2017-01-24, 09:59
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SolenSken
Vet inte om det här har skrivits tidigare i tråden, men familjen Book ska vara med i Fångarna på fortet 10 februari.
Var det inte hemskt sist hon var med? fick väl köpa egen mat till och med!
Det ska jag anteckna i almanackan. Gör dig inte illa igen, Anna!
Citera
2017-01-24, 12:20
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Anna Bok spårar ur igen. Någon skriver något som Anna tolkar som oförskämt och sedan bär det iväg. Hon är skogstokig. (Detta gäller hennes muffins, som någon också ber om receptet på. Kanske för att kunna mata fåglarna i parken.).

susannewollterSer mumsiga ut 💖
lenabetty78Skulle man kunna få receptet 😉
dbjornflod@annatoledanobook vart kommer muffinsformarna ifrån??
monicabrandinHur klarar du av att äta allt detta goda, mat o bakverk? Jag går upp i vikt bara jag tittar på sånt här!
annatoledanobook@monicabrandin Vem har sagt att JAG äter utav allt detta själv🤔🤔🤔 När jag bakar, så provsmakar jag oftast bara en liten bit ~ för att kunna bedöma mitt recept. Men jag äter generellt inte alls av det jag / vi själva bakar....men det gör så gärna min älskade man & vår son. För dom är riktiga gottegrisar😛😛😛 & äta bör man ju göra varje dag. Men det är lika med det. JAG äter ju inte allt själv! Faktum är att jag återigen äter alldeles för sällan &
monicabrandinOj då! En fråga bara!
annatoledanobook@monicabrandin Här kommer fortsättningen ~ Därmed riskerar jag att börja gå upp ännu mer i vikt igen, pga min PCOS. Så bara för att jag bakar ibland, långt ifrån ofta...& lagar mat varje dag. Så betyder det ju inte att jag äter allt själv, eller att jag inte kan kontrollera mitt intag!!! Jag är GBP Opererad......så jag är aldrig stor i maten & jag gillar tyvärr inte att främlingar enbart anser saker & ting..... men det är livets baksida. & om du går upp i vikt bara av att titta på sånt här?!?!? Så kanske mitt konto är rätt för dig, att följa?!?
annatoledanobookJa, & jag svarade & förklarade. Fick jag inte göra det?!🤔🙏🏼🤔 Trodde du ville ha svar???? Eller var det bara inte det svaret du väntade dig?
helenfrejaSer riktigt goda ut!

Men jösses. Det här med maten verkar vara en öm tå för Anna.
Citera
2017-01-24, 17:45
Medlem
Nu har hon varit med äldsta dottern och träffat agenten. Dom ska tydligen ha nåt gemensamt projekt. Kan det vara så att det faktiskt blir en dokusåpa om mor och dotter Book?
Citera
2017-01-24, 18:01
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Nu har hon varit med äldsta dottern och träffat agenten. Dom ska tydligen ha nåt gemensamt projekt. Kan det vara så att det faktiskt blir en dokusåpa om mor och dotter Book?

Hoppas hoppas! Men vad fan betyder hennes hashtags? #zara #mk #whitegold? Och mitt i allt taggar hon in @cindhair... Mycket märkligt... Hoppas det blir en periscope ikväll, kommer sitta som på nålar!
Citera
2017-01-24, 18:22
Medlem
Sardinbruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Hoppas hoppas! Men vad fan betyder hennes hashtags? #zara #mk #whitegold? Och mitt i allt taggar hon in @cindhair... Mycket märkligt... Hoppas det blir en periscope ikväll, kommer sitta som på nålar!
Zara och Michael Kors är klädmärken.
Citera
2017-01-24, 18:38
Medlem
Loquitas avatar
Gissa vem som gästar Breaking News med Filip och Fredrik ikväll? 😉

https://m.facebook.com/BreakingNewsF...pe=3&source=48
Citera
2017-01-24, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Gissa vem som gästar Breaking News med Filip och Fredrik ikväll? 😉

https://m.facebook.com/BreakingNewsF...pe=3&source=48

Hahahha chiliexplosion!
Citera
2017-01-24, 22:12
Medlem
Hon måste nästan kvala in som Sveriges mest pantade "kändis". Medan hon tror att hon "sätter" dit folk och hela tiden får "rätt" i saker och ting skrattar svenska folket åt hennes dumhet.

Uppenbart att hon är narcissist och tycker synd om folk i hennes omgivning.

Fatta att vara på middag hos henne, man hade ju inte vågat öppna käften för då riskerar man trampa på en öm tå och då lär det ta hus i helvete.

Riktigt obehaglig människa som borde söka hjälp snarast. Om inte för hennes egen skull så för hennes barns.

Fatta vilken mardröm hon varit på föräldramöten. Hade inte barnen högsta betyg var det fel på systemet.
Nä usch och fy, vedervärdigare människa får man leta efter.

Håller tummarna på att hon får ett eget program ändå, kan hon äckla svenska folket med sitt grisiga beteende.
Citera
2017-01-24, 22:43
Medlem
Knullkungens avatar
Bra i breaking news. Skulle själv aldrig säga jag vill vara med i så mycket bättre men svarar givetvis ja när fansen frågar om hon vill. Påstår sig vara äkta och erkänner alltid när hon gjort fel. Påstår sig inte vara en känslig person som bryr sig om vad andra tycker om henne däremot en känslomänniska.
Citera
2017-01-24, 22:52
Medlem
Hon verkar inte speciellt imponerad av Linda Sundblads version av ABC i Breaking News, inte än ända tår?!?!?

Tänk er tunnan i Så Mycket Bättre efter varje tolkning: "Det var bra men min orginalversion är mycket bättre".
Citera
2017-01-24, 23:05
Medlem
Drev de med henne, hela tiden?
Tjejen sjöng mångfalt bättre än AB.
Eller var det en återsläng för all skit hon fått i media? Dvs, ytterligare ett par minuter i tv.
Citera
2017-01-24, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghjghj
Hon verkar inte speciellt imponerad av Linda Sundblads version av ABC i Breaking News, inte än ända tår?!?!?

Tänk er tunnan i Så Mycket Bättre efter varje tolkning: "Det var bra men min orginalversion är mycket bättre".
Kanske var sur för att hon läste texten innantill... Linda Sundblad har för övrigt en mycket bra sångröst - underskattad artist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in