2017-09-25, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Håller med. Hon har iår fått visa sin rätta sida för öppen ridå. Och det är en ohygglig och riktigt otäck mörk personlighet hon har. Elakare och sjukare än satan själv.

Undrar om Roberto verkligen tycker det är så roligt att ligga på en filt och tvingas titta på när andra män knullar skiten ur hans fru hans fru? Eller vad tycker barnen om när det dunkar i väggen och mamma blir knullad av flera män samtidigt i sovrummet?(om nu inte sexet pågår i hela lägenheten framför barnen förstås)
Vill fru Book ha sex med flera får hon nog öppna ett asylboende. Ingen normal svensk karl vill ha sex med henne ens på fyllan.
Citera
2017-09-26, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Vill fru Book ha sex med flera får hon nog öppna ett asylboende. Ingen normal svensk karl vill ha sex med henne ens på fyllan.
Typiskt översittar mobbarstil av dig Volvo123#looooser

Anna är en kvinna som olikt dig lyckats vara den hon vill vara vilket verkar göra dig avundsjuk och elak.
Citera
2017-09-26, 06:05
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Typiskt översittar mobbarstil av dig Volvo123#looooser

Anna är en kvinna som olikt dig lyckats vara den hon vill vara vilket verkar göra dig avundsjuk och elak.
Den hon vill vara är en narcissistisk, galen kvinna som är totalt gränslös alltså?
Jag är iaf inte ett dugg avundsjuk på hennes snatterier, hennes enda hit på 33 år och hennes dysfunktion. Är uppväxt med en far som var som hon och det tog tills jag var 35 år och hade varit ifrån honom i över 20 år innan jag blev någorlunda hel.
Citera
2017-09-26, 07:47
Medlem
Hon och Johanna Möller har en hel del gemensamt. Hon är grymt obehaglig😖
Citera
2017-09-26, 08:54
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123

Här vaknar man till en grå och regnig dag. Läser nyheterna och går så in hit för att få sig ett gott skratt.
Det fick jag.

Tack Volvo 123 för dagens första gapskratt. Det här måste vara bland de bästa inläggen i den här långa tråden. Dessutom är det sant.
Citera
2017-09-26, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Undra om ABT klämde in sig på Loffes begravning i Katarina kyrka idag?
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Ännu ingen Book i bildspelen i kvällsblaskorna. Däremot, utöver rutinerade skådespelarkollegor, bl.a. Lill-Babs, "Kicken" i Poodles och Rafael Edholm. Återstår att se om Book och hennes begagnade blomsterkvast hittar dit. Svårt att undvika henne i så fall, porslinskäften lär lysa upp som ett dansgolv. Dagsljus till trots.
Hon verkar inte ha varit där. Men jag är förvånad över att hon inte använde sig av sitt knep att återanvända bilder. Hon hade ju kunnat använda bilder från Noppes begravning, och skrivit RIP min nära vän Loffe till dem.
Citera
2017-09-26, 08:59
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippiraya
Åh men aaaaah! Hon lade just ut ett filmklipp på Roberto som dansar medan han sitter i bilen (bilen står still). Någon frågar varför hon bara filmar hans skrev och hon svarar med typ 20 emojis och "Hahaha fundera på den du (några emojis) porque soy una mujer ESPANOLA (fler emojis)

Pinsamt och drygt enligt mig, men det kanske är för att jag inte är spansk nog ?

Nä det beror nog mer på att du har dina förståndsgåvor i behåll vilket familjen Stolledano Took har.
Citera
2017-09-26, 10:18
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=5CAYy12MV3M

Lite kul att hon blir sönderbombad, men vafan, sju minuter när hon kör bil och spenderar 97% med att stirra in i telefonen, alllllllllltså
Citera
2017-09-26, 10:30
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Nä det beror nog mer på att du har dina förståndsgåvor i behåll vilket familjen Stolledano Took har.

Jahaja så här går det när man skriver med armbågarna.

"Nä det beror nog mer på att du har dina förståndsgåvor i behåll vilket familjen Stolledano Took INTE har"

Så skulle det stå.
Citera
2017-09-26, 10:30
Medlem
tycker inte titti ser så glad ut

https://minfil.org/DfPd6fcab0/IMG_0012.PNG
Citera
2017-09-26, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
tycker inte titti ser så glad ut

https://minfil.org/DfPd6fcab0/IMG_0012.PNG
Men det är väl inte så konstigt. Fula tänder och helt vanligt svenskt brun. Vem vill inte ha lysvita tänder och vara gulbrun? Som Anna Book😜🎂😘💥🤔😣😆😤😍Äsch, jag glömde hashtagsen.
Citera
2017-09-26, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aloc
https://www.youtube.com/watch?v=5CAYy12MV3M

Lite kul att hon blir sönderbombad, men vafan, sju minuter när hon kör bil och spenderar 97% med att stirra in i telefonen, alllllllllltså

Ett jäkla under att hon inte smäller med bilen!
Vad är grejen med det här tack för kaffet som bombar hennes flöde?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in