2017-01-23, 19:32
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ansjovisar

Anna Book är en människa, artist, mamma, fru samt älskare och matlagare, kanske vi ska fokusera på det och det hon gör bra kanske?

Då skulle denna tråden bli ganska kort.

Människa, ja, det är hon. Mamma likaså. Bra där. Matlagare ... ja, mat behövs för att överleva. Hur är en instinkt att stilla hunger något att ha med i CV:et?
Älskare/fru: Ja, dessa är väl rätt logiska som package deal? Man tenderar att ha sex med sin fru/make. Frågan är hur du kan veta att hon är en älskare. En älskare för mig är när en tjej slow-rider killen med slutna ögon, hakan mot taket, lakan av gräddvitt satin, kolibri-kvitter som kan anas i morgonsolen utanför det viktorianska fönstret, samtidiga diskreta orgasmer och små/inga lätta stön.

Att knulla torde vara Tunnan ligga och vresa i samma pose som en av kalkonerna hon tillagat. Knakande ljumskar, en hane som dunkar henne i förhoppning om att snart få se toppen av sin kuk sticka ut i hennes svank.

Hur tro ni Tunnan är i sängen? Någon som hört nåt?
Citera
2017-01-23, 19:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Så dina skäl för att gilla Tunnan är a) Hon uttalar sig inte i media om vänster-frågor och b= hon var snygg?

Tror du satt ribban lägre än ormskit.

Ja, vad ska man göra när hela media-Sverige är en äcklig vänstersekt som ständigt rabblar etablissemangets floskler. Lydiga små får med andra ord. Tyvärr är nivån så låg att ribban inte behöver ligga högre.

Sen tycker jag att hon fortfarande är söt i ansiktet och har potential att bli en riktig puma om hon går ner i vikt.

Hur kommer det sig att du ogillar henne?
Senast redigerad av JohnFKennedy 2017-01-23 kl. 19:42.
Citera
2017-01-23, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av french.toast
Saken är väl att Anna inte är tillräckligt intressant. Hon gör ju ingenting om dagarna förutom att laga medioker mat, sitta på instagram och periscope samt gråta hela tiden. De andra reality-familjerna har ju iallafall cash och kändisvänner. Det gör dem betydligt intressantare.

Hon behöver ju inte göra så speciellt mycket, hon är fascinerande i sig själv eftersom hon är så knäpp. Ibland undrar jag om hon verkligen är så där tossig som hon framstår, eller om hon överdriver för att få fler följare och få vara med i diverse lekprogram i tv. OM hon är sådär, är det ju egentligen synd om henne och hennes familj. Hon verkar extremt labil, ofantligt känslig för allt som kan uppfattas som kritik och oerhört mån om att försköna bilden av sitt liv - allt är så fantastiskt underbart, hennes barn är de mest felfria barnen nånsin, hennes man är i princip James Bond och hennes musikkarriär kan jämföras med Madonnas. Hon lyckades aldrig bli nån a-kändis och kan uppenbarligen inte förlika sig med det.

Sen ger hon ju ett rätt så osympatiskt intryck med sitt ständiga tjat om hur ödmjuk och givmild hon är, hur ingenting nånsin är hennes fel, att anledningen till att hon inte vinner någon av alla tv-lekarna hon är med i är att alla andra fuskar, märkliga raseriutbrott osv. För att inte tala om nu senast med Arga Snickaren där hon vill framstå som ett utsatt offer för att hon fick fel färg på soffan och får dras med samma kakel som innan. Något slags försvar är ju att hon ska ju ha medgett på Periscope att hon överdrev framför kamerorna, men ändå.
Citera
2017-01-23, 20:24
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Årets deltagare I Stjärnkusken:
"Det handlar om Erica Johansson, Runar Sögaard, Regina Lund, Saga Scott, Simon Zion, Lennart ”Hoa-Hoa” Dahlgren och Cecilia ”Amazon” Benjaminsson. Det skriver TV4 i ett pressmeddelande"

Vad nu, ingen Lilla Anna?
Haha! Och de som hade tjatat så på henne

De insåg nog att det skulle sluta illa med höga skadeståndskrav och hot och snyft i dagspressen om hon tilläts vara med. Travhästar i tävlingskondition är ju inte jämförbara med lugna snälla 20-åriga Bingo.
Citera
2017-01-23, 20:26
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnFKennedy
Sen tycker jag att hon fortfarande är söt i ansiktet och har potential att bli en riktig puma om hon går ner i vikt.

Hur kan du se det med allt smink hon vräker på och med alla filter hon använder?

Märkligt att i en familj där två medlemmar är opererade pga fetma bakas och äts det både muffins och cheesecake under samma veckoslut.
Citera
2017-01-23, 20:27
Bannlyst
Citat:
Absolut, när du växer upp och får fjun på pungen så kommer du förhoppningsvis inse att det sexuella samspelet har mycket att erbjuda om man väljer att vara fördomsfri samt nyfiken.

Har du aldrig blivit rejält påsatt av din sexpartner pga att du leker tarzan så är det synd om dig.

Annars så pratade jag med Anna Book precis och det låter som om det kommer att bli en TV-serie i kanal 5 om Anna Book.

Haha jag kan tänka mig att du tar del av exakt allt som kan stilla dina sexuella begär. Problemet är ju dock att du ruttnar inombords. Men det är en annan femma.

När blev du påsatt av Anna Book då? Var det innan eller efter hon blev korpulent? Gjorde det ont?
Citera
2017-01-23, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Hur kan du se det med allt smink hon vräker på och med alla filter hon använder?

Märkligt att i en familj där två medlemmar är opererade pga fetma bakas och äts det både muffins och cheesecake under samma veckoslut.

Därför att ett leende är alltid ett leende. Dessutom har hon vackra ögon.

Låt henne käka om hon vill varför unnar du henne inte det?
Citera
2017-01-23, 22:25
Medlem
french.toasts avatar
Varför fortsätter läkarna att operera hennes magsäck? Hade jag varit läkare hade jag tvingat flodhästen att byta kost och röra på arslet. Finns ju massvis med träningsmöjligheter här i Stockholm.

Brukar Anna hänga nåt i city? Skulle vara kul att se henne ute när man käkar lunch..
Citera
2017-01-23, 23:03
Medlem
Tyckte precis att Filip eller Fredrik sa att Tunnan ska var gäst i Breaking news i morgon?
Citera
2017-01-23, 23:22
Medlem
Vet inte om det här har skrivits tidigare i tråden, men familjen Book ska vara med i Fångarna på fortet 10 februari.
Var det inte hemskt sist hon var med? fick väl köpa egen mat till och med!
Citera
2017-01-24, 07:57
Medlem
Photoshoppeds avatar
Anna Bok spårar ur igen. Någon skriver något som Anna tolkar som oförskämt och sedan bär det iväg. Hon är skogstokig. (Detta gäller hennes muffins, som någon också ber om receptet på. Kanske för att kunna mata fåglarna i parken.).

susannewollterSer mumsiga ut 💖
lenabetty78Skulle man kunna få receptet 😉
dbjornflod@annatoledanobook vart kommer muffinsformarna ifrån??
monicabrandinHur klarar du av att äta allt detta goda, mat o bakverk? Jag går upp i vikt bara jag tittar på sånt här!
annatoledanobook@monicabrandin Vem har sagt att JAG äter utav allt detta själv🤔🤔🤔 När jag bakar, så provsmakar jag oftast bara en liten bit ~ för att kunna bedöma mitt recept. Men jag äter generellt inte alls av det jag / vi själva bakar....men det gör så gärna min älskade man & vår son. För dom är riktiga gottegrisar😛😛😛 & äta bör man ju göra varje dag. Men det är lika med det. JAG äter ju inte allt själv! Faktum är att jag återigen äter alldeles för sällan &
monicabrandinOj då! En fråga bara!
annatoledanobook@monicabrandin Här kommer fortsättningen ~ Därmed riskerar jag att börja gå upp ännu mer i vikt igen, pga min PCOS. Så bara för att jag bakar ibland, långt ifrån ofta...& lagar mat varje dag. Så betyder det ju inte att jag äter allt själv, eller att jag inte kan kontrollera mitt intag!!! Jag är GBP Opererad......så jag är aldrig stor i maten & jag gillar tyvärr inte att främlingar enbart anser saker & ting..... men det är livets baksida. & om du går upp i vikt bara av att titta på sånt här?!?!? Så kanske mitt konto är rätt för dig, att följa?!?
annatoledanobookJa, & jag svarade & förklarade. Fick jag inte göra det?!🤔🙏🏼🤔 Trodde du ville ha svar???? Eller var det bara inte det svaret du väntade dig?
helenfrejaSer riktigt goda ut!
Citera
2017-01-24, 08:11
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Det är väl fullständigt självklart att man har haft middagssällskap mer än åtta personer om man är en normalfungerande person med en normal vänkrets.

Anna Book är så ödmjuk och familjekär att hon en vanlig vardagskväll ofta har mångdubbelt fler middagsgäster med sina nära och kära samt sina barns kompisar som stannar på middag. Inget konstigt alls.

Du ska minnas att Anna Book inte är fullständigt svensk och det går anorlunda till nere på kontinenten än att man sitter ensam hemma och surar med en svettig fiskgratäng.

Varför ska man handdiska när man har en diskmaskin? Mal du ditt eget mjöl och tillverkar dina egna skor?

Sina barns kompisar? Det är ju vuxna barn? Vilken vuxen människa tar med KOMPISAR hem till mamma på middag? Nu bor dom väl iofs alla ungarna hennes hemma än men vad tusan...

Som sagt, haft mer än åtta pers hemma har man ju men att kräva/ha ett sådant matbord är det inte många som har. Främst för att det tar för mycket onödig plats i ett hem. Och återigen, finns det något bevis på att det ens har hänt i Bookens fall? Nu menar jag inte familjen som väl kan räknas som åtta pers då Bookens ego är stort nog för fem.

Fiskgratäng äter man inte dock, däremot äter man givetvis färsk fisk ofta, fiskad här på västkusten. Fast för fröken Book är väl färsk fisk nåt man hittar i frysdisken.

Jag tror inte hon kan handdiska alls, är diskmaskinen paj är det bara att sätta igång. Fast hon köper väl papptallrikar och gnäller sedan på att arga snickaren har gjort så hon måste förstöra miljön.

Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Årets deltagare I Stjärnkusken:
"Det handlar om Erica Johansson, Runar Sögaard, Regina Lund, Saga Scott, Simon Zion, Lennart ”Hoa-Hoa” Dahlgren och Cecilia ”Amazon” Benjaminsson. Det skriver TV4 i ett pressmeddelande"

Vad nu, ingen Lilla Anna?

Nu ramlade jag av stolen här, ett meningslöst jippoprogram som kommer förlöjliga svenska kändisar och fru Tunna är inte med? Har det ens hänt innan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in