2016-09-08, 22:45
Medlem
Clean-Cut-Kids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
FY vilken hemsk karl! Hur kan man tvinga någon att tatuera sig? Jag tycker att Anna skall anmäla, begära skilsmässa och fly.

Nu misstänker jag att hon kanske mest ville ha sagt att hon kysst Ricky Martin, men hur framstår inte hennes man OM det är som hon påstår?

Nu känns det som att jag kryddade historien lite av misstag. Hon använde ordet "tvingade", men sa det som sagt på ett upplupet och glatt sätt. Det var nog inget skämt dock, jag uppfattade det som att han verkligen hade ställt ett sånt krav!
Citera
2016-09-09, 21:39
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clean-Cut-Kid
Anna Book berättade precis på Periscope att Ricky Martin kysste henne på munnen när de träffades varpå Roberto blev så svartsjuk att han tvingade henne att göra en tatuering för att manifestera sin kärlek till sin äkta make istället.

Hon berättade det på ett skämtsamt sätt, som att det var en kul grej. Undrar vad den underbara fantastiska mannen har för andra "fina sidor"...

Huvva, stackars karl! Måste väl varit när han fortfarande var i garderoben och gjorde vad som helst för att övertyga folket om att han inte gillade snopp.

För övrigt han Anna lagat sina hääärliga kycklingspett med den legendariska jordnötssåsen igen men den här gången har hon hållit sig från att kräkas upp såsen över spetten, precis som Flashback föreslog. Varsågod Anna, vi hjälper gärna till. Recept tack, kramiz bästa finaste du!

https://www.instagram.com/p/BKGyf1ZgPEC/

#comida #familia #passion #relaxed #comidadeanna
Senast redigerad av Aigis 2016-09-09 kl. 21:59.
Citera
2016-09-09, 21:52
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Huvva, stackars karl! Måste väl varit när han fortfarande var i garderoben och gjorde vad som helst för att övertyga folket om att han inte gillade snopp.

För övrigt han Anna lagat sina hääärliga kycklingspett med den legendariska jordnötssås igen men den här gången har hon hållit sig från att kräkas upp såsen över spetten, precis som Flashback föreslog. Varsågod Anna, vi hjälper gärna till. Recept tack, kramiz bästa finaste du!

https://www.instagram.com/p/BKGyf1ZgPEC/

#comida #familia #passion #relaxed #comidadeanna

"Min egna Jordnötssås ~ Familjen sa Yummi"

Kul att hon valde "kycklinginnerfilé" istället för "kycklingfilé"
Citera
2016-09-09, 23:15
Medlem
Citat:
Nu en liten tävling så här på fredagskvällen eftersom tv bara sänder skit.

Jag kallar den Anna eller Felicia?

Vi börjar med en riktigt klurig en värdig "Fråga Lund 2016": http://imgur.com/a/bvVSP

Glöm inte att precis som på matteprovet så måste man visa sitt arbete, alltså motivera sitt svar!

Svar: Anna. Felicia har inte så fula ögonbryn och F har ljusare hår.
Men en svår bild eftersom posen inte klär en dam i mamma Annas ålder.
Citera
2016-09-10, 00:17
Medlem
Silverskors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
"Min egna Jordnötssås ~ Familjen sa Yummi"

Kul att hon valde "kycklinginnerfilé" istället för "kycklingfilé"

Det vart ju billigare med kycklinginnerfile. ☺️
Citera
2016-09-10, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clean-Cut-Kid
Stämmer. Det verkar dock inte ha påverkat Robertos svartsjuka, denne skulle bl.a. "kasta honom tillbaka till Puerto Rico".

Men Roberto hade inga problem med att den där stylisten, Jonas Hallberg eller vad han heter, stod och klämde på Annas enorma "girliesar" på nåt kändispartaj tidigare i vår...

Gud, jag vet inte om jag ska tycka synd om Roberto eller om han är helt dum i huvet. I "berg flyttar in" (?) berättade Anna om hur hon träffade Roberto, och att han då kommenterat hennes kropp till sin kompis "jag tycker Anna ser ut som en kvinna ska, hälsosam och befruktningsbar" eller nåt i den stilen. själv skulle jag springa fort därifrån men Anna föll pladask.
Citera
2016-09-10, 12:35
Medlem
Arteetmarteeees avatar
Roberto blev väl avis på att han inte fick en kyss av Ricky Martin😂😂
Citera
2016-09-10, 13:38
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Gud, jag vet inte om jag ska tycka synd om Roberto eller om han är helt dum i huvet. I "berg flyttar in" (?) berättade Anna om hur hon träffade Roberto, och att han då kommenterat hennes kropp till sin kompis "jag tycker Anna ser ut som en kvinna ska, hälsosam och befruktningsbar" eller nåt i den stilen. själv skulle jag springa fort därifrån men Anna föll pladask.

Men gud, det programmet har jag helt missat och jävla tv4 har inte ens programmet kvar så man kan streamat det!
Citera
2016-09-10, 17:12
Medlem
Citat:
Men gud, det programmet har jag helt missat och jävla tv4 har inte ens programmet kvar så man kan streamat det!

På TV4 Play finns två klipp från programmet, bl a ett där hon berättar om första mötet.
Citera
2016-09-11, 18:02
Medlem
ABCD1s avatar
Tunnan har uppenbarligen fyllt år och firats likt en drottning som hon tror sig vara.
Bilder på Instagram där ALLT ska dokumenteras så att ALLA VERKLIGEN FÅR SE
ATT HON MINSANN ÄR SÅÅÅÅÅ UPPVAKTAD AV SIN FAMILJ

Ungarna har hon radat upp och fotat. Middagsbordet förevigas hur det var dukat och så hennes vidrigt äckliga fötter med hennes lika vidriga stockar till ben och vader. Fattar hon inte att hon INTE har snygga fötter eller ben.

Sen skriver hon som vanligt en hel roman till sina uuuuuuunderbara barn och sin lika uuuuuuuuunderbara Roberto hennes aaaaallt!

På Instagram???!!!!

Kan hon inte säga det live istället till den uuuuuunderbara familjen?
Tydligen har hon ett behov av att visa för omvärlden hur otrooooooligt fiiiiin familj hon har som uppvaktar henne och hon är osäker på om hon verkligen räcker till åt Roberto och ungarna... OMG!

Varför kan inte dessa hyllningar och funderingar stanna inom väggarna hemma hos Famijen Book Toledano utan att läggas ut för allas beundran.

Hon är verkligen störd den kvinnan!
Senast redigerad av ABCD1 2016-09-11 kl. 18:15.
Citera
2016-09-11, 18:13
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABCD1
Tunnan har uppenbarligen fyllt år och firats likt en drottning som hon tror sig vara.
Bilder på Instagram där ALLT ska dokumenteras så att ALLA VERKLIGEN FÅR SE
ATT HON MINSANN ÄR SÅÅÅÅÅ UPPVAKTAD AV SIN FAMILJ

Ungarna har hon radat upp och fotat. Middagsbordet förevigas hur det var dukat och så hennes vidrigt äckliga fötter med hennes lika vidriga stockar till ben och vader. Fattar hon inte att hon INTE har snygga fötter eller ben.

Sen skriver hon som vanligt en hel roman till sina uuuuuuunderbara barn och sin lika uuuuuuuuunderbara Roberto hennes aaaaallt!

På Instagram???!!!!

Kan hon inte säga det live istället till den uuuuuunderbara familjen?
Tydligen har hon ett behov av att visa för omvärlden hur otrooooooligt fiiiiin familj hon har som uppvaktar henne och hon funderar också om hon verkligen räcker till åt Roberto... OMG!

Varför kan inte dessa hyllningar och funderingar stanna inom väggarna hemma hos Famijen Book Toledano utan att läggas ut för allas beundran?

Hon är verkligen störd den kvinnan!

Hon var även tvungen att poängtera att det var ett reserverat frukostbord de hade, viktig poäng där.

Ja behovet av att andra ska tycka hon har så underbar familj och allt det där måste vara enormt.
Citera
2016-09-11, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Hon var även tvungen att poängtera att det var ett reserverat frukostbord de hade, viktig poäng där.

Ja behovet av att andra ska tycka hon har så underbar familj och allt det där måste vara enormt.

Hon poängterade även på Periscope i dag att de hade två sviter, inte rum, utan sviter. En åt barnen och en åt henne och Roberto. Konstigt att hon inte lagt ut bilder på dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in