2016-12-05, 17:54
Medlem
Plågade mig själv lite genom att kolla klipp på Anna (behöver nåt starkt nu ) och i detta klipp från TV4 så säger hon sig förstå varför hon blev diskad och alla har varit SÅ snälla https://www.youtube.com/watch?v=PAj-kODvHFw

Men sen...

En periscopesändn med AB där det är SÅ orättvist för Molly Sandén(?) låt hade legat ute i 3 veckor och henne diskade man inte! Det ska vara för att AB är äldre och inte lika populär. Sen pratar hon om Danny och den avundsjukan är hemsk https://www.youtube.com/watch?v=D5GWws41bNA

En helt annan sak; på denna instabild skriver Anna att hon varit gravid 4 gånger men hon har väl bara 3 barn? Aldrig hört Anna prata om att hon förlorat ett barn https://www.instagram.com/p/BNFTsq7A...natoledanobook
Citat:
"💞 Ännu en tillbakablick ~ Det jag ändå gillar med min viktnedgång, är att jag inte alls på något vis. Har förlorat mina kvinnliga former & att det inte har gått för fort. Så jag har inte fått några bristningar & åderbråck & det är ju faktiskt rätt otroligt🙏🏼 För jag har ju varit gravid 4ggr också & då tex. så är det ju verkligen vanligt att vi kvinnor drabbas av detta. Men jag känner mig väldigt lyckligt lottad där & därför kommer jag fortsätta på precis samma sätt. Lugnt & sansat & ingen press. Däremot så funderar jag på hur jag ska få fram midjan bättre 🤔🙄🤔 Jag är nämligen liiiite för "rak" i kroppsformen precis vid midjan. Så det ska jag prata med min läkare om, så får jag höra vad han tycker, tänker & tror vad som är bäst för mig👍🏼😉 #viktresa #långväg #stolt #-62 #villmansåkanman #jagvill #integeupp #hakul"
Citera
2016-12-05, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenglad
Jag håller med, det är väldigt synd om barnen.
Tyvärr leder hon in dessa på samma spår. Dom är itutade sen spädbarnsåren att hon är en stor primadonna som inte världen kan vara utan. Barnen tror precis som Wahgrenarna att dom är något vi vill se spaltmeter av dagligen i både press och TV. Om barnen vaknar upp någon dag får tiden utvisa?
Citera
2016-12-05, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaclint
Plågade mig själv lite genom att kolla klipp på Anna (behöver nåt starkt nu ) och i detta klipp från TV4 så säger hon sig förstå varför hon blev diskad och alla har varit SÅ snälla https://www.youtube.com/watch?v=PAj-kODvHFw

Men sen...

En periscopesändn med AB där det är SÅ orättvist för Molly Sandén(?) låt hade legat ute i 3 veckor och henne diskade man inte! Det ska vara för att AB är äldre och inte lika populär. Sen pratar hon om Danny och den avundsjukan är hemsk https://www.youtube.com/watch?v=D5GWws41bNA

En helt annan sak; på denna instabild skriver Anna att hon varit gravid 4 gånger men hon har väl bara 3 barn? Aldrig hört Anna prata om att hon förlorat ett barn https://www.instagram.com/p/BNFTsq7A...natoledanobook
Jodå. Hon tog abort i samband med något stort TV-program och den har många tårar fällts över. Tror det var när hon var med i Lets Dance? Eller vilket det nu var?
Citera
2016-12-05, 18:37
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jodå. Hon tog abort i samband med något stort TV-program och den har många tårar fällts över. Tror det var när hon var med i Lets Dance? Eller vilket det nu var?

En kan ju tolka det som att vara med i programmet var viktigare än ungen så det blev en abort. Men var det inte nånting med magen/vikten som spökade
Citera
2016-12-05, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Konstigt att hon inte nämnt det mer. Alltså konstigt för att vara Anna
Citera
2016-12-06, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
En kan ju tolka det som att vara med i programmet var viktigare än ungen så det blev en abort. Men var det inte nånting med magen/vikten som spökade
Tror det var så att nätet skulle spricka om hon fullföljde graviditeten. Är osäker där på grund av alla olika blodiga händelser hon varit med om.
Citera
2016-12-06, 18:28
Medlem
Nu har hon lagt upp ännu en bild där bildtexten har kontentan "nåt hemskt har hänt men jag tänker inte säga vad". hon är patologiskt uppmärksamhetskrävande.
Citera
2016-12-06, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Nu har hon lagt upp ännu en bild där bildtexten har kontentan "nåt hemskt har hänt men jag tänker inte säga vad". hon är patologiskt uppmärksamhetskrävande.

Och efter ett bad blev hon lamslagen och sitter nu naken utan en tråd på kroppen och lägger ut en bild från Spanien. Känner igen bordet från svärfars lägenhet. Var det bara bilden hon ville få en anledning att visa?
Citera
2016-12-06, 19:07
Medlem
Uppmärksamhet är Tunnans viktigaste sak i livet för att boosta hennes taskiga självkänsla. Den dag hon tappar det och får möta verkligheten blir det psykbryt grandeluxe
Citera
2016-12-06, 19:17
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Och efter ett bad blev hon lamslagen och sitter nu naken utan en tråd på kroppen och lägger ut en bild från Spanien. Känner igen bordet från svärfars lägenhet. Var det bara bilden hon ville få en anledning att visa?

Nu har hon nog kommit på den älskade maken med att vänstra. Annars hade väl han kunnat "bära henne" i denna svåra stund, istället för hennes avlidna mor. Stackars Anna. Hur ska hon kunna hålla skenet uppe om den perfekta familjen i så fall? Nu blir det bara maträtter för singlar hädanefter.

inte ha ont, vill inte ha sorg, vill inte ha svårt att andas, vill inte känna mig lamslagen, vill vara stark, vill vara glad......varför händer saker alltid i lite svårare stunder när man inte har någon som bär en, då man verkligen behöver det?!?! Måste kämpa nu & det är jag ju van vid ~ men frågan är faktiskt om jag orkar just nu🙏🏼😔❤️🙏🏼😔❤️ & vissa saker m
Citera
2016-12-06, 19:29
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Orkar sällan läsa hennes förvirrade inlägg p.g.a. att de alltid saknar styckeindelning och bombas med smileys och annat skit, men dessa rader nedan visar exakt det du pekar på.

Man märker direkt att hon fiskar sympatier, pepp, hjärtan och söta kommentarer. Samt lite undringar över vad som har hänt.

Allt medan hon inte skriver något direkt om vad som har hänt, om det nu ens är något. Kanske det bara är maten som är slut och hon inser att hon tvingas köra till affären.

frågan är faktiskt om jag orkar just nu🙏🏼😔❤️🙏🏼😔❤️
& vissa saker måste man ju bära inom sig & klara av själv.
Jag vet det. Och jag ska verkligen försöka....
men det känns som att det kan bli svårt.
OM, jag inte snabbt kan komma in på lugnt vatten igen🙏🏼
Citera
2016-12-06, 20:23
Medlem
Vad är det för fel EGENTLIGEN på vuxna människor, så som Anna, som måste tala om att de minsann har en hemlighet, men de tänker inte tala om vad.... Varför då ens säga att man har en hemlighet? Okej med barn som gör så, men borde man inte växa ifrån sådant trams? Ungefär som om jag skulle logga in här och skriva "Jag vet en grej om Anna Book, men jag tänker inte tala om vad. Hej med er!". Hon är ju för löjlig... Alltså ÄR hon förståndshandikappad? Är det någon som vet något om hur hon klarade sig i skolan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in