Citat:
Ursprungligen postat av
Ansjovisar
Medioker mat får stå för dig din lilla hatare.
Vad vet du vad Anna Book gör om dagarna förutom de få timmar hon periscopar?
Du får även gärna redovisa Anna Books förmögenhet då du säger att hon inte har cash.
Ditt snack om att Anna Book inte känner andra kändisar är hellöjligt då Anna Book är en av dom genuint mest omtyckta samt älskade kändisen i sverige i trettio år minst.
Hade du insyn i kändisvärlden så visste du det men du sitter bara och skriver hat och förbiser Anna Books ödmjukhet och vänlighet helt totalt.
Om Anna Book är så ointressant så undrar jag varför du skriver här över huvud taget????
Nämen ojdå haha. Klev jag på en öm tå. Vilket hat är det du syftar på? Jag gav en objektiv bild av ur mitt perspektiv på Anna Book.
Det är uppenbart att de inte har cash när Arga Snickaren måste renovera deras hem. Dessutom så jobbar hennes man två jobb eftersom Anna inte kan dra in en fast inkomst till hushållet.
På vilket sätt är hon omtyckt och älskad? Har du läst den här tråden? Har du läst kommentarerna på Facebook? De enda som "älskar" Anna är människor som du. Antar att du också är en misslyckad vuxenbebis.
Anna Book är ett skämt för majoriteten av svenska folket och för media, men du är för dum för att inse det. Eller så lider du av samma personlighetsstörning. Alltså vad får du ut av att försöka försvara Book? Tror du att ni ska bli kompisar och börja umgås eller haha? Håll dig till hennes instagram, för här gillar vi bara Anna i förnedringssyfte