2017-01-23, 13:45
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Hon har postat en bild på gårdagens vaniljmuffins och medger att de inte var så fina, men att dottern Felicia gjorde otroligt vackra bakverk "heeeeelt själv!"
Alltså - är inte Felicia typ 26 eller 27? Anna skriver som om dottern var typ 7 och bakat sin första kladdkaka eller nåt.

Inte så fina? Såg ju ut som suffléer... Felicias cheesecake var faktiskt riktigt snygg dock.

Ärligt talat, det är faktiskt helt sjukt om Anna inte får en egen reality-serie. Pernilla Wahlgren och familjen Parnevik har haft en, Carola vill ha. Produktionsbolagen har ju inget emot att göra ren förnedrings-tv så varför i hela världen har man inte bokat upp Anna? Tänk bara hur mycket gratis press man skulle få, Anna skulle ju gråta ut flera gånger i veckan! Skärpning, nu får nån styra upp det här.
Citera
2017-01-23, 14:15
Medlem
french.toasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Inte så fina? Såg ju ut som suffléer... Felicias cheesecake var faktiskt riktigt snygg dock.

Ärligt talat, det är faktiskt helt sjukt om Anna inte får en egen reality-serie. Pernilla Wahlgren och familjen Parnevik har haft en, Carola vill ha. Produktionsbolagen har ju inget emot att göra ren förnedrings-tv så varför i hela världen har man inte bokat upp Anna? Tänk bara hur mycket gratis press man skulle få, Anna skulle ju gråta ut flera gånger i veckan! Skärpning, nu får nån styra upp det här.

Saken är väl att Anna inte är tillräckligt intressant. Hon gör ju ingenting om dagarna förutom att laga medioker mat, sitta på instagram och periscope samt gråta hela tiden. De andra reality-familjerna har ju iallafall cash och kändisvänner. Det gör dem betydligt intressantare.
Citera
2017-01-23, 14:23
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av french.toast
Saken är väl att Anna inte är tillräckligt intressant. Hon gör ju ingenting om dagarna förutom att laga medioker mat, sitta på instagram och periscope samt gråta hela tiden. De andra reality-familjerna har ju iallafall cash och kändisvänner. Det gör dem betydligt intressantare.

Inte intressant, har du läst tråden? Sen att hon inte gör nåt, hon skulle ju hitta på så jävla mycket grejer för att visa upp vilket härligt liv hon har egentligen! Släng in en resa till deras segunda casa och krydda med massa intervjuer med familjen a la Familjen Wahlgren och du har en given succé! Kan man göra tv av två bögar som kuskar runt i husbil så är Anna Books liv en given Kristallen-vinnare.
Citera
2017-01-23, 14:31
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis

Det skulle med all sannolikhet bli god underhållning att se familjen Book.
Citera
2017-01-23, 14:36
Medlem
Ansjovisars avatar
Citat:
Medioker mat får stå för dig din lilla hatare.

Vad vet du vad Anna Book gör om dagarna förutom de få timmar hon periscopar?

Du får även gärna redovisa Anna Books förmögenhet då du säger att hon inte har cash.

Ditt snack om att Anna Book inte känner andra kändisar är hellöjligt då Anna Book är en av dom genuint mest omtyckta samt älskade kändisen i sverige i trettio år minst.

Hade du insyn i kändisvärlden så visste du det men du sitter bara och skriver hat och förbiser Anna Books ödmjukhet och vänlighet helt totalt.

Om Anna Book är så ointressant så undrar jag varför du skriver här över huvud taget????
Citera
2017-01-23, 14:47
Bannlyst
Har faktiskt aldrig haft något emot Anna Book. Framförallt pga att hon är en av få som inte varit med i de senaste årens vänsterpatraskdrev i media bla. F.ö är det för jäkla tråkigt att hon behövt lägga på sig så mycket då hon var riktigt mumsig en gång i tiden och har fortfarande ett väldigt sött ansikte.
Citera
2017-01-23, 15:08
Medlem
french.toasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ansjovisar
Medioker mat får stå för dig din lilla hatare.

Vad vet du vad Anna Book gör om dagarna förutom de få timmar hon periscopar?

Du får även gärna redovisa Anna Books förmögenhet då du säger att hon inte har cash.

Ditt snack om att Anna Book inte känner andra kändisar är hellöjligt då Anna Book är en av dom genuint mest omtyckta samt älskade kändisen i sverige i trettio år minst.

Hade du insyn i kändisvärlden så visste du det men du sitter bara och skriver hat och förbiser Anna Books ödmjukhet och vänlighet helt totalt.

Om Anna Book är så ointressant så undrar jag varför du skriver här över huvud taget????

Nämen ojdå haha. Klev jag på en öm tå. Vilket hat är det du syftar på? Jag gav en objektiv bild av ur mitt perspektiv på Anna Book.

Det är uppenbart att de inte har cash när Arga Snickaren måste renovera deras hem. Dessutom så jobbar hennes man två jobb eftersom Anna inte kan dra in en fast inkomst till hushållet.

På vilket sätt är hon omtyckt och älskad? Har du läst den här tråden? Har du läst kommentarerna på Facebook? De enda som "älskar" Anna är människor som du. Antar att du också är en misslyckad vuxenbebis.

Anna Book är ett skämt för majoriteten av svenska folket och för media, men du är för dum för att inse det. Eller så lider du av samma personlighetsstörning. Alltså vad får du ut av att försöka försvara Book? Tror du att ni ska bli kompisar och börja umgås eller haha? Håll dig till hennes instagram, för här gillar vi bara Anna i förnedringssyfte
Citera
2017-01-23, 16:39
Medlem
Ansjovisars avatar
Citat:
Nämen ojdå haha. Klev jag på en öm tå. Vilket hat är det du syftar på? Jag gav en objektiv bild av ur mitt perspektiv på Anna Book.

Det är uppenbart att de inte har cash när Arga Snickaren måste renovera deras hem. Dessutom så jobbar hennes man två jobb eftersom Anna inte kan dra in en fast inkomst till hushållet.

På vilket sätt är hon omtyckt och älskad? Har du läst den här tråden? Har du läst kommentarerna på Facebook? De enda som "älskar" Anna är människor som du. Antar att du också är en misslyckad vuxenbebis.

Anna Book är ett skämt för majoriteten av svenska folket och för media, men du är för dum för att inse det. Eller så lider du av samma personlighetsstörning. Alltså vad får du ut av att försöka försvara Book? Tror du att ni ska bli kompisar och börja umgås eller haha? Håll dig till hennes instagram, för här gillar vi bara Anna i förnedringssyfte
Hemska människa!

Orsaken till att Anna Book ställer upp på diverse TV-program handlar självklart om att hon är ödmjuk och vill ge hennes fans en glimt av sig själv samt sin familjesituation.

Märkligt resonemang om Anna Books man, han är en riktig arbetsmyra och trivs med att arbeta mycket. Det är väl bara bra då samhällssystemet kräver att folk jobbar?

Anna bok är mycket älskad av sin familj och vänskapskrets på grund av att hon är mycket ödmjuk, generös och en fantastisk kock som ofta bjuder på middag i goda vänners lag.

Jag är redan vän samt föredetta älskare till Anna Book så du kan bara vara tyst vad mig anbellangar.
Citera
2017-01-23, 17:04
Medlem
french.toasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ansjovisar
Hemska människa!

Orsaken till att Anna Book ställer upp på diverse TV-program handlar självklart om att hon är ödmjuk och vill ge hennes fans en glimt av sig själv samt sin familjesituation.

Märkligt resonemang om Anna Books man, han är en riktig arbetsmyra och trivs med att arbeta mycket. Det är väl bara bra då samhällssystemet kräver att folk jobbar?

Anna bok är mycket älskad av sin familj och vänskapskrets på grund av att hon är mycket ödmjuk, generös och en fantastisk kock som ofta bjuder på middag i goda vänners lag.

Jag är redan vän samt föredetta älskare till Anna Book så du kan bara vara tyst vad mig anbellangar.

Hahaha eller hur.. Du känner inte Anna. Årets troll.. Och om nu så var fallet, Anna har alltså varit otrogen mot Roberto med en älskare? Wow! Anna låter som en jättebra person.

Det roligaste är dock att du nämner ordet "ödmjuk" i samma mening som Anna Book hahaha! Jadu, ni dårar ger mig lika mycket att skratta åt som jag skrattar åt Tunnan..
Citera
2017-01-23, 17:09
Medlem
enfindams avatar
Jag undrar hur det känns för en människa att hela tiden bli hatad och spottad på, även den starkaste personen kan bli knäckt. Det blir en väldigt ensidig ( och tråkig ) bild av Anna Book vi får, hon är nog mer komplex än så. En bra mamma och fru och en fantastisk kock t. ex. Tänk om man hade en sådan matlagare hemma!
Senast redigerad av enfindam 2017-01-23 kl. 17:58.
Citera
2017-01-23, 17:11
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Det roligaste är dock att du nämner ordet "ödmjuk" i samma mening som Anna Book hahaha! Jadu, ni dårar ger mig lika mycket att skratta åt som jag skrattar åt Tunnan..

Där har du fel. Anna har själv berättat upprepade gånger att hon är väldigt ödmjuk, hon har till och med gett sig själv ett ödmjukhetspris.

Av det senaste inlägget att döma verkar det pratas om att hon ska släppa in ett tv-team in på livet. Dom har förstås letat efter en ny Gunilla Persson och man kommer nog inte närmare än Anna Book.
https://www.instagram.com/p/BPm9Li1A...danobook&hl=sv
Citera
2017-01-23, 17:31
Medlem
french.toasts avatar
Någon som vet om Anna har svarat på alla kommentarer på Facebook angående "Arga Snickaren" klippet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in