Citat:
Ursprungligen postat av
ElakaSofia
Hon åkte nog förbi i bilen på väg till psykakuten.
Jag får en känsla av att hon desperat försöker flytta befolkningens fokus ifrån sin sons nya eventuella våldtäktsmål, till sitt eget desperata tokeri, vad intresserar folk mest...sex, ja då kör vi på det, stolligt rubriksex som får folk och media att prata tillsammans med lite skojigt tjejbus, vi ser en desperat mamma som försöker rädda sin son genom att vara spekulativt utlevande för att dra blickarna bort från sonen.
Det är samma beteende som fåglar har för att locka bort faror från sina ungar, de flaxar och springer en bit bort ifrån boet för att rädda ungarna.
Min tes.
Jag tror du kan ha rätt. För visst framstår sonen som normal i den familjen!
Men allt blir ju så fel. Anna Book är en tant och inte en ung flicka. När man är 47 år kan man inte ta igen alla förlorade år.
Det Anna Book inte förstår är att folk flest, inte är överviktiga, och att vara smal är faktiskt ett normaltillstånd! Att väga 150 kilo är inte normalt. Anna Book är besatt av mat som de flesta av oss upplever som äcklig mat. Jag äcklas av fet mat, dränkt i äckliga såser.
Vi ser ett mönster med bristande impulskontroll. Det handlar om allt från aptiten till sexualdriften, först är det matmissbruk, nu är det sexmissbruk. Men det värsta är alla konstiga utspel om trekanter och porr. Det är ett självskadebeteende som kommer isolera henne då folk blir rädda för att ens ha beröringspunkter med henne.