2017-09-24, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Inte tillgänglig.
Det beror nog isf på att du blivit blockerad alt. inte följer henne.
Citera
2017-09-24, 23:51
Medlem
insta bilden

https://minfil.org/k3S452c2bc/IMG_8241.PNG
Citera
2017-09-25, 00:58
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
insta bilden

https://minfil.org/k3S452c2bc/IMG_8241.PNG

Går hon på bio mitt i natten eller gick hon bara förbi där under kvällspromenaden?
Citera
2017-09-25, 08:04
Medlem
ElakaSofias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Går hon på bio mitt i natten eller gick hon bara förbi där under kvällspromenaden?

Hon åkte nog förbi i bilen på väg till psykakuten.
Jag får en känsla av att hon desperat försöker flytta befolkningens fokus ifrån sin sons nya eventuella våldtäktsmål, till sitt eget desperata tokeri, vad intresserar folk mest...sex, ja då kör vi på det, stolligt rubriksex som får folk och media att prata tillsammans med lite skojigt tjejbus, vi ser en desperat mamma som försöker rädda sin son genom att vara spekulativt utlevande för att dra blickarna bort från sonen.
Det är samma beteende som fåglar har för att locka bort faror från sina ungar, de flaxar och springer en bit bort ifrån boet för att rädda ungarna.
Min tes.
Citera
2017-09-25, 08:10
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Inte tillgänglig.
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Det beror nog isf på att du blivit blockerad alt. inte följer henne.
När ett konto är låst/privat fungerar inte direktlänkar längre:

https://www.instagram.com/annatoledanobook/

När kontot är upplåst går det att se bilderna via webben, utan att ha eget konto. Nu när det är låst måste man ha ett eget konto och dessutom följa hennes konto, så jag m.fl. får väl snällt vänta tills det att Anna Took låser upp kontot igen. Borde inte dröja alltför länge med tanke på hennes behov att få visa upp sina dårskaper, hon har ju låst det några dagar här och där tidigare.
Citera
2017-09-25, 09:06
Citat:
Ursprungligen postat av ElakaSofia
Jag får en känsla av att hon desperat försöker flytta befolkningens fokus ifrån sin sons nya eventuella våldtäktsmål, till sitt eget desperata tokeri, vad intresserar folk mest...sex, ja då kör vi på det, stolligt rubriksex som får folk och media att prata tillsammans med lite skojigt tjejbus, vi ser en desperat mamma som försöker rädda sin son genom att vara spekulativt utlevande för att dra blickarna bort från sonen.
Det är samma beteende som fåglar har för att locka bort faror från sina ungar, de flaxar och springer en bit bort ifrån boet för att rädda ungarna.
Min tes.
Vad menar du med det fetade?
Var är källan till det?
Citera
2017-09-25, 09:27
Medlem
Storus Pittuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Herregud! Ny Instagrambild. Det står IMAX, men för en halv sekund trodde jag att det stod MAXI...
Finns toaletter på Filmstaden också
/SP
Citera
2017-09-25, 10:13
Medlem
Citat:
Min tes.

Jag tror du kan ha rätt. För visst framstår sonen som normal i den familjen!

Men allt blir ju så fel. Anna Book är en tant och inte en ung flicka. När man är 47 år kan man inte ta igen alla förlorade år.

Det Anna Book inte förstår är att folk flest, inte är överviktiga, och att vara smal är faktiskt ett normaltillstånd! Att väga 150 kilo är inte normalt. Anna Book är besatt av mat som de flesta av oss upplever som äcklig mat. Jag äcklas av fet mat, dränkt i äckliga såser.

Vi ser ett mönster med bristande impulskontroll. Det handlar om allt från aptiten till sexualdriften, först är det matmissbruk, nu är det sexmissbruk. Men det värsta är alla konstiga utspel om trekanter och porr. Det är ett självskadebeteende som kommer isolera henne då folk blir rädda för att ens ha beröringspunkter med henne.
Citera
2017-09-25, 10:18
Medlem
ElakaSofias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Var är källan till det?

Det är en händelse som sägs ha skett innan det brott som han nu är dömd för i hovrätten. Lite skvaller i korridorerna hos en myndighet, det kanske inte blir något av det.
Citera
2017-09-25, 10:27
Medlem
ElakaSofias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Jag tror du kan ha rätt. För visst framstår sonen som normal i den familjen!

Men allt blir ju så fel. Anna Book är en tant och inte en ung flicka. När man är 47 år kan man inte ta igen alla förlorade år.

Det Anna Book inte förstår är att folk flest, inte är överviktiga, och att vara smal är faktiskt ett normaltillstånd! Att väga 150 kilo är inte normalt. Anna Book är besatt av mat som de flesta av oss upplever som äcklig mat. Jag äcklas av fet mat, dränkt i äckliga såser.

Vi ser ett mönster med bristande impulskontroll. Det handlar om allt från aptiten till sexualdriften, först är det matmissbruk, nu är det sexmissbruk. Men det värsta är alla konstiga utspel om trekanter och porr. Det är ett självskadebeteende som kommer isolera henne då folk blir rädda för att ens ha beröringspunkter med henne.

Ja jag tänker som du tänker. Självbedrägeri är också en del i Annas liv, hon ljuger inte, hon är spansk, hon är en matmamma, förvisso det beror väl på vad man lägger i begreppet "matmamma", för mig är det någon som är duktig på att laga mat, inte någon som slafsar ihop bruna fetthögar med mat.
Anna borde lugna ner sig, stanna hemma, ägna sig åt och prata med sina barn samt att få Felicia att lämna boet.
Citera
2017-09-25, 10:28
Citat:
Det är en händelse som sägs ha skett innan det brott som han nu är dömd för i hovrätten. Lite skvaller i korridorerna hos en myndighet, det kanske inte blir något av det.
Läste lite i AoB, så det är kanske inte helt ogrundat.
Ja, fy fan, vilken cirkus Book och hennes familj är.
Men det bli ju inte kul längre när det handlar om olagligheter.

Jag hade en kompis som hade en 20-årig pojkvän när hon gick i 6:e klass. Vad är man då, 12, 13 år? Hennes föräldrar sa inte ett skit, och jag tyckte alltid att det var konstigt. Men hon var en av de populära tjejerna i klassen, så ingen sa något.
Citera
2017-09-25, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Var är källan till det?
Blev nyfiken också, finns lite information om det i tråden om Antonios gamla fall i Aktuella brott och kriminallfall, kolla den här sidan: (FB) Solna: 15-åring och 16-åring begick våldtäkt resp. våldtäkt mot barn - 2016-09-12 där de nu börjat disktuera en ny anmälan mot A.B.

Ryktades (Kanske tom att det nämns i FUP:en? Minns inte riktigt) om att en förälder ringt Anna om Antonio och fått lite galna svar, någon här kanske minns bättre än mig hur det var? Mitt bristfälliga minne säger att de då valde att inte gå vidare med anmälan (ord mot ord) så det finns ju viss potential att det är de som skakat till liv nu...
Senast redigerad av aloc 2017-09-25 kl. 11:01. Anledning: Insåg att jag var lite otydlig med vad jag länkade till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in