2016-09-05, 22:10
Medlem
Enligt Stina/Susanna Wolter så har vädret hänt.
Citera
2016-09-05, 23:05
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Var precis inne på instagram och såg att Anna lagt upp en illamående-emoji med ca 300 hashtags, bland annat #särbehandingdelux och #skadetintevaralikalagarföralla.
Jag sätter min hatt på att hon inte kommer att berätta vad detta rör sig om, utan vill få de sedvanliga "men vad har hänt??"-reaktionerna från folk.

Förmodligen är insta-inlägget Annas reaktion på Christer Lindarws "tjocksmockattack" i TV4
http://www.expressen.se/noje/books-v...rws-ord-i-tv4/

Citat:
TV4-tittarna är i uppror efter lördagens intervju i "Nyhetsmorgon" med artisten Christer Lindarw, 63.
Det var när den bokaktuella artisten talade om den tidigare avundsjukan mellan honom och After Dark-kollegan Lasse Flinckman som många reagerade över Lindarws beskrivning.
– Han kunde bara gå in som en tjock liten Anna Book, 45, och dra de största applåderna, sa artisten till programledaren Jesper Börjesson, 45, och skrattade lågt åt minnet från 80-talet.
Senast redigerad av Minkybaby 2016-09-05 kl. 23:08.
Citera
2016-09-05, 23:17
Medlem
Silverskors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pauleisen

Älskar den kommentaren! 😂
Citera
2016-09-06, 08:14
Medlem
Pippirayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pauleisen

Hade det varit en okänd som skrivit det hade Anna gått bananas!
Citera
2016-09-06, 10:44
Medlem
Pippirayas avatar
Anna har nu lagt ut en bild på sonen på instagram. Hon säger att hon är så stolt över honom och att man absolut inte ska döma en bok efter omslaget. VAD menar hon med det? Att hon tycker att har ser ut som nån man inte ska vara stolt över? Ibland borde man kanske låta klyschorna vila.
Citera
2016-09-06, 11:30
Medlem
Jag gissar på att det är lill Tunnan som särbehandlats. Hon kan ha blivit bortvald i konkurrensen om fortsatt jobb i sminket på fyran. Klart Anna blir förbannad men kan santidigt inget göra då hon är beroende av få lite tv-tid då o då av fyran.
Citera
2016-09-06, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Jag gissar på att det är lill Tunnan som särbehandlats. Hon kan ha blivit bortvald i konkurrensen om fortsatt jobb i sminket på fyran. Klart Anna blir förbannad men kan santidigt inget göra då hon är beroende av få lite tv-tid då o då av fyran.

Ja, absolut är det nån i familjen om inte hon själv. Kanske får hon ingen låt till mello nästa år. Hon förklarar om och om igen på IG att det gäller en närstående till familjen. Räcker väl att skriva det en gång.
Citera
2016-09-06, 12:07
Medlem
magpies avatar
"En närstående till vår familj, har blivit så särbehandlad & utsatt för spott & spä "

Med ett stavfel i åtanke ligger det nära till hands att anta att det även föreligger ett syftningsfel; "närstående till vår familj" torde normalt sett utgöras av kusin/morbror etc, men är gissningsvis i det här fallet snarare någon i familjen.
Citera
2016-09-06, 14:48
Medlem
Pippirayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippiraya
Anna har nu lagt ut en bild på sonen på instagram. Hon säger att hon är så stolt över honom och att man absolut inte ska döma en bok efter omslaget. VAD menar hon med det? Att hon tycker att har ser ut som nån man inte ska vara stolt över? Ibland borde man kanske låta klyschorna vila.

Citerar mig själv här hehe

Det tog inte lång tid förrän den goda moder Anna ändrade i texten. Hon verkar titta till denna tråd lika ofta som jag
Citera
2016-09-06, 15:21
Medlem
luffarn-med-knivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippiraya
Citerar mig själv här hehe

Det tog inte lång tid förrän den goda moder Anna ändrade i texten. Hon verkar titta till denna tråd lika ofta som jag

Nu står det: "Man ska verkligen inte döma en bok, efter det vackra omslaget". Låter som om att hon insinuerar att han är värre än vad han ser ut att vara.
Citera
2016-09-06, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luffarn-med-kniven
Nu står det: "Man ska verkligen inte döma en bok, efter det vackra omslaget". Låter som om att hon insinuerar att han är värre än vad han ser ut att vara.

Ha ha, ja nu blev det ännu dummare. Hennes svenska är bedrövlig. Märks att hon inte gått mycket i skolan. Punkt mitt i meningar och kommatecken lite hur som helst.
Senast redigerad av Faglum 2016-09-06 kl. 15:32.
Citera
2016-09-06, 15:39
Medlem
"TV4-tittarna är i uppror efter lördagens intervju i "Nyhetsmorgon" med artisten Christer Lindarw, 63."

Det är sådana här påståenden i kvällstidningarna som kan göra mig så förba-nad. TV4-tittarna = alla som såg programmet i TV4 skulle således vara i upprorsstämning. Skulle inte tro det. Garanterat bara en liten klick som gått igång på sociala medier, och bara för att det handlar om Anna Book, som är mest känd för sina galenskaper, slår tidningarna upp saken orimligt stort i jakten på klick och lösnummerförsäljning. Journalistik är det inte ens i närheten av, snarare dess motsats. Tvi f-n.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in