2021-04-27, 15:29
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Vederbörande hade "blandat in Annas familj" och frågat behandlaren om hon visste vad det var för person gon valt som reklampelare.

Tror inte hon var helt öppen men Anna lyckades ta reda på vem hon var och ringde henne.
Sa Anna i liven att hon ringt eller? Vi som känner Anna vet ju att hon inte skulle banga att ringa om hon fick tag i personen. Men jag är tveksam till att det är sant. Då är det antagligen någon som använt sin riktiga e-post. Att därifrån ta reda på den personens telefonnummer och ringa upp kan däremot vara fråga om stalking.
Sa hon vad personen skulle ha försvarat sig med eller sa hon att personen bönade och bad om ursäkt? I så fall är det fantasier.
Citera
2021-04-27, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Sa Anna i liven att hon ringt eller? Vi som känner Anna vet ju att hon inte skulle banga att ringa om hon fick tag i personen. Men jag är tveksam till att det är sant. Då är det antagligen någon som använt sin riktiga e-post. Att därifrån ta reda på den personens telefonnummer och ringa upp kan däremot vara fråga om stalking.
Sa hon vad personen skulle ha försvarat sig med eller sa hon att personen bönade och bad om ursäkt? I så fall är det fantasier.

Enligt Annas egen berättelse ringde hon personen i fråga. Hon hade på något sätt tagit reda på hennes fullständiga namn genom Instagram, och då tagit reda på telefonnumret genom hitta.se.
Citera
2021-04-27, 15:38
Medlem
Handknutens avatar
Att se den pågående liven är som att se en tågkrasch i slow motion. Hela registret finns till beskådan. Ångest, självförnekelse, bekräftelsebehov, rena lögner blandat med ilska och tårar. Så klart är det jobbigt att bli så utsatt för random tyckande om allt en gör. Men A.B. tycks inte alls kunna koppla sitt eget agerande till det hon tycker sig bli utsatt för.
Några särskilda observationer - att hon inte förstår varför hon får mer skit för det barnen gör än "pappan" får. Varför det är så behöver inte ens sägas.
Att hon vänder sig till sina följare på insta när hon mår som sämst tyder på ett bekräftelsebehov utanför det "normala" och tyder på en skrämmande ensamhet.

Det är som en såpopera som aldrig tar slut. Det kan kännas roande för en stund men efterlämnar en obehaglig känsla av att det vi ser är en människa i stort behov av vård och hjälp. Tyvärr måste det till självinsikt - alternativt att närstående säger - Nu räcker det.
Citera
2021-04-27, 15:43
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Personen som ska ha skrivit till behandlaren hävdade tydligen först att hennes konto hackats, att någon annan skrivit från det. Men det kunde ju absolut inte vara sant. Det är väl bara Anna och hennes vänner som kan råka ut för sånt.

Sen erkände hon att det var hon.

Därefter ska hon ha brutit ihop och sagt att hon är psykiskt sjuk och behöver hjälp. Detta INNAN Anna började sin live. Konstigt då att Anna, som säger sig vilja hjälpa personen och som är så himla fin och empatisk, ändå öser ur sig allt detta så detaljerat och öppet. Om det nu handlar om en psykisk sjuk människa.

Det är det vanligaste beteendet när en lögnare avslöjas att de tar upp det ett snäpp och påstår att ”polisen tittar på det” eller ”hen bröt ihop och bad om ursäkt”. Det är lögn rakt igenom.

Den stora frågan är väl varför massösen bryr sig? Hon gör ju bara massage oavsett vem som ligger på bänken
Citera
2021-04-27, 15:49
Medlem
Anna lever ett varierande och spännande liv enligt henne själv. Ägnar sina dagar åt att ha live och visa hur galen hon är.Hon håller på med hemliga projekt varvat med smygreklam. Idag har varit en speciell dag , Anna har tagit kontakt med ett troll.
Citera
2021-04-27, 15:53
Medlem
Poisonouss avatar
Hon sparade själv HELA liven, och den ligger uppe på hennes insta nu.
Citera
2021-04-27, 15:57
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handknuten
Att se den pågående liven är som att se en tågkrasch i slow motion. Hela registret finns till beskådan. Ångest, självförnekelse, bekräftelsebehov, rena lögner blandat med ilska och tårar. Så klart är det jobbigt att bli så utsatt för random tyckande om allt en gör. Men A.B. tycks inte alls kunna koppla sitt eget agerande till det hon tycker sig bli utsatt för.
Några särskilda observationer - att hon inte förstår varför hon får mer skit för det barnen gör än "pappan" får. Varför det är så behöver inte ens sägas.
Att hon vänder sig till sina följare på insta när hon mår som sämst tyder på ett bekräftelsebehov utanför det "normala" och tyder på en skrämmande ensamhet.

Det är som en såpopera som aldrig tar slut. Det kan kännas roande för en stund men efterlämnar en obehaglig känsla av att det vi ser är en människa i stort behov av vård och hjälp. Tyvärr måste det till självinsikt - alternativt att närstående säger - Nu räcker det.
Släng hennes telefon för fan!
Citera
2021-04-27, 15:58
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Och jag vete fan hur hon vred till det nu men hon kom i alla fall in på D** T******* som tävlade samma år som henne med ABCD, att ”han tog det lite för långt och därför gick det åt helvete för honom men skitbra för mig!”.
Så Anna tycker att det går skitbra för henne? Båda umgås med polisen och fogden. Annas barn är lika misslyckade som D.
Anna äger ingenting, allt är Robertos. Det lilla hon tjänat på att delta i pajasprogram har hon redan bränt.

#melodifestivalen1987
Citera
2021-04-27, 16:02
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Nu kan jag inte hålla mig längre.
Jag samlar på mig väldigt mycket vätska, så jag kommer behöva denna behandling under en lång tid.
Jag måste hjälpa min kropp att klara av en svår operation framöver.
Hon har sån ångest sen mår hon så bra..
Jisses, människa.
Jag tycker mig ana en copycat.
My har uppenbara fysiska problem, medicinerar, ger ångest, binder vätska.
Allt som My lägger fram, varenda sak, det har redan Anna lidit av.
Tror Anna skulle behöva leva utan sin internetuppkoppling och hämta kraft och försöka hitta sig själv.
Inte lätt när mamma Marita dog, men det är slivets gång.
Alltid kan man skylla på något.
När arga snickaren var hos dem i lägenheten och ifrågasatte varför de inte tagit tag i saker, handfatet eller vad det nu var, så gråter hon och säger att det ahar varit så tungt för att hennes mamma dog och även Robertos mamma dog. Anders kontrar med det var ju flera år sen!

Ingen reklam, jag skulle aldrig tigga om att få vara med i tv, eller få saker gratis

Hehehe om människan skulle skriva en bok vore det snarare någon slags läkarbok än en kokbok för hon anser sig ju ha haft alla världens olika sjukdomar och anser sig även kunna finna olika alternativa botemedel till dem.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-04-27 kl. 16:18.
Citera
2021-04-27, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handknuten
.

Varför ingen hoppar på Roberto beror på att han inte har Instagram m.m
Hade han haft ett konto, så hade han nog fått sin beskärda del av kakan ang sonens och styvdotterns bravader.. och framförallt också hustrun Anna's galenskaper..
Citera
2021-04-27, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Hon sparade själv HELA liven, och den ligger uppe på hennes insta nu.

Tror jag det.. hon skrev väll ett manuskript innan hon gick ut i live..
Och det måste man spara...
Citera
2021-04-27, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
tvek på om det är benso... tror det snarare är brist på medicinering. Har jobbat både inom missbruk och psykvården och nej, jag ska verkligen inte ställa någon diagnos men här handlar det helt klart om drag av grandios självbild, problem med konsekvenstänk och en stark doft av psykopati (i den mån att hon absolut under inga omständigheter kan se sina egna fel och brister, INGET är någonsin hennes fel och hon har aldrig någon del i något negativt som sker i världen utan hon är bara bara positiv och bra)

Hon har ett oerhört bekräfteslebehov som hon själv eldar på genom att bekräfta sig själv, hon är dessutom lätt paranoid som tror att alla är ute efter henne, samtidigt som hon utstrålar stalkervarning på hennes beteende.
Som skribent här, hade jag bott närmare henne skulle jag inte blivit ett dugg förvånad om hon dykt upp på min trappa en dag och konfronterade mig på grund av mina åsikter.

Problemen med konsekvenstänk har hon ju fört över på barnen-de två äldsta iallafall. Det grandiosa egot med.
Definitivt att hon har stalkerbeteende, att ringa soc på sonens offers familjer utan annan anledning än att jävlas, skicka romaner till textmeddelanden till folk hon inte känner privat etc. Och så detta nu.

Usch, orkar inte se skiten idag faktiskt. Det är bara 100% otäckt nu, gissa om familjen går på tå idag. Halmpyntet lär väl bli dränkt i snyft och tårar och skrik när han kommer hem. Samma cykler av "underbara dagar" med "tacksamhet" och hemliga möten som följs av något drama och utbrott på live. Rinse and repeat. Sedan kan jag hålla med henne om att Roberto borde få sin släng av sleven för hur hans egen son blivit och att han uppenbarligen inte satt gränser för honom eller som närmaste anhörig sett till att Anna får hjälp eftersom hennes beteende måste påverka barnen oerhört och gränsar till psykos. Felicia har han naturligtvis inget ansvar för dock, så där får du allt ta på dig ansvaret själv Anna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in