2021-04-27, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Sa Anna i liven att hon ringt eller? Vi som känner Anna vet ju att hon inte skulle banga att ringa om hon fick tag i personen. Men jag är tveksam till att det är sant. Då är det antagligen någon som använt sin riktiga e-post. Att därifrån ta reda på den personens telefonnummer och ringa upp kan däremot vara fråga om stalking.
Sa hon vad personen skulle ha försvarat sig med eller sa hon att personen bönade och bad om ursäkt? I så fall är det fantasier.
Denna person ska tydligen ha en till synes rätt normal insta. I något foto i flödet hade hon taggat en annan person, denna person var en familjemedlem som i sin tur hade sitt fullständiga namn i sin profil. Genom det efternamnet lade Anna ihop 1 och 1 och fick personens fullständiga namn, sökte och fick träff på hitta.se . Men hon fick ringa till flera personer innan hon till slut hamnade hos denna persons dotter och bad henne meddela att Anna önskade att hon hörde av sig.

Personen hörde av sig via insta men ringde till slut upp Anna fast via dolt nummer.
Citera
2021-04-27, 16:27
Medlem
Jag antar att hon sparade liven för att själv kunna kolla vad hon sagt. Men hon låter ju bl a därmed också belägget för att hon själv ägnar sig åt förtal ligga öppet för alla att se.
Citera
2021-04-27, 16:52
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Denna person ska tydligen ha en till synes rätt normal insta. I något foto i flödet hade hon taggat en annan person, denna person var en familjemedlem som i sin tur hade sitt fullständiga namn i sin profil. Genom det efternamnet lade Anna ihop 1 och 1 och fick personens fullständiga namn, sökte och fick träff på hitta.se . Men hon fick ringa till flera personer innan hon till slut hamnade hos denna persons dotter och bad henne meddela att Anna önskade att hon hörde av sig.

Personen hörde av sig via insta men ringde till slut upp Anna fast via dolt nummer.
Det är ju stalking det. Nu vet jag ju inte vad den här personen sagt. Hade idioten Anna haft något innanför pannbenet hade hon spelar in samtalet. Kanske även för sin egen skull.

Kärringen börjar berätta hur hon gör varenda gång hon ska iväg på jobb. Det är alltid bra att börja med en riktigt grov lögn. Då storstädar hon huset, storhandlar, lagar mat och fryser in, bäddat rent osv. Alltså samma saker hon gör nu när hon är arbetslös. Så varför säger hon så? Jo, för att verka normal. Men hon är inte normal och ingen gör så innan de ska på jobb.

Anna raljerar vidare att hon sedan skriver långa listor och instruktioner åt de anda i familjen så de ska klara sig utan henne. Här förstår vi att hon är störd. Det är bara ”vuxna” i familjen. Sonen är ju lite efterbliven men kan säkert mikra en måltid utan instruktioner.

Sedan vet jag inte om hon försäger sig eller drömmer, men i nästa mening förtydligar hon att hon inte ska ut och resa, men menar mellan raderna att det här är alltså när hon är på turné eller bortrest i några dagar. Tokan har väl inte varit borta sedan Biggest loser och då var väl maken hemma? Det är ju några år sedan nu.

Sen sitter härket och hulkar i flera minuter om att hon blivit kränkt av en mycket sjuk person, men hon kan inte berätta mer för krokodiltårarna trycker på. Det blir ytterligare några minuter med antydningar och då stängde jag av.

Man får de fans man förtjänar. Anna är inte heller unik. Hon vill låtsas vara en kändis och då får hon ta skiten som kommer med det. Annars kan hon stänga av telefonen och gå i terapi resten av livet.
Citera
2021-04-27, 17:01
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Jag antar att hon sparade liven för att själv kunna kolla vad hon sagt. Men hon låter ju bl a därmed också belägget för att hon själv ägnar sig åt förtal ligga öppet för alla att se.
Jo, men varför lägga ut det på instagram och inte bara spara ner den på datorn? Då slipper hon riskera det.
Citera
2021-04-27, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Jo, men varför lägga ut det på instagram och inte bara spara ner den på datorn? Då slipper hon riskera det.
Jag gissar att hon ö h t inte ser den risken som existerande då hon troligen inte vet vad förtal innebär.
Citera
2021-04-27, 17:15
Medlem
Handknutens avatar
A.B. har ett ordflöde som hamnar lite hur som helst. Det är som att hon har lärt sig vissa ord som låter bra för en stund. Men när hon ska utveckla sitt resonemang blir det mambojambo - mest. Som att hon plockar upp fraser hon läst någonstans och försöker plocka in dem i sina lives. "Jag kommer inte ens ihåg vad jag sa nu" Lite så. Och när resonemanget brister gråter hon. Och så en övergång till en stackars mus. "jag fattar inte varför ni är så elaka"
Att A.B. är en människa i djup kris har aldrig varit tydligare.
Citera
2021-04-27, 17:20
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Jag gissar att hon ö h t inte ser den risken som existerande då hon troligen inte vet vad förtal innebär.
Nej det är väl okunskap det handlar om.
Citera
2021-04-27, 18:24
Medlem
Citat:
Så onödigt liksom. Hon ser ju helt okej ut utan. Hennes tänder och bryn är inte snygga men det tycker hon ju själv, men hon ser inte illa ut för att vara 50+ med för hög vikt .

Det är så sjukt stor skillnad på henne irl och bilder/stories på Instagram. Där har hon alltid ett filter som gör henne nästintill oigenkännlig med haka och allt. Filtret smalar av, suddar ut, slimmar till och lägger till haka. Hon har INGEN haka irl, den har växt ihop med halsen med hjälp av dubbelhakorna
Citera
2021-04-27, 18:40
Medlem
Handknutens avatar
Jag tänker att om A.B. verkligen vill äga sina problem. Bara säg rakt ut : Ja min son är dömd för sexualbrott mot minderårig. Ja min äldsta dotter är dömd för grov stöld och narkotikabrott. Ja jag är så ledsen för det. Jag vet inte hur hantera det. De är min familj. Det de gjort är helt oacceptabelt. Jag försöker inte att förminska. Det är hemskt det de gjort.
Börja där!
Senast redigerad av Handknuten 2021-04-27 kl. 19:32.
Citera
2021-04-27, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
mer foton från lajven

https://postimg.cc/gallery/kq3Lzsb

På bild nr. 5 ser en av tänderna väldigt felplacerad ut. Kanske på väg att ramla bort?
Citera
2021-04-27, 19:40
Medlem
Jag tycker mest synd om alla som har något slags samarbete med Book. Alla drabbas negativt till slut eftersom allt hon rör vid blir bajs. Hon är som pesten

”Jag har polisanmält jättemycket saker genom åren.. jag har aldrig fått någon hjälp ... *gråt*”
https://postimg.cc/k2WsCSb8

Roberto!! Hjälp din fru till psyket! Nu!
Senast redigerad av csmicdancer 2021-04-27 kl. 19:52.
Citera
2021-04-27, 20:05
Medlem
Tycker jag fick till en bra screenshot här
https://postimg.cc/SnGYkkt0
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in