Citat:
Ursprungligen postat av
jenjoh75
Denna person ska tydligen ha en till synes rätt normal insta. I något foto i flödet hade hon taggat en annan person, denna person var en familjemedlem som i sin tur hade sitt fullständiga namn i sin profil. Genom det efternamnet lade Anna ihop 1 och 1 och fick personens fullständiga namn, sökte och fick träff på hitta.se . Men hon fick ringa till flera personer innan hon till slut hamnade hos denna persons dotter och bad henne meddela att Anna önskade att hon hörde av sig.
Personen hörde av sig via insta men ringde till slut upp Anna fast via dolt nummer.
Det är ju stalking det. Nu vet jag ju inte vad den här personen sagt. Hade idioten Anna haft något innanför pannbenet hade hon spelar in samtalet. Kanske även för sin egen skull.
Kärringen börjar berätta hur hon gör varenda gång hon ska iväg på jobb. Det är alltid bra att börja med en riktigt grov lögn. Då storstädar hon huset, storhandlar, lagar mat och fryser in, bäddat rent osv. Alltså samma saker hon gör nu när hon är arbetslös. Så varför säger hon så? Jo, för att verka normal. Men hon är inte normal och ingen gör så innan de ska på jobb.
Anna raljerar vidare att hon sedan skriver långa listor och instruktioner åt de anda i familjen så de ska klara sig utan henne. Här förstår vi att hon är störd. Det är bara ”vuxna” i familjen. Sonen är ju lite efterbliven men kan säkert mikra en måltid utan instruktioner.
Sedan vet jag inte om hon försäger sig eller drömmer, men i nästa mening förtydligar hon att hon inte ska ut och resa, men menar mellan raderna att det här är alltså när hon är på turné eller bortrest i några dagar. Tokan har väl inte varit borta sedan Biggest loser och då var väl maken hemma? Det är ju några år sedan nu.
Sen sitter härket och hulkar i flera minuter om att hon blivit kränkt av en mycket sjuk person, men hon kan inte berätta mer för krokodiltårarna trycker på. Det blir ytterligare några minuter med antydningar och då stängde jag av.
Man får de fans man förtjänar. Anna är inte heller unik. Hon vill låtsas vara en kändis och då får hon ta skiten som kommer med det. Annars kan hon stänga av telefonen och gå i terapi resten av livet.