2021-04-08, 08:34
Medlem
Åza ber i sin blogg att inte spekulera om vem det är, men det förstår ju varje person att Åza inte ställt upp på Anna som Anna önskat (läs krävt)
Att Åza faktiskt kämpar med sin utbrändhet/utmattning och hennes pappas cancer är ju faktiskt sen gammalt och nu behöver ju Anna få lite fokus med alla sina diagnoser.
Hon påminner mig om en person som jag hade som vän för länge sedan som ständigt gjorde sig ovän med olika människor. Det säger mest om henne.

Herregud hon är över 50 år och ska hålla på så här. Hon säger alltså upp kontakten med Åza säkert för att Åza inte ställt upp på henne.
Ja jisses... undrar oxå vad som hände med frisör-Bobby och deras vänskap!
Jag tror många av hennes vänner ”står ut” med henne pga att de tycker lite synd om henne. Hon måste ta mycket energi.
Citera
2021-04-08, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkolUllis
Åza ber i sin blogg att inte spekulera om vem det är, men det förstår ju varje person att Åza inte ställt upp på Anna som Anna önskat (läs krävt)
Att Åza faktiskt kämpar med sin utbrändhet/utmattning och hennes pappas cancer är ju faktiskt sen gammalt och nu behöver ju Anna få lite fokus med alla sina diagnoser.
Hon påminner mig om en person som jag hade som vän för länge sedan som ständigt gjorde sig ovän med olika människor. Det säger mest om henne.

Herregud hon är över 50 år och ska hålla på så här. Hon säger alltså upp kontakten med Åza säkert för att Åza inte ställt upp på henne.
Ja jisses... undrar oxå vad som hände med frisör-Bobby och deras vänskap!
Jag tror många av hennes vänner ”står ut” med henne pga att de tycker lite synd om henne. Hon måste ta mycket energi.

Alexander Erwik blev hennes manager för han tyckte synd om henne och ville ge henne en chans och det slutade inte väl då han förlorade tror det var 80-85 000kr i arvode efter han hade fixat och förhandlat arvodet för biggest looser
Citera
2021-04-08, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
Nja, jurymedlem i talang lutar det mer åt. Hon tjatade på väldigt mycket om att man kan va väldigt bra på att se talang hos andra trots att man inte har någon talang själv, att det snarare skulle va en styrka, och hur fenomenal hon är på att se och hitta andra. (Var väl talang som saknade en jurymedlem). Å tänk på att hon minsan tidigt visste att Tusse skulle vinna mello...

Att Anna skulle söka jobb inom vården ser jag som högst osannolikt. Det skulle ju innebära krav på henne och det orkar hon nog inte med.

På hennes Instagram står det ju dessutom artist/tvpersonlighet, så att bli en jurymedlem är nog en dröm för Anna.
Jag tror också att hon sökte jobb som jurymedlem men jag tror hon sökte till Idol istället för Nikki Amini det fattas ingen i talang.
Citera
2021-04-08, 09:03
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anit76
Hon skulle offra 2 ben nu för My verkar vara den enda best friend hon har nu
Så tråkigt att hon e sån bara, förlorar alla vänner🙄
Alla kan förändras, även Anna. Hon får skylla sig själv att hon har förlorat alla vänner.
Citera
2021-04-08, 09:08
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag tror också att hon sökte jobb som jurymedlem men jag tror hon sökte till Idol istället för Nikki Amini det fattas ingen i talang.
Idol/Talang, sak samma oavsett så var det ett jäkla tjatande på att hon var så duktig på att se förmågor hos andra (jag hade i alla fall koll på att nått av programmen saknade en jurymedlem så drog bara till med nått , var ju 50/50 där )
Citera
2021-04-08, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Alexander Erwik blev hennes manager för han tyckte synd om henne och ville ge henne en chans och det slutade inte väl då han förlorade tror det var 80-85 000kr i arvode efter han hade fixat och förhandlat arvodet för biggest looser
Tyvärr kommer hon inte komma till insikt om hon inte tar proffesionell hjälp!
Nu håller Anna på med sin nya insikter.. bla bla bla... på Instagram 🙈
Verkar ha tagit bort kort på Åza.... men selfisar på Anna finns det gott om! 🤪
Citera
2021-04-08, 10:26
Medlem
cece123s avatar
Anna beklagar sig över att hennes aptit inte är på topp och att hon måste tvinga sig i maten.
Som vanligt, Anna äter ju numera ingenting, eftersom hon har gått upp...
Smörstekt svamp, drypande i fett ovanpå en gul omelett, vid sidan av smörstekta delade bröd, vitt bröd såklart.
Att steka massor av vitt bröd i massor av smör, är tydligen Annas senaste favoriträtt.
Enkelt för den som inte är bra på att laga mat..
https://pasteboard.co/JWlMbJt.jpg
Citera
2021-04-08, 10:28
Medlem
nytt på story, anna rensar o ska försöka äta

https://postimg.cc/gallery/bvVPBJy
Citera
2021-04-08, 10:54
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkolUllis
Tyvärr kommer hon inte komma till insikt om hon inte tar proffesionell hjälp!
Nu håller Anna på med sin nya insikter.. bla bla bla... på Instagram 🙈
Verkar ha tagit bort kort på Åza.... men selfisar på Anna finns det gott om! 🤪

Grejen är att det är gamla insikter som Anna inte fattat, Anna är ju som en repig gammal skiva.
Hon drar upp två saker hon skrev för några månader sedan (106 veckor) för att vara precis.
Så nu sitter Anna och ältar bland gamla grejer, tycker synd om sig själv, för att hon är så uppoffrande, menar på att NU äntligen har hon fattat.. Det sa hon ju hela tiden efter BLVIP..
Anna menar också på att hon varit oärlig, det visste vi före Anna själv att hon är.
Sedan kommer Annas specialare "långataggen"
Tex
#vissasakerupphörinte
Nääähä, vad konstigt att samma saker händer Anna hela tiden, kanske det är så att det är Anna som har problem med samspelet med andra människor och inte att alla andra är dumma jämt.
De enda som är kvar, är ju de som tycker synd om henne.. Tillsvidare
Citera
2021-04-08, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
Idol/Talang, sak samma oavsett så var det ett jäkla tjatande på att hon var så duktig på att se förmågor hos andra (jag hade i alla fall koll på att nått av programmen saknade en jurymedlem så drog bara till med nått , var ju 50/50 där )

Det spelar ingen roll till vilket program Anna söker , hon är inte lämplig som jurymedlem i något program. Anna har ingen självinsikt förstår inte själv att hon inte är lämplig.
Citera
2021-04-08, 11:03
Medlem
EndastJag01s avatar
Vilken sorglig soppa!
Anna är så angelägen att umgås med någon utanför familjen att det blir så fel och hon blir till slut avvisad. Och tar det jättehårt och då på natten kommer tankarna som rullar runt och runt och får alltför stora proportioner. Då kommer blockar/sluta följa fingret fram och alla konstiga visdomsord som bara gör det än värre.
Istället för att bara avvakta ett tag skall alla broar brännas...
Citera
2021-04-08, 11:08
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på story, anna rensar o ska försöka äta

https://postimg.cc/gallery/bvVPBJy

För helvete - gå och skaffa dig ett arbete Anna så har du inte energi eller tid att sitta och fundera på vad folk omkring dig gör och inte gör!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in