Citat:
Ursprungligen postat av
Poisonous
Hon verkar ju vara RIKTIGT nere i benso-träsket, de där sjuka humörsvängningarna är crazy. Från arg, till ledsen, till rosenrasande, till glad, till euforisk, och tillbaka till arg igen.
tvek på om det är benso... tror det snarare är brist på medicinering. Har jobbat både inom missbruk och psykvården och nej, jag ska verkligen inte ställa någon diagnos men här handlar det helt klart om drag av grandios självbild, problem med konsekvenstänk och en stark doft av psykopati (i den mån att hon absolut under inga omständigheter kan se sina egna fel och brister, INGET är någonsin hennes fel och hon har aldrig någon del i något negativt som sker i världen utan hon är bara bara positiv och bra)
Hon har ett oerhört bekräfteslebehov som hon själv eldar på genom att bekräfta sig själv, hon är dessutom lätt paranoid som tror att alla är ute efter henne, samtidigt som hon utstrålar stalkervarning på hennes beteende.
Som skribent här, hade jag bott närmare henne skulle jag inte blivit ett dugg förvånad om hon dykt upp på min trappa en dag och konfronterade mig på grund av mina åsikter.