2021-04-27, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Förvånar mig att det fortfarande finns folk som inte känner till Annas "affärer".
Skulle Anna kontakta mig för samarbete eller tiggeri skulle jag inte vara snäll. Tvärtom. Ligger i riskzonen geografiskt bland annat. 🖕

Haha, hon kommer inte höra av sig för samarbete. Hon kör en Percy Nilegård - Marketing by not asking any questions first. Sen kommer det, - Du jag har råkat nämna ditt företag och dina varor på min instagram .. ska vi säga 100´ .. 50 ... 20 . ok men 5% rabatt borde jag få. åh, jag får köpa de till introduktionspris YES, bra deal.
Citera
2021-04-27, 14:29
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Citat Anna:
"Du får tycka och tänka vad du vill om folk med du FÅR INTE vara elak"

Det är inte ett dugg elakt att tvinga en full 13-åring att suga av en.
Det är heller inte elakt att sedan under rättsprocessen börja blanda in flickans familj och ifrågasätta hennes uppfostran.
Det är absolut inte elakt att kalla folk som ifrågasätter detta för "smuts".

Det är inte elakt att sno guld från en gammal tant efter att på falska grunder lurat denna att släppa in en.

Det är bara normalt beteende antar jag...
Annas nya hobby. Kasta sten i glashus.
Anna bestämmer vad som är elakt eller inte. 🤬
Citera
2021-04-27, 14:37
Medlem
Personen som ska ha skrivit till behandlaren hävdade tydligen först att hennes konto hackats, att någon annan skrivit från det. Men det kunde ju absolut inte vara sant. Det är väl bara Anna och hennes vänner som kan råka ut för sånt.

Sen erkände hon att det var hon.

Därefter ska hon ha brutit ihop och sagt att hon är psykiskt sjuk och behöver hjälp. Detta INNAN Anna började sin live. Konstigt då att Anna, som säger sig vilja hjälpa personen och som är så himla fin och empatisk, ändå öser ur sig allt detta så detaljerat och öppet. Om det nu handlar om en psykisk sjuk människa.
Citera
2021-04-27, 14:37
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Teater Suckunge ger idag föreställningen:
Märstamorsan ljuger så hon tror sig själv

Dagens live är en underbar studie i hur man kan leva i en helt egen verklighet. Jisses jävlar!
Jag hoppas innerligt att Loquita har sparat den.

Hennes långa, ologiska, ordexakta ”berättelse” om ett telefonsamtal är ett klassiskt exempel på hur en van lögnare beter sig. Allt återges ordagrant vilket inte ens är möjligt när det är ett kort samtal. Tänk efter själv - senaste samtalet du hade idag.... kan du återberätta det ord för ord? Skulle inte tro det.

Som nämndeman är något av det första man lär sig att observera och ifrågasätta är alltför detaljerade vittnesmål.
Dessutom, om hennes påstående om att hon skickat foto och övriga uppgifter på ”den 57-åriga dummingen” , till sina kontakter, skulle jag bli jävligt orolig för om jag var henne. Det är inte OK. Det är faktiskt mycket värre än om någon berättat för skinclinic vilken person som rekommenderar deras salong!!
En person som utan att tveka skuldbelagt ett 13-årigt våldtäktsoffer
En person som bagatelliserar en grov stöld som drabbat en handikappad åldring

Jag gjorde ett försök att spela in men det gick inte utan att jag krånglade till det och avslöjade mig själv..*GULP*

Men glöm inte Annas visdomsor a la Anna: VI är SÅÅÅ många som bara gör gott och bara får skit, varför får JAG all skit men varför får inte min man nån skit.

Jag kommer få SÅ många dms efter den här liven, om att "jag ville så gärna skriva under liven men vågade inte för jag är inte lika stark som du" så många dm kommer jag få när jag stänger ner liven...
Citera
2021-04-27, 14:42
Medlem
Poisonouss avatar
Kan hon på riktigt hålla KÄFT? Hennes fullständigt skenheliga skitsnack gör mig spyfärdig.

"Vikten av att be om ursäkt och äga sina misstag, make amends"?
Hur tungt vägde det t ex. när hennes dotter satt och ljög sig blå i rätten?

Hon kommer drunkna av alla tårar och offerkoftor.
USCH vad äcklig hon och hennes familj är.
Citera
2021-04-27, 14:45
Medlem
Anna är en så fin och varm person som aldrig vill skada någon. Hon belyser det genom att berätta om hur jobbigt hon tyckte det var att det en gång när de kom hem satt en mus i deras musfälla. Död alltså. Hon vill ”knappt ens döda skadedjur”. (Men äter kött utan betänkligheter, min anm.). Så fin är hon!
Citera
2021-04-27, 14:48
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Kan hon på riktigt hålla KÄFT? Hennes fullständigt skenheliga skitsnack gör mig spyfärdig.

"Vikten av att be om ursäkt och äga sina misstag, make amends"?
Hur tungt vägde det t ex. när hennes dotter satt och ljög sig blå i rätten?

Hon kommer drunkna av alla tårar och offerkoftor.
USCH vad äcklig hon och hennes familj är.

Och så hyllar hon sig själv igen. NÅn tycker att hon ska hänga ut damen som mobbat henne, men hon säger att hon vill inte det, (för hon är ju sååå godhjärtad) "Jag vill inte att nån ska skämmas för JAG har varit med om när någon skämts så mycket att de vill ta livet av sig, JAG vill inte det"

JAG har inte gjort något fel JAG har inte gjort något fel.....(jo lilla Anna....det har du faktiskti) Hon sitter o klickar mellan sidor också...tror hennes telefon står ovanpå datorskärmen på något vis, för det klickar till och så ser man att hon tittar på något ovanför skärmen.. sååå

HEj HEJ ANNA!!
Citera
2021-04-27, 14:54
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Och så hyllar hon sig själv igen. NÅn tycker att hon ska hänga ut damen som mobbat henne, men hon säger att hon vill inte det, (för hon är ju sååå godhjärtad) "Jag vill inte att nån ska skämmas för JAG har varit med om när någon skämts så mycket att de vill ta livet av sig, JAG vill inte det"

JAG har inte gjort något fel JAG har inte gjort något fel.....(jo lilla Anna....det har du faktiskti) Hon sitter o klickar mellan sidor också...tror hennes telefon står ovanpå datorskärmen på något vis, för det klickar till och så ser man att hon tittar på något ovanför skärmen.. sååå

HEj HEJ ANNA!!

Hon verkar ju vara RIKTIGT nere i benso-träsket, de där sjuka humörsvängningarna är crazy. Från arg, till ledsen, till rosenrasande, till glad, till euforisk, och tillbaka till arg igen.
Citera
2021-04-27, 14:55
Medlem
mer foton från lajven

https://postimg.cc/gallery/kq3Lzsb
Citera
2021-04-27, 14:58
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Hon verkar ju vara RIKTIGT nere i benso-träsket, de där sjuka humörsvängningarna är crazy. Från arg, till ledsen, till rosenrasande, till glad, till euforisk, och tillbaka till arg igen.

tvek på om det är benso... tror det snarare är brist på medicinering. Har jobbat både inom missbruk och psykvården och nej, jag ska verkligen inte ställa någon diagnos men här handlar det helt klart om drag av grandios självbild, problem med konsekvenstänk och en stark doft av psykopati (i den mån att hon absolut under inga omständigheter kan se sina egna fel och brister, INGET är någonsin hennes fel och hon har aldrig någon del i något negativt som sker i världen utan hon är bara bara positiv och bra)

Hon har ett oerhört bekräfteslebehov som hon själv eldar på genom att bekräfta sig själv, hon är dessutom lätt paranoid som tror att alla är ute efter henne, samtidigt som hon utstrålar stalkervarning på hennes beteende.
Som skribent här, hade jag bott närmare henne skulle jag inte blivit ett dugg förvånad om hon dykt upp på min trappa en dag och konfronterade mig på grund av mina åsikter.
Citera
2021-04-27, 15:20
Medlem
Undrar vad Roberto skulle säga om någon gick förbi PK-gallerian och informerade honom om att hon har "repat humör" i liven. Trodde han vågat sätta ner foten.
Citera
2021-04-27, 15:28
Medlem
Ena stunden gråter hon, andra stunden är hon förbannad och håller en föreläsning i hur människor skall uppföra sig, för att sedan gråta igen.

Enligt Anna själv sade en person som sett henne gråta hade sagt: ”Jag har aldrig träffat någon som gråter lika vackert som du.”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in