2021-04-17, 00:04
Medlem
mer trams från story

https://postimg.cc/gallery/sfGLRG7
Citera
2021-04-17, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
mer trams från story

https://postimg.cc/gallery/sfGLRG7

Såklart han känner något. Det är som du säger bara trams.
Citera
2021-04-17, 00:40
Medlem
Roberto är också filtrerad ser jag.
Citera
2021-04-17, 00:42
Medlem
Det jag inte kan förstå är avsaknaden av självinsikt. Varför gick hon inte ut med flaggan i topp och bara fortsatte med att dubba? Var det körslaget som gav henne en ”andra vind”? Hon är inte en Charlotte Perelli eller Carola i talang, det måste hon förstå.
Svårt att vara influenser när man tigger om gratisprodukter. Följdfrågan på det blir ju, har någon kollat upp legitimiteten på hennes följare? Vad vill hon influera med i hennes nya yrke? Att duscha och byta lakan 5 ggr i veckan? Finns inte en enda stor influenser som någonsin delar med sig av sådan information, därför att absolut ingen bryr sig.

Och att hon är den enda som använder sin ”Mello hall of fame” som någon ära, vad jag har sett så är hon den enda utav dom som blev utvalda som har nämt det på sin Instagram mer än en gång. Allt är som en tågolycka, och jag kan inte sluta stirra.
Citera
2021-04-17, 01:00
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itarille
Det jag inte kan förstå är avsaknaden av självinsikt. Varför gick hon inte ut med flaggan i topp och bara fortsatte med att dubba? Var det körslaget som gav henne en ”andra vind”? Hon är inte en Charlotte Perelli eller Carola i talang, det måste hon förstå.
Svårt att vara influenser när man tigger om gratisprodukter. Följdfrågan på det blir ju, har någon kollat upp legitimiteten på hennes följare? Vad vill hon influera med i hennes nya yrke? Att duscha och byta lakan 5 ggr i veckan? Finns inte en enda stor influenser som någonsin delar med sig av sådan information, därför att absolut ingen bryr sig.

Och att hon är den enda som använder sin ”Mello hall of fame” som någon ära, vad jag har sett så är hon den enda utav dom som blev utvalda som har nämt det på sin Instagram mer än en gång. Allt är som en tågolycka, och jag kan inte sluta stirra.

Hon har garanterat sålt lakanen för ett lakan på Blocket.

Men varför är Fittans risotto plötsligt a la Anna? Hade hon i en finggertopp spansk chili flake för hettan? Förstår inte. Flisans risotto är Annas? Helvete vad hon hunsar de unga vuxna att gå sina korta koppel.
Citera
2021-04-17, 01:03
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Ingen pizza.
Skaldjursrisotto, chips, popcorn och godis blev det.

Men det var middagen.
Citera
2021-04-17, 01:06
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itarille

Det mest pinsamma är att dottern gjort ett examensarbete som handlar om influencers påverkan på gymnasieungdomar.
Men Anna är jättestolt, hon har ju hjälpt till med texten.
Sån jävla pinsam familj.

Anna skiter i integritet. Det är inte bara skryt.
Hon berättar öppet att både Vanessa och Roberto är rädda för spindlar. Roberto klarar, enligt Anna då, inte av att få undan en kackerlacka. Den fixade Anna.
(märkligt om det bara skulle ha funnits EN enda kackerlacka...)
Räcker det inte att hon pratar om sig själv? Hon berättar om grannarna också, inga snaskigheter men hon borde inte prata om dom alls.

Ser att dom äter sitt godis på fredagarna. Förstår att dom längtat hela veckan. Inget godis lördag till torsdag.
Citera
2021-04-17, 01:10
Medlem
Under-Jordens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Enligt Anna vägde hon 128 kg som mest och gick sedan ned 57 kg, så då torde hon ha vägt 71 kg inför Tjejmilen, men då hade hon sin egna gratis PT som pushade på så gott han kunde fd "svärsonen" Hristos.
Därefter gick Anna upp igen. Anna vägde närmare 80 kg vid BL VIP. Hon gick under programtiden ned till 56 kg med gratis PT hjälp från programmet, sedan gick hon upp igen och det är ju ingen tvekan att Anna väger mer nu än vid invägningen av BL VIP, gissar att vågen visar 85-90 kg numera.
Anna är en riktig jojobanterska.
Är det sant att hon hade genomgått GBP innan hon tävlade i bantning?
Den säsong hon deltog gav biggest loser en absurd ny vinkel.
Det var verkligen den största förloraren som vann.
Meta-meta-metahumor. Ett skämt om ett skämt om ett skämt.
Citera
2021-04-17, 01:13
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Fisan hade fått serverat på bricka , risotto och godis , popcorn chips .
Får hon i sig allt det där?
Hon är ju opererad. Kanske några kompisar på besök.

Varför repostar dom varandras foton? 🙄
Citera
2021-04-17, 01:40
Exakt samma snacksbricka till Flisan som till Anna. Så gulligt!
Citera
2021-04-17, 07:05
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Fisan hade fått serverat på bricka , risotto och godis , popcorn chips .

Hur tänker man när man serverar godis, popcorn och chips till sitt vuxna barn med viktproblem? Nu kanske Felicia mådde psykiskt dåligt, men en skål med popcorn hade väl räckt? Vill Anna att Felicia ska må dåligt? Eller blev Anna själv serverad godis, popcorn och chips av sin mamma och tar efter det beteendet?
Citera
2021-04-17, 07:24
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Men det var middagen.

Matmeny a La Annapanna... LYX, LYX, LYX
Förrätt Ett skaldjur och ett riskorn
Huvudrätt En skål Popcorn och en skål chips
Efterrätt En skål Blandgodis

Enkelt och lättlagat...