Citat:
Ursprungligen postat av
Itarille
Det jag inte kan förstå är avsaknaden av självinsikt. Varför gick hon inte ut med flaggan i topp och bara fortsatte med att dubba? Var det körslaget som gav henne en ”andra vind”? Hon är inte en Charlotte Perelli eller Carola i talang, det måste hon förstå.
Svårt att vara influenser när man tigger om gratisprodukter. Följdfrågan på det blir ju, har någon kollat upp legitimiteten på hennes följare? Vad vill hon influera med i hennes nya yrke? Att duscha och byta lakan 5 ggr i veckan? Finns inte en enda stor influenser som någonsin delar med sig av sådan information, därför att absolut ingen bryr sig.
Och att hon är den enda som använder sin ”Mello hall of fame” som någon ära, vad jag har sett så är hon den enda utav dom som blev utvalda som har nämt det på sin Instagram mer än en gång. Allt är som en tågolycka, och jag kan inte sluta stirra.
Det mest pinsamma är att dottern gjort ett examensarbete som handlar om influencers påverkan på gymnasieungdomar.
Men Anna är jättestolt, hon har ju hjälpt till med texten.
Sån jävla pinsam familj.
Anna skiter i integritet. Det är inte bara skryt.
Hon berättar öppet att både Vanessa och Roberto är rädda för spindlar. Roberto klarar, enligt Anna då, inte av att få undan en kackerlacka. Den fixade Anna.
(märkligt om det bara skulle ha funnits EN enda kackerlacka...)
Räcker det inte att hon pratar om sig själv? Hon berättar om grannarna också, inga snaskigheter men hon borde inte prata om dom alls.
Ser att dom äter sitt godis på fredagarna. Förstår att dom längtat hela veckan. Inget godis lördag till torsdag.