2021-08-28, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissGanesh
Jag tyckte att hon var lite rolig i Hellenius hörna, roligare än Kicken. Hon skulle nog kunna passa i en biroll/statist i någon komediserie. Helt obegåvad inom humor verkar hon inte vara. Sen om hon pallar trycket är en annan fråga. Eller om en arbetsgivare pallar henne... Men bra gjort enligt mig. Ett litet inhopp i t ex Solsidan vore askul! Mobba inte ihjäl henne, det finns nåt där, inte sångmässigt dock.

Vad var det som var bra menar du?
Citera
2021-08-28, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Vad var det som var bra menar du?
Att hon följde regin, inte tittade i kameran, inte försökte se sexig ut, och att jag småskrattade lite. Så mycket bättre än hon är privat på sina lives. Ja, det var ju inte en Oscar, men bättre än jag förväntat mig. Ett litet inhopp på Solsidan, skulle på riktigt vara lite roligt. Tänk om hon skulle kunna spela en lat, bitter grannfru. Garv på det. Kan dom ta in Örjan Ramberg så..
Senast redigerad av MissGanesh 2021-08-28 kl. 19:39.
Citera
2021-08-28, 19:48
Medlem
Den gruvliga tanken på Anna ”Jag har ingen ingegritet eller gränssättning” Book och Halmpyntet kopulerandes på toaletter, i buskar och uteduschar(helst så grannarna ser eländet förstås) får mig att associera till filmen ”Idioterna”.
Usch, fan att jag inte kan göra den ”frågan”, svaret och obehagliga scenen osedd i huvudet…
Citera
2021-08-28, 20:11
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Den gruvliga tanken på Anna ”Jag har ingen ingegritet eller gränssättning” Book och Halmpyntet kopulerandes på toaletter, i buskar och uteduschar(helst så grannarna ser eländet förstås) får mig att associera till filmen ”Idioterna”.
Usch, fan att jag inte kan göra den ”frågan”, svaret och obehagliga scenen osedd i huvudet…
Jag kan inte heller få bort scenen med Anna och Halmpyntet kopulerande på ICA:s gästtoaletter.
Får mardrömmar av bara tanken...
Citera
2021-08-28, 20:30
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Jag kan inte heller få bort scenen med Anna och Halmpyntet kopulerande på ICA:s gästtoaletter.
Får mardrömmar av bara tanken...
Hahaha, nej jag vet. Skulle hellre kissa på mig än använda toan där..
Men nu har bästa mamman bäddat ner V i mami och papis säng. Hon har lite feber.. så varm buljong, te, nässpray och febernedsättande, en sån mami hon är... lilla V sover i mami o papis säng, blott 19 år
Citera
2021-08-28, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Men nu har bästa mamman bäddat ner V i mami och papis säng. Hon har lite feber.. så varm buljong, te, nässpray och febernedsättande, en sån mami hon är... lilla V sover i mami o papis säng, blott 19 år
Sängen är upptagen, okey. Var ska frun då ha kompatibelt samlag med Mi Amor? Tvättstugan kanske..
Citera
2021-08-28, 20:53
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Om jag vore Anna skulle jag låta dottern vara i karantän i sitt rum, dom kan ju hålla kontakt via Instagram. Det är inte förkylningstider än och V kom nyss hem från Spanien. 🤐

Anna tror hon är immun mot allt efter genomgången covid och fullvaccinerad. Andra fullvaccinerade och i riskgrupp har blivit väldigt sjuka vid reinfektion. Men inte Anna. Hon springer på salong och hos frisören som om inga virus finns.
Hon trodde ju inte att hon var smittad när hon lajvade i bilen och påstod att hon var snorig för att hon suttit ute och blivit kall.

#spanskasjukan
Citera
2021-08-28, 21:18
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissGanesh
Att hon följde regin, inte tittade i kameran, inte försökte se sexig ut, och att jag småskrattade lite. Så mycket bättre än hon är privat på sina lives. Ja, det var ju inte en Oscar, men bättre än jag förväntat mig. Ett litet inhopp på Solsidan, skulle på riktigt vara lite roligt. Tänk om hon skulle kunna spela en lat, bitter grannfru. Garv på det. Kan dom ta in Örjan Ramberg så..
Jag tycker man ser mer tv-mässiga 8-åringar i reklamfilmer. Men alla har vi ju olika smak...
Citera
2021-08-28, 21:34
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Om jag vore Anna skulle jag låta dottern vara i karantän i sitt rum, dom kan ju hålla kontakt via Instagram. Det är inte förkylningstider än och V kom nyss hem från Spanien. 🤐

Anna tror hon är immun mot allt efter genomgången covid och fullvaccinerad. Andra fullvaccinerade och i riskgrupp har blivit väldigt sjuka vid reinfektion. Men inte Anna. Hon springer på salong och hos frisören som om inga virus finns.
Hon trodde ju inte att hon var smittad när hon lajvade i bilen och påstod att hon var snorig för att hon suttit ute och blivit kall.

#spanskasjukan
Även dottern har enligt A blivit sjuk av att bli kall så det ligger väl i släkten 🙂. V ska enligt A ha lämnat covidprov som var negativt. Men hundraprocentiga garantier finns ju inte. Och även vanliga förkylningar är ju smart att försöka undvika i dessa tider, vid symtom ska man testas och de som varit i kontakt med en vara extra försiktiga o s v. En kedjereaktion.
Citera
2021-08-28, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Jag tycker man ser mer tv-mässiga 8-åringar i reklamfilmer. Men alla har vi ju olika smak...
Att Anna själv inte kommenterat eller lagt ut bilder på IG från hennes 5x5 sek i gycklar-spelet med den efterblivne Kicken bevisar att hon inte är sååååå nöjd och happy! Snart kommer det ett utspel på storie/IG hur jävlig David var mot henne och hur de medverkande ARTISTERNA nonchalerade henne buuuuuuuu Undrar om hon fick någon mat?
Citera
2021-08-28, 21:37
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Att Anna själv inte kommenterat eller lagt ut bilder på IG från hennes 5x5 sek i gycklar-spelet med den efterblivne Kicken bevisar att hon inte är sååååå nöjd och happy! Snart kommer det ett utspel på storie/IG hur jävlig David var mot henne och hur de medverkande ARTISTERNA nonchalerade henne buuuuuuuu Undrar om hon fick någon mat?
Skaldjursplatå?
Citera
2021-08-28, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Skaldjursplatå?
Hahaha 👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto