Citat:
Ursprungligen postat av
Annabooksvader
Jag orkade inte kolla speciellt länge på liven, blir för hög nivå av skämsfaktor. Men herregud vad kul det är när hon alltid ska försöka bevisa hur ”nyttig” hon är. Denna gången genom att utbrista ”Hör och häpna, jag har varit på Max och köpt en Coca Cola!” Och sen grimaschera när hon dricker för att visa hur onaturligt hon tycker det är. Att man sen ser hennes smällfeta armar och fem/sex dubbelhakor gör ju bara allt än mer komisk. Som om fanskapet aldrig dricker läsk liksom, hur skulle man kunna bli så fet annars? Sen är det som vanligt, hon ser fullständigt vansinnig ut av varenda fråga på liven
Fint namn du har, lägger man prickar ovanpå aet blir det annabooksväder..
Äckelfaktorn blir hög med Annas ha fingrar i mun, grejande med sitt hår och diskussioner om att dricka kroppsvätskor med sin 30 år gamla dotter inför okänt folk.
På det har vi närbilder av forna kroppsoperationer, bilder av Annas gropiga bak i tid o tid, Anna måste ju ha filtrerat rumpan rejält tidigare då hon visade upp rumpan böjd framför sin säng.
Jag skulle verkligen inte ha en morsa som beter sig så. Vilken tur att sociala medier inte fanns när Annas barn var små.
De skulle ha blivit dubbelt så mycket mobbade om så var fallet.