2021-05-02, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Och som replik lägger Anna nu ut ett foto av det handskrivna brev följaren som skickade de varma sockarna till henne.

Eller nej vad säger jag? Det är GIVETVIS en slump att hon just nu lägger ut detta fast det var dagar sedan sockarna kom.
Och ingen mer än jag reflekterade över detta? Vafan har ni skaffat er ett liv?
Citera
2021-05-02, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Och ingen mer än jag reflekterade över detta? Vafan har ni skaffat er ett liv?
Sockorna var tydligen mycket hala. Tänk om AB ramlar i trappen med dessa på? Livsfarligt att ge henne sådant.
Citera
2021-05-02, 20:45
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Ja nu gäller det för Anna att klämma ur all sympati hon kan få efter denna lilla operation.
Har hon tur kan hon hålla igång intresset fram till den större operationen.
När den är gjord har hon material och tårar som räcker året ut.
Minst.
Att hon skrivit brevet själv är helt solklart.
Hon är så korkad att hon skriver vissa ord mitt i meningar MED STORA BOKSTÄVER även när hon skriver som "Linn" 🙄😁
Människan är 50 år 😳

https://postimg.cc/gallery/fXLntWF
Jag fattar inte riktigt hur det där gått till. Det är inte många skrivare som klarar att skriva ut på lite tjockare papper som gratulationskort ofta är. Alternativt att någon gjort sig mödan att designa ett eget kort då? Men finns det fortfarande någon som sitter och skriver ut såna färgkort? Tittade en gång till och kortet är definitivt köpt. Förmodligen är texten utskriven på ett annat papper men Anna ville leka lite.
Sånt där pepp skriver ju toktanterna varje dag på hennes Insta. Nä det är skumt det där. Fejk.
Citera
2021-05-02, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag fattar inte riktigt hur det där gått till. Det är inte många skrivare som klarar att skriva ut på lite tjockare papper som gratulationskort ofta är. Alternativt att någon gjort sig mödan att designa ett eget kort då? Men finns det fortfarande någon som sitter och skriver ut såna färgkort? Tittade en gång till och kortet är definitivt köpt. Förmodligen är texten utskriven på ett annat papper men Anna ville leka lite.
Sånt där pepp skriver ju toktanterna varje dag på hennes Insta. Nä det är skumt det där. Fejk.
Det går att beställa vykort via postnord( då slipper du skriva själv) , kanske är det hon gjort??Eller Flisan gjort för att mamma ska vara glad?
Citera
2021-05-02, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Sockorna var tydligen mycket hala. Tänk om AB ramlar i trappen med dessa på? Livsfarligt att ge henne sådant.

Isf får trappan nog bytas ut.
Citera
2021-05-02, 21:06
Moderator
Maviels avatar
Citat:
😉
Jag är mer inne på att hon ser direkt ond ut. Googla på Arbogakvinnan. Det kan vara hennes halvsyster.

Ja dom är lika....
Citera
2021-05-02, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sigbratt
Isf får trappan nog bytas ut.
Ja, så klart. Tur att det finns en snickare i familjen.
Citera
2021-05-02, 21:19
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Ja, så klart. Tur att det finns en snickare i familjen.
Snickare i familjen tror jag inte på, däremot finns det en snackare i la famiglia
Citera
2021-05-02, 23:16
Medlem
Tuttlutts avatar
Nu har Anna tagit bort brevet från "Lina" 😁😁😁
Citera
2021-05-03, 00:00
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Jodå. Har man en skrivare som klarar av att skriva ut foto så klarar den att skriva ut andra lite kraftigare papper också.
De flesta skrivare i dag har nog möjligheten att använda olika typer av papper (tjocklek/material etc).
Citera
2021-05-03, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Nu har Anna tagit bort brevet från "Lina" 😁😁😁

Det tas bort efter 24 timmar på story
Citera
2021-05-03, 00:37
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Givetvis spär Anna på sina sjukdomar eftersom kompisen My är dålig. Anna klarar inte att vara tvåa, det ska vara fullt fokus på henne.
Ja en mer egocentrisk person finns inte. Ständigt kolla på mig, så synd om mig. Tål inte att andra hamnar i fokus eller gör någonting bra, för då måste hon genast komma på något värre. Helt makalöst att hon har man och familj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in