2021-04-24, 14:03
Medlem
nytt på story, om mäns våld mot kvinnor...jojo...

Jag blev förvånad idag då jag åter var blockerad hos miss Anna men minsann Anna så har jag ett konto till...

https://postimg.cc/cr13wJCv
Citera
2021-04-24, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på story, om mäns våld mot kvinnor...jojo...

Jag blev förvånad idag då jag åter var blockerad hos miss Anna men minsann Anna så har jag ett konto till...

https://postimg.cc/cr13wJCv

Är det Anna på bilden och om det är det, varför skriver hon på engelska?
Citera
2021-04-24, 14:16
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Är det Anna på bilden och om det är det, varför skriver hon på engelska?

Nä, det kommer härifrån
https://www.worthitmagazine.com/prod...pecial-edition
Men man skulle kunna tro det..något Anna säkert inte skulle ha något emot.

Anna är ju very succesful in Annas universe, and så much bättre than Victoria Silvstedt..
Kan Victoria talk och write swinglish why inte Anna Book.
Citera
2021-04-24, 14:28
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
Har fortfarande bara gått 2019-2020. Skulle inte kalla 2 säsonger för flera år... men är ju Booken vi pratar om.
Dessutom skulle hon givetvis kommenterat, lagt upp små filmer och bilder från alla år hon tittat på Masked Singer.
Det är precis lika stor lögn som att hon skulle givit bort sänglinne för flera tusen som hon inte ens hade själv .
Citera
2021-04-24, 14:37
Medlem
OjojOJ vilken lång utläggning hon hade om temperatur i liven......hur totalt ointresserad hon är av grader. Det tog hårt det där med bastugraderna, haha 😂 men allvarligt talat fy vilken otrevlig och osympatisk människa hon är. Yuck!
Citera
2021-04-24, 15:01
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Dessutom skulle hon givetvis kommenterat, lagt upp små filmer och bilder från alla år hon tittat på Masked Singer.
Det är precis lika stor lögn som att hon skulle givit bort sänglinne för flera tusen som hon inte ens hade själv .
I Spanien har dom kunnat se alla världens TV-kanaler i mer än 20 år. I Spanien skulle hon ha fått vara med i alla program. Anna kan 3 språk flytande (på en luftmadrass i poolen). I Spanien är allt så billigt och där har Lidl funnits i 100 år.
Att dom stannat i Sverige är för att dom inte ville avbryta Felicias skolgång när hon börjat ettan.

Anna ger bort massor av saker. Sittvagnen i Spanien. Alla trosor som var för stora. Fröknäcke till grannarna. Keramik till alla vänner. Vatten till sotaren. Gammal paella till byggkillen.
Citera
2021-04-24, 15:01
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo

Hon ska alltid överdriva och vara värst.
Anna är ju en sådan person att om någon berättar något ska hon också gjort det, ha det, varit det osv..
Istället för att bara hålla käften och lyssna och låta folk få äga sin historia helt själv.
Citera
2021-04-24, 15:05
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
I Spanien har dom kunnat se alla världens TV-kanaler i mer än 20 år. I Spanien skulle hon ha fått vara med i alla program. Anna kan 3 språk flytande (på en luftmadrass i poolen). I Spanien är allt så billigt och där har Lidl funnits i 100 år.
Att dom stannat i Sverige är för att dom inte ville avbryta Felicias skolgång när hon börjat ettan.

Anna ger bort massor av saker. Sittvagnen i Spanien. Alla trosor som var för stora. Fröknäcke till grannarna. Keramik till alla vänner. Vatten till sotaren. Gammal paella till byggkillen.

Gav hon verkligen bort trosorna? Skänkte hon inte nästan bort dem till vrakpris på blocket för typ 30 spänn. Typ nästan helt oanvända.
Det var ju dumt, nu när vikten är tillbaka måste Anna ha större trosor, inte kan hon väl gå omkring troslös tanten.
Senast redigerad av cece123 2021-04-24 kl. 15:26.
Citera
2021-04-24, 15:19
Medlem
Booken spenderar en hel pengar på sig själv..märkligt att de inte kan spendera några tusenlappar på Vanessa som har komplex för sin (obefintliga) haka..Hon vill inte ta profilbilder bl.a..Vad jag förstår så är det inte så stort jobb att få ett hak implantat..ser helt naturligt ut och mycket vanlig operation. Men kanske hennes mor inte vill det ,för då kan hon fortsätta att pika Vanessa för att hon har en "en liten och söt haka"
Citera
2021-04-24, 15:27
Medlem
Har sett de senaste liven TookAnna är inte riktigt klok. Rent av dum i huvudet Tack för att du lägger upp dem!!!! Bugar och niger. Guld värt. ”Hang-around” Jeanette Edling besökte liven men ingen respons från Tooken Hang-around människan var creepe då hon började se ut som Stollet. La ut liknade bilder på IG som Tooket m.m. Sympatisera för första gången med Anna Stolledano Ville väl få en gratis-biljett till kändis-världen men råkade läsa lite på FB som avslöjades av Tooket. Vi vet ju att AnnaTook ALDRIG läser här Hörde att svärfar fått frågan om lägenheten i Spanien. Svärfar var tydlig med att hans svärdotter INTE äger någon lägenhet!! Bam Bam Bam!! Sug på den AnnaTookBook
Citera
2021-04-24, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ransom
Booken spenderar en hel pengar på sig själv..märkligt att de inte kan spendera några tusenlappar på Vanessa som har komplex för sin (obefintliga) haka..Hon vill inte ta profilbilder bl.a..Vad jag förstår så är det inte så stort jobb att få ett hak implantat..ser helt naturligt ut och mycket vanlig operation. Men kanske hennes mor inte vill det ,för då kan hon fortsätta att pika Vanessa för att hon har en "en liten och söt haka"
Morsans hake börjar sakta sjunka undan till en obefintlig haka! Förresten är de haklösa hela Stolledanos
Citera
2021-04-24, 15:34
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ransom

Tänkte på tänderna, som Anna pikat dottern för typ råtta, råttis osv.
Hela familjen var ju hos Jelena tandläkaren, ja tom hennes kusinsyster som Anna såå omtänksamt och generöst höll i handen medan undersökning pågick.
Men det är ju klart, innan de kom till minstingen i familjen hade väl Anna gjort sig ovän med tandläkaren också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in