2021-04-16, 19:59
Medlem
Varje gång Anna fikar eller äter tillsammans med någon så är det väldigt konstigt att ingen sitter vid sin kopp kaffe. Förmodligen häller hon upp två koppar och låtsas fika tillsammans med någon men får sen trycka i sig ett helt fat kakor själv!
Citera
2021-04-16, 20:03
Medlem
Förstår inte att de köpt loungemöbler med vita dynor. Hon klagade ju så på de vita sofforna arga snickaren fixade. Utemöbler blir dessutom smutsiga fortare än inomhusmöbler.
Citera
2021-04-16, 20:03
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på story

https://postimg.cc/gallery/SqpwNtj
"Risotto al la Anna panna 😜"
GalenpAnna.

Det gick inte att ha vit soffa i lägenheten i Solna men i herrgården går det bra att ha vita dynor i utesofforna. 🤔
Tvättar dom sig oftare nu?
Citera
2021-04-16, 20:16
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Skulle vara roligt att vara en fluga på väggen när Anna och Roberto umgås på tu man hand. Vad pratar de om? Anna har rätt begränsat liv så det borde kunna avhandlas rätt fort och Robertos jobb som vakt är väll inte så spännande heller...
Man skulle nog somna tämligen omgående pga tystnaden som uppstår efter typ 5 minuter.
Citera
2021-04-16, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
GalenpAnna.

Det gick inte att ha vit soffa i lägenheten i Solna men i herrgården går det bra att ha vita dynor i utesofforna. 🤔

De sliter väl inte så mycket i trädgården precis. Då blir de inte smutsiga. Duschade och insmorda kan de nog sitta i sofforna två gånger innan de måste tvättar i alla fall.
Citera
2021-04-16, 21:03
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Förstår inte att de köpt loungemöbler med vita dynor. Hon klagade ju så på de vita sofforna arga snickaren fixade. Utemöbler blir dessutom smutsiga fortare än inomhusmöbler.

Att stryka är uppenbarligen ingen sysselsättning Anna orkar med..
Citera
2021-04-16, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Hon säger (eller skriver då) att hon har gått ner 57 kilo. Det kan väl inte stämma? Menar hon att hon gått ner till 57 kilo? Det är kanske rimligt. Hon sa i en annan intervju att hennes mål var att gå ner till 60. Men det är ju möjligt att hon vägde 117 kilo innan. Men enligt officiella Biggest loser så rasade hon "bara" 22 kilo i tävlingen. Jag vet inte vad som är rimligt eller sant faktiskt.

Så här sa hon en kort tid efter tävlingen, när sanningen hann ikapp.

"Fick en fråga – har du gått upp efter Biggest Loser VIP? Det är rätt uppenbart. Men var svårt att svara kort och ingående på. Eftersom det gäller något som för mig är så på riktigt. Jag har och försöker alltid vara rakryggad, dela med mig och vara ärlig. Men det har kommit till ett högt pris... Och jag är faktiskt bara människa"

Vad menar hon? Vad betyder detta världsrekord i motsägelser?

När man är med i motionslopp finns det oftast en övre tidsgräns för att funktionärer och städare ska kunna plocka undan och gå hem. Klarar man inte den gränsen får man helt enkelt bryta och gå hem igen. Gissar att man då heller inte får någon officiell tid men kanske ett diplom och en festis om man ändå promenerar i mål någon gång. Om det är någon kvar. Annars skickar de väl ett diplom och ett klistermärke på posten. Jag gissar att Anna promenerade några kilometer och sedan bröt och fick skjuts till målfållan.
Häkta inte upp dig på siffror när det gäller Kubiken. Hon har ju inget begrepp om tid, längd, hastighet , eller kilo.
Citera
2021-04-16, 22:06
Medlem
Citat:
GalenpAnna.

Nu är det pollensäsong så snart är de gula.
Citera
2021-04-16, 22:15
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
GalenpAnna.

"Mötet" var kanske att Roberto fick handla vitt torrt vin på systembolaget. Men förutom ris... vi fick aldrig se resultatet. Gissar att det blev pizza ikväll.

Hoppas hon inte valde grötris
Citera
2021-04-16, 22:20
Medlem
Citat:
"Mötet" var kanske att Roberto fick handla vitt torrt vin på systembolaget. Men förutom ris... vi fick aldrig se resultatet. Gissar att det blev pizza ikväll.

Ingen pizza.
Skaldjursrisotto, chips, popcorn och godis blev det.
Citera
2021-04-16, 22:39
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Nu är det pollensäsong så snart är de gula.
Och vita av måsskit. Spelar ingen roll, Anna köper nytt. Fint folk håller inte på och tvättar dynor.

Undrar om dom lånat till ny bil? Hoppas det blir en med krok så dom kan ha en liten släpkärra. Som det är nu åker Anna till återvinningen nästan varje dag.

Det måste vara Sveriges mest tafatta familj. Vuxna, yngsta dottern kan inte sätta i en stickkontakt. Anna instruerade från studion.
" - Nej, den sitter där uppe! Ska jag hjälpa dig älskling? Det är trögt för att den är jordad".
Mina nya jordade är inte tröga men jag bor inte i en herrgård. Dom kanske har petskydd?

Anna har svårt att hålla reda på alla detaljer. I vintras sa hon att hon alltid fixade kaffe åt Roberto (och tumlade hans underställ) innan han skulle till jobbet. I en live nyligen sa hon att han alltid kommer ner med en kopp te till henne innan jobbet.
Dags för ett besök på Minnesmottagningen.
Citera
2021-04-16, 22:58
Medlem
nickomyras avatar
Citat:

Fisan hade fått serverat på bricka , risotto och godis , popcorn chips .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in