2021-04-07, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Åza B har skrivit pånsim blogg om en vän som "dumpat" henne. Hon följs inte längre av Book och vice versa.

Så måste det vara, häromdagen så följde Å fortfarande A (men inte tvärtom) men nu har Å avföljt Booken....
Citera
2021-04-07, 23:01
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Åza B har skrivit pånsim blogg om en vän som "dumpat" henne. Hon följs inte längre av Book och vice versa.
Vem är Åza B? Claim to fame ”har en blogg och känner Anna B”?
Så ointressant....
Citera
2021-04-07, 23:08
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsgeggamojja
Så måste det vara, häromdagen så följde Å fortfarande A (men inte tvärtom) men nu har Å avföljt Booken....
Mogna Anna har väl hört rykten att Åza skulle ha snackat skit om henne. Zå då zörjer Anna och blockar utan att ta reda på fakta. Hade Åza snackat skit hade hon knappast zörjt henne. Anna dumpar en vän i onödan. Det har hon råd med.
Citera
2021-04-07, 23:14
Medlem
Citat:

Anna har säkert blockat Åsa , det gör hon ju jämt med folk utan anledning.
Citera
2021-04-07, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csmicdancer
Jag kan tycka att förr hände lite mer i hennes liv. Hon syntes lite mer i media och hennes ungar gjorde bort sig. Det fanns mer att följa och försöka luska ut saker som hände i hennes liv utanför sociala medier. Men nu, nu är det verkligen torka på alla plan. Annas liv kretsar kring att försöka lägga upp en vanlig rostad macka med ost så att den ser lyxig ut, bädda sängen, moppa golvet och sola solarium. Hon kan sitta i en live i timmar men säger inte en enda vettig eller intressant mening. Tragiskt att ens ha en instagram med detta innehåll och försöka sig på att vara ”influencer”. Influencer för vad och för vem?
Skulle jag vara Anna skulle jag skämmas på riktigt
Detta beteende är inte normalt alls 🙄🙄
Citera
2021-04-07, 23:49
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Jepp, nu är inte Åza följare av Anna längre.

Åza har ju tillägnat en låt åt fd kompisen på sin blogg, vare sig det är Anna eller inte..
Nedanför är en svensk tolkning på låten, man kan alltid tolka som man vill..
Låten kan ju vara tillägnad en annan person också..

Spendera all din tid på att vänta
På den där andra chansen

På ett avbrott som skulle få det att verka okej
Det finns alltid en anledning
Att inte må tillräckligt bra
Och det är jobbigt vid slutet av dagen
Jag behöver lite distraktion
Oh vackra befrielse
Minnen sipprar ut ur mina blodådror
Låt mig vara tom
Oh och viktlös sen kanske
Jag kommer få lite ro ikväll

I en ängels armar
Flyg mig härifrån
Från detta kalla hotellrum
Dras du från vraket
Av din tysta dagdröm
Du är i en ängels armar
Må du finna lite lättnad här

Så trött på den räta linjen
Och vartän du vänder dig
Finns det gamar och tjuvar bakom dig
Stormen fortsätter att tvinna
Du fortsätter bygga upp dina lögner
Som du kommer på för allt du saknar
Det gör ingen skillnad
När du flyr en sista gång
Det är lättare att tro
I denna ljuva dårskap

Denna underbara ledsamhet som får mig ner på mina knän

I en ängels armar
Flyg mig härifrån
Från detta kalla hotellrum
Och den ändlöshet du känner
Dras du från vraket
Av din tysta dagdröm
Du är i en ängels armar
Du är i en ängels armar
Senast redigerad av cece123 2021-04-07 kl. 23:53.
Citera
2021-04-07, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det är gulligt att du alltid försöker se de positiva i Annas inlägg. Absolut skulle Anna gärna göra mer. Hon skulle utan att tveka offra ett ben om det var vad som krävdes. Men det kommer med ett pris.
Hon skulle offra 2 ben nu för My verkar vara den enda best friend hon har nu
Så tråkigt att hon e sån bara, förlorar alla vänner🙄
Citera
2021-04-08, 04:10
Medlem
I ett inlägg är Tunnan förbannad då hon sökt jobb hos en kvinna och fått negativt svar, misstänker att hon sökt hos Åza och förutsatt att självklart så får hon jobb för efter det kom offtetkoftan på och slut i bekantskapen
Citera
2021-04-08, 06:34
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
I ett inlägg är Tunnan förbannad då hon sökt jobb hos en kvinna och fått negativt svar, misstänker att hon sökt hos Åza och förutsatt att självklart så får hon jobb för efter det kom offtetkoftan på och slut i bekantskapen

Jag googlade på människan och det står ju att hennes bemanningsföretag sysslar med uthyrning av vårdpersonal. Inte kan väl Anna trott att hon kunnat uthyras till vården?
https://sverigesradio.se/artikel/7436908
Citat:
Åza Brennander i Växjö driver eget företag och rekryterar läkare och sjuksköterskor till den svenska sjukvården. Nu tvingas hon skicka hem sin personal i Sverige och Polen.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-04-08 kl. 06:36.
Citera
2021-04-08, 07:25
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jag googlade på människan och det står ju att hennes bemanningsföretag sysslar med uthyrning av vårdpersonal. Inte kan väl Anna trott att hon kunnat uthyras till vården?
https://sverigesradio.se/artikel/7436908
Nu kommer jag ihåg henne, det var paret som de umgicks med i Spanien för ett par år sedan. Dom var sååååå goda vänner. Nu skriver hon på bloggen att hon ledsen för att hon har tappat en vän.
https://www.azabrennander.se/
Senast redigerad av Onkel-Ben-ny 2021-04-08 kl. 07:30.
Citera
2021-04-08, 07:32
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs

Nja, jurymedlem i talang lutar det mer åt. Hon tjatade på väldigt mycket om att man kan va väldigt bra på att se talang hos andra trots att man inte har någon talang själv, att det snarare skulle va en styrka, och hur fenomenal hon är på att se och hitta andra. (Var väl talang som saknade en jurymedlem). Å tänk på att hon minsan tidigt visste att Tusse skulle vinna mello...

Att Anna skulle söka jobb inom vården ser jag som högst osannolikt. Det skulle ju innebära krav på henne och det orkar hon nog inte med.

På hennes Instagram står det ju dessutom artist/tvpersonlighet, så att bli en jurymedlem är nog en dröm för Anna.
Senast redigerad av Molton99 2021-04-08 kl. 07:35.
Citera
2021-04-08, 08:34
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Nu kommer jag ihåg henne, det var paret som de umgicks med i Spanien för ett par år sedan. Dom var sååååå goda vänner. Nu skriver hon på bloggen att hon ledsen för att hon har tappat en vän.
https://www.azabrennander.se/

Det var Åza som körde förbi Annas hem, som Anna tvingade ned i sin säng för att sova.
Sedan fick Åza ett keramikalster made by Anna herself, inslagen i cellofan om jag inte minns fel.
Tydligen var Åza deltagare i Farmen 2003, i matlagningsprogrammet Halv 8 hos mig och sedan i Dokusåpan Småstadsdrottningar på TV3.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in