2021-04-16, 12:46
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Apropå Annas jämförelse, undra om den kom före eller efter den där porrnovellen som detaljerat beskrev Annas uppträdande från ett riktigt företagsuppträdande.
Anna misstänkte att någon som sett henne på en sådant uppträdande hade skrivit novellen.
Möjligt att Anna skrivit den själv, som en ursäkt inför Robetto för att hon inte ids att jobba.

Du har rätt Anna ser ut som en Buuktalardocka.. Tänk vad härligt det är med filter ändå..
En av Annas testfilter från i somras
https://pasteboard.co/Jpz4426.jpg
Yahoo, werewolves are coming… night of the living dead
Citera
2021-04-16, 13:27
Medlem
WhiteNightFlights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
det hon påstår att folk kommer o fotar när hon är ute kan inte stämma för folk tror nog inte det är book utan barbamamma

Det är därför de kommer fram och fotar, Barbamamma är ju en folkkär kändis på riktigt.
Ett par pass till i solariet för Anna så är de på pricken lika.
Citera
2021-04-16, 13:31
Medlem
WhiteNightFlights avatar
Citat:
Anna var tydligen den enda procenten som deltog som arbetslös och en av 4% som bara hade grundskoleutbildning.

Anna har inte ens en slutförd grundskoleutbildning, det var hon mest troligt ensam i startfältet om.
Citera
2021-04-16, 13:46
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteNightFlight
Anna har inte ens en slutförd grundskoleutbildning, det var hon mest troligt ensam i startfältet om.

Det är möjligt att hon var ensam om att stanna vid startfältet också, osäkert om hon gick en mil.
Det kanske bidde en tummetott dvs Anna gick bara några steg av 1 mil.
Anna ska alltid vara värst..
Citera
2021-04-16, 13:47
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Har också kollat, men kollar man den kategori som Anna tillhört får jag inte upp något på någon.
Dock noterar jag undvikande svar från Anna på hennes bootcampsida när folk undrar om hennes deltagande.
Däremot har hon lagt upp ett sedvanligt kvittrande inlägg över hur stolt hon är över sig själv som är såååå duktig, tiden var inte relevant.
Fast hon menade på att nästa år, då.. Skulle hon ta tid. Det hände såklart inte...
https://pasteboard.co/JXz5Cey.jpg
https://pasteboard.co/JXA7Etl.jpg

Hon menade på att denna prestation var ren och äkta.. https://pasteboard.co/JXz51Ml.jpg
Att hon gör det för barnens skull, som fått en piggare och starkare mamma.. sedan gav hon tydligen upp och sket i barnen.
Sket i sina mål på idealvikten runt 60 kg och gick tillbaka till att bli soffpotatisen Anna vars största mål i livet är att göra bords armhävningar från godispåse till munnen.

Alltså, Anna framstår som en person på jorden som går hand i hand med noll långsiktighet och ork, så fort det tar emot då lägger sig Anna på soffan och för att vara på den säkra sidan tycker hon synd om sig själv, det har hon ork med och hoppas på att få medlidande.
Anna tar sig fram på ett hav av medlidande.

Hon säger (eller skriver då) att hon har gått ner 57 kilo. Det kan väl inte stämma? Menar hon att hon gått ner till 57 kilo? Det är kanske rimligt. Hon sa i en annan intervju att hennes mål var att gå ner till 60. Men det är ju möjligt att hon vägde 117 kilo innan. Men enligt officiella Biggest loser så rasade hon "bara" 22 kilo i tävlingen. Jag vet inte vad som är rimligt eller sant faktiskt.

Så här sa hon en kort tid efter tävlingen, när sanningen hann ikapp.

"Fick en fråga – har du gått upp efter Biggest Loser VIP? Det är rätt uppenbart. Men var svårt att svara kort och ingående på. Eftersom det gäller något som för mig är så på riktigt. Jag har och försöker alltid vara rakryggad, dela med mig och vara ärlig. Men det har kommit till ett högt pris... Och jag är faktiskt bara människa"

Vad menar hon? Vad betyder detta världsrekord i motsägelser?

När man är med i motionslopp finns det oftast en övre tidsgräns för att funktionärer och städare ska kunna plocka undan och gå hem. Klarar man inte den gränsen får man helt enkelt bryta och gå hem igen. Gissar att man då heller inte får någon officiell tid men kanske ett diplom och en festis om man ändå promenerar i mål någon gång. Om det är någon kvar. Annars skickar de väl ett diplom och ett klistermärke på posten. Jag gissar att Anna promenerade några kilometer och sedan bröt och fick skjuts till målfållan.
Citera
2021-04-16, 14:01
Medlem
Magictrixs avatar
Oj! Jag missade att det fanns en fortsättning på intervjun. Såklart. Anna fortsätter med sin passiv aggressiva retorik. Här kommer hennes ilska ångandes :

"Är det någon annan som lider om jag blir / blivit tjock igen? Är det någon annan som lider utav mina tänder? Svaret på dom frågorna är såklart - Nej. Men kan nån må dåligt för att JAG mår bra? För att jag lyckas gå ner i vikt? För att jag har en man som älskar mig hur jag än är? För att jag klarar mig utan och faktiskt är lycklig ändå UTAN en massa pengar? Att jag trots allt vågar att förändra mitt liv?"

En festmåltid för vilken hobbypsykolog som helst. Vi benar av.

"Är det någon annan som lider om jag blir / blivit tjock igen? Är det någon annan som lider utav mina tänder? Svaret på dom frågorna är såklart - Nej."
Det är svårt att svara på faktiskt. Det bästa är nog att fråga sin man. Och sig själv. Om hon är nöjd med femtio kilos övervikt och han är okej med det? Kör på för fan. Det var väl knappast någon annan hon själv som tvingade henne att delta i tävlingen? Men de flesta av oss lider både personligen och med henne när vi ser sockerbitarna fladdra när hon idisslar. Men det är väl försent att ändra nu?

"Men kan nån må dåligt för att JAG mår bra? "
Det finns säkert någon som hatar henne så mycket att de njuter av att hon lider och äskar när hon mår dåligt.

"För att jag lyckas gå ner i vikt?"
Är det någon som har hatat att hon gått ner i vikt? Har någon sagt det? Jag tror hon tänker fel. Det är hon som hatar sig själv för att hon inte klarade av att hålla vikten.

"För att jag har en man som älskar mig hur jag än är? "
Många är nog avundsjuka på Anna för att hon har ett mähä som accepterar allt hon gör. Andra är förfasade och undrar hur han står ut.

"För att jag klarar mig utan och faktiskt är lycklig ändå UTAN en massa pengar? Att jag trots allt vågar att förändra mitt liv?"
Anna snubblar återigen på målsnöret. En lögn blev en våg av lögner som till slut fick henne att tappa fotfästet. Att hetsbanta under några månader förändrade ingenting, mer än för stunden. Annas liv är exakt likadant som det alltid har varit. Inte är hon lycklig utan pengar heller, snarare desperat. Men hon kan ju fråga Erwik om han blev lyckligare utan pengar?

Min konklusion är att Anna även hatar sig själv för att hon måste ljuga. Först blir hon irriterad av att någon har fräckheten att poängtera något som är uppenbart men negativt för Anna. Anna hade ju såg gärna velat leva kvar i den där bubblan att hon var en smal prinsessa en liten stund till. Bara ett par bakelser senare blir hon tvungen att säga "sin sanning". Hon är ju bara en människa. Hon är irriterad nu. När hon tänker efter förstår så blir hon förbannad på riktigt och vill tydliggöra sin sanning med en lögn. För att täcka upp den lögnen måste hon ljuga lite till. Och det är ditt jävla motherfucking fel som inte kunde låta henne vara ifred. Hon ville inte ljuga men du tvingade henne. Klart man blir förbannad.

Intervjun är från Nyeter24
Senast redigerad av Magictrix 2021-04-16 kl. 14:08.
Citera
2021-04-16, 14:12
Medlem
Anna och Mi amor har varit i hemkommunen Sigtuna o solat efter ett möte

https://postimg.cc/gallery/NXgJgcC
Citera
2021-04-16, 14:22
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Anna och Mi amor har varit i hemkommunen Sigtuna o solat efter ett möte

https://postimg.cc/gallery/NXgJgcC
Är dom klara med tomten nu och äntligen fått lite ledigt? Skönt. 👋
Citera
2021-04-16, 14:31
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Hon säger (eller skriver då) att hon har gått ner 57 kilo. Det kan väl inte stämma? Menar hon att hon gått ner till 57 kilo? Det är kanske rimligt. Hon sa i en annan intervju att hennes mål var att gå ner till 60. Men det är ju möjligt att hon vägde 117 kilo innan. Men enligt officiella Biggest loser så rasade hon "bara" 22 kilo i tävlingen. Jag vet inte vad som är rimligt eller sant faktiskt.

Så här sa hon en kort tid efter tävlingen, när sanningen hann ikapp.

"Fick en fråga – har du gått upp efter Biggest Loser VIP? Det är rätt uppenbart. Men var svårt att svara kort och ingående på. Eftersom det gäller något som för mig är så på riktigt. Jag har och försöker alltid vara rakryggad, dela med mig och vara ärlig. Men det har kommit till ett högt pris... Och jag är faktiskt bara människa"

Vad menar hon? Vad betyder detta världsrekord i motsägelser?

När man är med i motionslopp finns det oftast en övre tidsgräns för att funktionärer och städare ska kunna plocka undan och gå hem. Klarar man inte den gränsen får man helt enkelt bryta och gå hem igen. Gissar att man då heller inte får någon officiell tid men kanske ett diplom och en festis om man ändå promenerar i mål någon gång. Om det är någon kvar. Annars skickar de väl ett diplom och ett klistermärke på posten. Jag gissar att Anna promenerade några kilometer och sedan bröt och fick skjuts till målfållan.

Enligt Anna vägde hon 128 kg som mest och gick sedan ned 57 kg, så då torde hon ha vägt 71 kg inför Tjejmilen, men då hade hon sin egna gratis PT som pushade på så gott han kunde fd "svärsonen" Hristos.
Därefter gick Anna upp igen. Anna vägde närmare 80 kg vid BL VIP. Hon gick under programtiden ned till 56 kg med gratis PT hjälp från programmet, sedan gick hon upp igen och det är ju ingen tvekan att Anna väger mer nu än vid invägningen av BL VIP, gissar att vågen visar 85-90 kg numera.
Anna är en riktig jojobanterska.
Citera
2021-04-16, 14:38
Medlem
Citat:
Enligt Anna vägde hon 128 kg som mest och gick sedan ned 57 kg, så då torde hon ha vägt 71 kg inför Tjejmilen, men då hade hon sin egna gratis PT som pushade på så gott han kunde fd "svärsonen" Hristos.
Därefter gick Anna upp igen. Anna vägde närmare 80 kg vid BL VIP. Hon gick under programtiden ned till 56 kg med gratis PT hjälp från programmet, sedan gick hon upp igen och det är ju ingen tvekan att Anna väger mer nu än vid invägningen av BL VIP, gissar att vågen visar 85-90 kg numera.
Anna är en riktig jojobanterska.
Hennes kropp måste ha tagit skada av allt jojobantande och alla ingrepp hon gjort.
Citera
2021-04-16, 14:40
Medlem
Topgun855s avatar
Allt ska dokumenteras! Vilken frisk människa visar att man är på återvinning. Vem bryr sig?

Just att hon sökt ett jobb är rent bullshit!

50 år och inte kapabel till någonting är tragiskt samtidigt komisk..

Sätt dig i kassan på Lidl lovar att ingen ser ner på dig!

Rent ärligt arbete Nää inte för herrgårdsägaren Märsta..
Hon äger ingenting av den.

Har kört förbi det såkallade residenten. Är en helt vanlig villa mitt i ödemarken. Kostig till väg.
Citera
2021-04-16, 14:46
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Apropå Annas jämförelse, undra om den kom före eller efter den där porrnovellen som detaljerat beskrev Annas uppträdande från ett riktigt företagsuppträdande.
Anna misstänkte att någon som sett henne på en sådant uppträdande hade skrivit novellen.
Möjligt att Anna skrivit den själv, som en ursäkt inför Robetto för att hon inte ids att jobba.

Du har rätt Anna ser ut som en Buuktalardocka.. Tänk vad härligt det är med filter ändå..
En av Annas testfilter från i somras
https://pasteboard.co/Jpz4426.jpg

USCH hon måste ju ha skrämt slag på folk med detta filter, hu vad rädd jag skulle bli om hon såg ut sådär på riktigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in