2021-05-05, 23:21
Medlem
Ha ha kommer ihåg när min kompis satte på henne på toaletten på spy bar.
Citera
2021-05-05, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
🤮
Citera
2021-05-05, 23:36
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Hur har hans liv formats efter det ohyggliga traumat?
Citera
2021-05-05, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Lite drama får Anna att känna att hon lever, hennes liv är ju för övrigt dötrist.
Anna söker drama, scannar igenom sitt IG för att försöka hitta N Å G O T som hon kan fjutta igång, på det känner väl hon att hon åstakommit någit för dagen då hon ringer runt.
Det bästa är om omgivningen tiger still, alla vet ju vad som hände när folk tog henne på djupaste allvar i Örebro och det blåstes upp till enorma proportioner.
Anna skulle ju komma till skolan och föreläsa..
Men det bidde ingenting till slut, förutom en ursäkt och det borde väl räcka, utan att Anna måste använda all sin energi för att trumpeta ut allt överallt.

Ja herreguuuuud vilket drama det va!! Anna fullkomligt bombarderade rektorn med samtal o Mail o ett helt upplägg om hur hennes föreläsning/ar på skolan skulle gå till!! Flera gånger ville hon komma!! Rektorn försökte på alla sätt att avstyra detta utan att göra situationen svårare men det gick liksom inte hem hos fröken!! Så när det till slut blev ett tydligare avvisande från rektorn bröt hon ihop över det o ringde kvällstidningarna o grät ut för det va ju ett Sååånt sveeek av skolan att inte ta emot hennes hjälp nu när hon erbjöd den!!! O att kommunikationen plötsligt stannat av då hon inte längre fick svar från ansvariga på skolan!!

Ett klassiskt drama ala Anna skulle man kunna säga! 👍🏼
Citera
2021-05-06, 00:15
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Tror jag knappast. Hon är inte den otrogna typen.
Citera
2021-05-06, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Hon och Roberta hade väl inte träffats när Spy Bar var nytt.
Citera
2021-05-06, 08:19
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Har hållit sig undan länge nu för och vara henne.

Typiskt stjärnor och för de som kan marknadsföra sig. Hon vill nog helt enkelt kolla suget och efterfrågan på henne. Det gäller ju att vårda sitt varumärke i dagens läge. Nån här på tråden skrev ju hon blivit erbjuden att sitta i någon jury, okänt för mig var. Skulle vara kul för henne.

Men är övertygad om frånvaron är strategisk, är nog inte bra vika upp sig för mycket socialt och säga A men inte B. Så det blir nog Garbo-mode ett tag tippar jag.
Citera
2021-05-06, 08:48
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Det var kanske innan hon och Roberta träffades.
Citera
2021-05-06, 09:28
Medlem
PricklyCitys avatar
Citat:
Har hållit sig undan länge nu för och vara henne.

Typiskt stjärnor och för de som kan marknadsföra sig. Hon vill nog helt enkelt kolla suget och efterfrågan på henne. Det gäller ju att vårda sitt varumärke i dagens läge. Nån här på tråden skrev ju hon blivit erbjuden att sitta i någon jury, okänt för mig var. Skulle vara kul för henne.

Men är övertygad om frånvaron är strategisk, är nog inte bra vika upp sig för mycket socialt och säga A men inte B. Så det blir nog Garbo-mode ett tag tippar jag.

Hon har kanske fullt upp med att blocka folk. Jag har tydligen blivit blockad på hennes Insta, utan att ha kommenterat eller något. Har varit inne och kollat på J Edlings insta, utan att kommenteras där heller, men det är kanske tillräckligt illa.
Det måste gå mycket tid till detta om man kollar alla ner till den nivån.
Citera
2021-05-06, 09:31
Medlem
nytt på story, Anna saknar att stå på scen eller va publik...lär nog bli det sistnämnda

https://postimg.cc/WtdjPtkH
Citera
2021-05-06, 09:44
Medlem
http://www.artist1.se/anna_book/
Denna bombastiska kvinna
Citera
2021-05-06, 10:30
Medlem
PricklyCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
http://www.artist1.se/anna_book/
Denna bombastiska kvinna

Talande dock att sidan inte har uppdaterats på nästan 10 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in