2021-08-19, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Anna har provat kläder och ätit mat...undrar vilket filter hon har i provhytten

https://postimg.cc/gallery/8Ccxp9Y

Men oj, så slitet hennes hår ser ut uppe på "flinten"! Man ser ju kala fläckar i hårbotten på fotot från provhytten!
Hon borde kanske låta sitt eget tunna hår få ta igen sig ett tag? Kan inte vara bra för det egna håret att utsättas för all denna täta färgning och slitaget från alla i- och utsättningar av löshåret? Det ser inte bra ut, m.a.o.
Undrar varför hennes frisör inte rekommenderat henne att låta håret vila, eller vill han bara tjäna pengar på sin salong, kanske?
Fortsätter hon så här, så har hon snart inget eget hår att fästa löshåret i
Citera
2021-08-19, 19:53
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Undrar varför hennes frisör inte rekommenderat henne att låta håret vila, eller vill han bara tjäna pengar på sin salong, kanske?
Vad får dig att tro att Anna skulle lyssna till goda råd?
Anna vet bäst. Vad var det hon skrev nu om sitt hår, att det var solblekt... Men bara närmast svålen som vanligt.
Hon lyssnade ju inte ett dugg när Jean-Pierre Barda gav henne goda råd angående bland annat färgning i programmet där hon släpade med sig sin gigantiska weekendväska, LV förstås.

Den dagen hon inte längre kan ha löshår ska jag fira. 🍰🥂
Citera
2021-08-19, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Men oj, så slitet hennes hår ser ut uppe på "flinten"! Man ser ju kala fläckar i hårbotten på fotot från provhytten!
Hon borde kanske låta sitt eget tunna hår få ta igen sig ett tag? Kan inte vara bra för det egna håret att utsättas för all denna täta färgning och slitaget från alla i- och utsättningar av löshåret? Det ser inte bra ut, m.a.o.

Jag tycker hennes hår har sett risigt och slitet ut ända sen senaste frisörbesöket. Då sa hon att det skulle bli blankare efter några tvättar. Det har i alla fall inte jag sett att det har blivit.
Citera
2021-08-19, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Vad får dig att tro att Anna skulle lyssna till goda råd?
Anna vet bäst. Vad var det hon skrev nu om sitt hår, att det var solblekt... Men bara närmast svålen som vanligt.
Hon lyssnade ju inte ett dugg när Jean-Pierre Barda gav henne goda råd angående bland annat färgning i programmet där hon släpade med sig sin gigantiska weekendväska, LV förstås.

Den dagen hon inte längre kan ha löshår ska jag fira. 🍰🥂
Nej, hon skrev faktiskt "Håret har blivit sååå blont i solen!"
Är ingen hårexpert på något vis, men hennes definition på blond skiljer sig avsevärt mot min.
Citera
2021-08-19, 22:54
Medlem
Hon skulle vara snygg i kortare hår, axellångt. Det superlånga löshåret hon har nu ser så fort slitet ut i topparna fastän hon är hos frisören så ofta. Är verkligen ingen hårexpert men ändå också kvinna några år yngre än henne. Hon ser äldre ut fast avsikten är att se yngre ut. Så blir det lätt om man anstränger sig för hårt.
Citera
2021-08-19, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Hon skulle vara snygg i kortare hår, axellångt. Det superlånga löshåret hon har nu ser så fort slitet ut i topparna fastän hon är hos frisören så ofta. Är verkligen ingen hårexpert men ändå också kvinna några år yngre än henne. Hon ser äldre ut fast avsikten är att se yngre ut. Så blir det lätt om man anstränger sig för hårt.
Hon hade kortare ett tag i våras, inte så kort som axellångt men betydligt kortare än nu. Hon trivdes SÅ bra i det och det kändes SÅ rätt. I typ 14 dagar ... sen var det långt extrahår som gällde igen och då hette det att hon aldrig trivdes i det kortare.
Citera
2021-08-20, 01:19
Medlem
Anna, ditt härke! Sluta tjata som en papegoja om din yngsta dotters utseende som din morsa gjorde med dig för 35 år sen och efter det! Jag och i princip alla andra fattar att det beror mycket på att hon har en kropp DU önskat dig hela livet och att du vill understryka att DU minsann trots det har en smal dotter som inte har behövt kämpa mot grav övervikt som du och hennes storasyster(och mormor)har gjort men du gör henne en sån jävla otjänst.
Hennes utseende är enbart hennes och inte ditt och det är inte heller det du borde berömma henne för.

Gör henne inte medberoende i dina kroppsfixeringar.
Senast redigerad av Omniman 2021-08-20 kl. 01:47.
Citera
2021-08-20, 02:01
Medlem
Citat:
Anna, ditt härke! Sluta tjata som en papegoja om din yngsta dotters utseende som din morsa gjorde med dig för 35 år sen och efter det! Jag och i princip alla andra fattar att det beror mycket på att hon har en kropp DU önskat dig hela livet och att du vill understryka att DU minsann trots det har en smal dotter som inte har behövt kämpa mot grav övervikt som du och hennes storasyster(och mormor)har gjort men du gör henne en sån jävla otjänst.
Hennes utseende är enbart hennes och inte ditt och det är inte heller det du borde berömma henne för.

Wtf? Mobbar hon V igen? Länk, bild?
Citera
2021-08-20, 02:10
Medlem
Lala.s avatar
Jag har funderat mycket på varför hennes gubbe är så glad på live och bilder....

Antingen så är Anna bara förbannad och galen på sina följare och inte när hon är med gubben. Eller så vet gubben vilken kärring hon är men gillar henne ändå och isåfall är jag ännu mer förvirrad...
Citera
2021-08-20, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Wtf? Mobbar hon V igen? Länk, bild?
Hon har på senare tid lagt ut många foton av V i poser och kläder som uppenbart är menade att vara sexiga och kommenterar hela tiden hur vacker hon är. Och nej det är inte det inre som åsyftas.

Detta är alltså en människa som så sent som i våras i sina lives gick på om hur oviktigt utseende är, att hon aldrig skulle kommentera hur nån ser ut, hur jobbigt och fel det är av folk att ställa frågor till henne som rör utseendet o s v.
Citera
2021-08-20, 08:06
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Hon har på senare tid lagt ut många foton av V i poser och kläder som uppenbart är menade att vara sexiga och kommenterar hela tiden hur vacker hon är. Och nej det är inte det inre som åsyftas.

Detta är alltså en människa som så sent som i våras i sina lives gick på om hur oviktigt utseende är, att hon aldrig skulle kommentera hur nån ser ut, hur jobbigt och fel det är av folk att ställa frågor till henne som rör utseendet o s v.

Det värsta är ju att hon göder Vanessa med sin skitmat. Friterade piroger och pommes. Och Vanessa kan väl knappast tacka nej till Annas fantastiska mat. Synd om tjejen.
Citera
2021-08-20, 08:41
Medlem
Citat:

Amen och +1 på den!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in