2016-06-20, 15:54
Medlem
PiusXIIIs avatar
https://www.google.se/search?q=flyga...fqkhG_MRw4M%3A
Citera
2016-06-20, 16:12
Medlem
ace_secs avatar
Antar att flygplanet får begära extra startsträcka för att lyckas nå lyftkraft.

Och bränsleförbrukningen under den flygresan; well den lär nog inte vara liten ^^
Citera
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
https://www.google.se/search?q=flyga...fqkhG_MRw4M%3A

Det kanske bara var så att hon fick köpa 2 sittplatser?
Citera
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Har de grundförstärkt fortet nu när Tunnan är på ingång?! Nog för att det har hållit i flera hundra år, men med Anna på platsen kan bygget rasa.

Varför sånt agg och avundsjuka mot en av de få stjärnor vi har i Sverige med äkta glamour och star-quality?

Inte många som kan leva så efter så lång tid och ändå skörda frukterna för sitt tidiga arbete.
Citera
2016-06-20, 16:42
Medlem
Hatt-Kaninens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Varför sånt agg och avundsjuka mot en av de få stjärnor vi har i Sverige med äkta glamour och star-quality?
HAHAHA!

Anna Book är många saker, men knappast glamourös.
Citera
2016-06-20, 16:46
Medlem
Jag såg just en föreläsning av Monica Lewinsky 44 år (hon som sög av Bill Clinton i ovala kontoret 22år)

Hennes föreläsning handlar om hur vissa sidor på internet drivs av hat och mobbing. Väldigt intressanta slutsatser.
Citera
2016-06-20, 16:55
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bacto
Jag såg just en föreläsning av Monica Lewinsky 44 år (hon som sög av Bill Clinton i ovala kontoret 22år)

Hennes föreläsning handlar om hur vissa sidor på internet drivs av hat och mobbing. Väldigt intressanta slutsatser.

Jag såg en gång ett program med Arga snickaren. Det handlade om en smällfet kärring. Lögnaktig, genomfalsk och totalt inkompetent - snudd på hjärndöd.
Mycket intressanta slutsatser efter att ha sett det!
Citera
2016-06-20, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bacto

Då undrar jag varför Lewinsky inte utbildade sig till raketforskare med den slutledningsförmågan.

Syftar du på att Anna Book är mobbad och utsatt för hat? Kan inte vara möjligt så begåvad som hon också är. Det krävs en viss genialitet att vara kändis på just ingenting.
Citera
2016-06-20, 17:11
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Jag såg en gång ett program med Arga snickaren. Det handlade om en smällfet kärring. Lögnaktig, genomfalsk och totalt inkompetent - snudd på hjärndöd.
Mycket intressanta slutsatser efter att ha sett det!

Är det inte så att du kanske skulle vilja flyga privat till Frankrike, inte behöva arbeta och ha väldigt lojala fans?

Luktar lite jante här...
Citera
2016-06-20, 17:23
Medlem
Citat:
Är det inte så att du kanske skulle vilja flyga privat till Frankrike, inte behöva arbeta och ha väldigt lojala fans?

Luktar lite jante här...

Finns det tillräckligt med lojala betalande fans som skulle fylla en lokal för Anna Books försörjning som sångerska?

Vad jag förstått är hennes olika jobb att vara freak då och då i reality TV. För mig är roligare att betala själv för en resa. Att flyga till Frankrike i vanligt flygplan och slippa vara i det sällskap som måste göra bort sig för att få en gratis flygbiljett. Pengar är ett trevligare betalningsmedel än att sälja sin integritet.

Jag var chockad efter att Arga snickaren hade gett Anna Book hjälp och det slutade med att hon sedan högg honom. Men tidningarna cashade in.
Citera
2016-06-20, 17:23
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen

Syftar du på att Anna Book är mobbad och utsatt för hat? Kan inte vara möjligt så begåvad som hon också är. Det krävs en viss genialitet att vara kändis på just ingenting.

Anna Book utnyttjar verkligen sina tillgångar maximalt vilket kräver en stor talang. Anna Book är helt enkelt en skicklig entreprenör.
Citera
2016-06-20, 19:10
Medlem
ace_secs avatar
Citat:

Luktar lite jante här...

Om jag vill vara Book? Skulle faktiskt hellre skjuta mig själv!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in