Citat:
Ursprungligen postat av
Rastapopulos
Inte hängt med riktigt angående Annas boende i Spanien, har hon påstått sig äga en fastighet där?
Japp, åtskilliga gånger men det är alltså hennes mans pappa som äger ett antal fastigheter där nere som de på grund av hans generositet får låna istället för att hyra några veckor om året.
Citat:
Ursprungligen postat av
SpencerHastings
Trots besvikelsen säger Kempe att det inte är uteslutet att han kan skriva en låt till Anna i framtiden.
– Det måste ju också kännas roligt. Om det hålls på så här är det ju inte roligt längre. Man kan ju inte bara kommunicera som hon gör lite nu, via tidningarna. Det är ju inte speciellt normalt.
Alltså, all heder åt Kempe. Han visar verkligen att han är ett fullblodsproffs. Här har vi alltså en person som personligen jobbat med Stolledano och vet vilken Took hon är men ändå slår han ann en diplomatisk ton. Bravo!
Citat:
Ursprungligen postat av
touchtoes
En annan sak: Vad i helvete är dealen med A.B och Periscope? De som tittar och kommenterar måste ju nästan uteslutet vara BARN? Varför lägger man ned en massa tid åt att filma sig själv, svara på samma frågor om och om igen, få aggressionsutbrott, irritera sig på kommentarer, ägna minst 70% av tiden åt att blocka människor som kommenterar? Instagram har ju i alla fall en bredare mål- och användargrupp åldersmässigt menar jag, vad får man ut av att hänga på en plattform där alla ens tittare är barn?
Jag tror grejen med Periscope, i Annas fall, är att hon får en direkt återkoppling. På t.ex Instagram så lägger du upp nånting sen får du vänta, vänta, vänta och sen trillar kommentarerna in. Periscope är mer nålen i armen direkt. Dessutom tror jag som andra varit inne på att hon gillar att bråka, hon är en riktig drama queen. Hon får nån slags tillfredsställelse av att blocka och göra ner folk som inte håller med henne. Bara en sån sak som att hon
efteråt går tillbaka och kollar sina egna sändningar för att kolla om hon missat att banna nån som sagt nåt, det är inte riktigt friskt... Jag vet faktiskt inte nån annan som är så butt hurt att de gör så och då är lolcows min hobby.