2020-12-09, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
👍 haha
Nu sitter hon i bilen och spelar Du måste finnas av NewKid från Så mycket bättre.
Ska hon åka hem och lägga sig på golvet och gråta sen? Vart det inge bra att bo i skogen? Har vännerna gett upp och ingen kontakt?
Citera
2020-12-09, 15:12
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/YwRGmhW

Nu är livet så där svårt igen.
Ställer upp för alla och är så god.
Får hon för lite uppmärksamhet eller varför skriver hon så här sjukt 🙄

Komedi på hög nivå: Anna hör konstant sin röst..
Jaaa, vad beror det på?? Jo,på att Anna jämnt sitter och pratar för sig själv och har inget annat tydligen att göra. (med eller utan Corona)
Plus sist men inte minst, trots allt självskryt om sin omtänksamhet gentemot andra är Anna väldigt självfokuserad.

Tycker det verkar som Anna inte vill göra någonting, vi alla minns att hon inte kunde ringa till rörmokaren, allt i hemmet snyft, snyft låg ju på henne.
Det var ju så tungt för stackars Anna att ringa, nu när hon satt hemma och rullade tummarna hela tiden, samma sak nu.
Anna v i l l inte handla, Anna låter som hon är i trotsåldern.
Bäst att hon får ett utbrott, liggandes skrikande på golvet på Ica Maxi, så vakterna får bära ut henne.Det kanske känns bättre efteråt för henne om hon gör så.

Sedan är det uppenbart att Anna inte kan uppfostra sina barn, om är det Anna Jr som Anna Sr syftar på, får väl gammjäntan ta bussen, Eeh just det hon har väl inte råd med busskort och körkortet är indraget.
Om Anna sparat pengar och hjälpt barnen med lägenhetsköp, satt barnen i bostadskö som nyfödda och t v i n g a t ut barnen när de blir myndiga så skulle hon slippa sitt gnäll och barnen skulle ha flyttat hemifrån, för lääänge sedan.

Jiiissess Anna fattar inte ens själv att hon sitter och gnäller.. Och ska man kommunicera måste man säga vad man tycker, fast välja sina krig.
Anna väljer tydligen fel krig hela tiden.
Senast redigerad av cece123 2020-12-09 kl. 15:47.
Citera
2020-12-09, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nya citat på story plus lite annat..
https://postimg.cc/gallery/ntyQ2MY
Vad fint popcornmaskinen från Rusta gör sig mot ljusen.
Citera
2020-12-09, 15:24
Medlem
bilder från story när Anna är sentimenal i bilen

https://postimg.cc/gallery/9hCScw7
Citera
2020-12-09, 15:33
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warran
Vad fint popcornmaskinen från Rusta gör sig mot ljusen.

Var det inte popcornmaskinen i jättepaketet från Partykungen, som Anna fick högst troligtvis gratis för att göra reklam på sitt IG?
Anna fick ju massor av Papptallrikar som nog räcker i resten utav Annas liv.Plus,jag får inte glömma bort det viktigaste som fanns i paketet.. discoljuset.
Citera
2020-12-09, 15:35
Medlem
Har Roberta hittat en annan, nära till tårarna nu för
Anna .
Hon fattar att han äger allt och hon måste flytta!
Citera
2020-12-09, 15:36
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
bilder från story när Anna är sentimenal i bilen

https://postimg.cc/gallery/9hCScw7

Finns det N Å G O N annan "kändis" som älskar att lägga upp bilder på sig själv i tid och otid som Anna?
Anna är så fruktansvärt egenkär, Carola, när jag tänker efter är väl tvåa på bollen.
Citera
2020-12-09, 15:39
Medlem
Verkar som hon lider av en höstdepression mitt i alltihopa.

Hon anar nog att det kan bli svårt att hitta någon som vill anställa henne, och då på grund av att hon saknar arbetslivsfarenhet, samt saknar utbildning, inte p.g.a att hon tror att folk skulle flockas om hon skulle få ett jobb i kassan på Ö & B.

Vore jag Anna, så skulle jag ta upp det här med drejning igen. Där tycker jag att hon har en liten talang som hon skulle kunna utveckla.

Bygg färdigt lekstugan och sätt in en drejskiva, en ugn och köp in lera och glasyr, istället för löshår, lösnaglar, botox och annan skit som inte leder till något jobb. Inse att sångkarriären för längesen gör sig bäst att få vila i 80-talet och börja leva i nuet istället.

Jag tror, helt allvarligt, att hennes tristess och desperation, skulle ge med sig om hon fick något utvecklande att pyssla med, och kanske hon skulle bli lite mindre självcentrerad och egotrippad också..

Jag tror också att hela hennes familj skulle må bättre om hon inte hängde upp allt på dem hela tiden.

Det är mitt välmenta tips till dig Anna.
Citera
2020-12-09, 15:56
Medlem
Va e det för fel på kärringen !? Sitter i bilen och lyssnar på musik och stirrar in i kameran o nära till gråt. Vad fan vill hon ha ut av det? Vem gör ens så? Aldrig någonsin sett en fullt frisk människa bete sig på detta sätt o då har man sett mycket märkligt i sitt liv.
Citera
2020-12-09, 15:56
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Verkar som hon lider av en höstdepression mitt i alltihopa.

Hon anar nog att det kan bli svårt att hitta någon som vill anställa henne, och då på grund av att hon saknar arbetslivsfarenhet, samt saknar utbildning, inte p.g.a att hon tror att folk skulle flockas om hon skulle få ett jobb i kassan på Ö & B.

Vore jag Anna, så skulle jag ta upp det här med drejning igen. Där tycker jag att hon har en liten talang som hon skulle kunna utveckla.

Bygg färdigt lekstugan och sätt in en drejskiva, en ugn och köp in lera och glasyr, istället för löshår, lösnaglar, botox och annan skit som inte leder till något jobb. Inse att sångkarriären för längesen gör sig bäst att få vila i 80-talet och börja leva i nuet istället.

Jag tror, helt allvarligt, att hennes tristess och desperation, skulle ge med sig om hon fick något utvecklande att pyssla med, och kanske hon skulle bli lite mindre självcentrerad och egotrippad också..

Jag tror också att hela hennes familj skulle må bättre om hon inte hängde upp allt på dem hela tiden.

Det är mitt välmenta tips till dig Anna.

Jag tror inte att Anna skulle "höra" ditt råd, eller någon annans heller för den delen.
Hennes egna tankar och röst överröstar allt.
Som det värsta Niagarafallet.
Din tanke är ju bra, Anna har dock själv erkänt i intervjuer att hon är klängig och att stå själv och fixa något.. typ dreja. Det tror jag hon inte klarar av heller.
Citera
2020-12-09, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Va e det för fel på kärringen !? Sitter i bilen och lyssnar på musik och stirrar in i kameran o nära till gråt. Vad fan vill hon ha ut av det? Vem gör ens så? Aldrig någonsin sett en fullt frisk människa bete sig på detta sätt o då har man sett mycket märkligt i sitt liv.

typ som denna;
https://www.youtube.com/watch?v=7K6AiThdP3M
Citera
2020-12-09, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Konstigt inlägg, är hon påverkad av något? Hon är hemma hela dagarna och skriver att hon varit chaufför och skall åka och handla . Är det sina barn hon ställer upp för eller är det grannarna? Det är klart att det är hon som skall handla, Roberto jobbar och barnen har inte körkort. Det behövs mycket mat i huset till sex personer och finns det inte mat hemma så får Anna ett våldsamt utbrott.
Hon går på sina knän, det är hon van vid... buhu
Jag blir illamående av hennes offermentalitet.
Ryck upp dig och gör någonting annat än att "dansa" och mima i sovrummet, klagandes på allt och alla.
Och är en människa 50 år, kan man väl möta världen som man ser ut?
Hon är värre än fjortisarna. Måste dessutom gå åt mycket spackel...
vad gör den hemmaboende?
Någon som vet?
Har de äldre avtjänat sina straff?
Vad är det Fisias pojkvän dömts för?
Energinivån i huset är lika tung som Annas gardiner som ständigt är fördragna..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in