2021-04-07, 19:18
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagheladagen
Jag tycker själv inte det ser ut som nån grädde utan bara fryst ananas-fluff.

Kan vara så. Men den ser rätt osmaklig ut ändå.
Citera
2021-04-07, 19:20
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna har googlat fram nya kloka ord.
Men som vanligt fattar Anna ingenting av texten.
För "act with integrity" är ju inget vi associerar Anna med..
https://pasteboard.co/JWfdIKV.jpg

Som vanligt fattar ingen vad hon menar. Inte hon själv heller. Det är bara... ord staplade på varandra. Typ var snäll, gå försiktigt.
Citera
2021-04-07, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Gå tillbaka ett par sidor så hittar du en bra sammanfattning jag gjorde av "lunchen".

Som jag uppfattade saken så fick Anna hybris och uppfann på stående fot en egen drink. Det är lite oklart i flödet, men det verkar som hon blandat vodka, läsk med bubbelgumsmak (som hon fick ett gratis smakprov av ifrån Jockiboi då det är hans läsk), mos av ananas samt vispgrädde på toppen. Enligt Anna blev det en sån succé att hon redan nu har utnämnt den till sommarens fräschaste drink.

Alltså ärligt nu.. Vodka, läsk med bubbelgumsmak, mosad fryst annanas och toppad med vispadgrädde..
Det låter i mina öron ÄCKLIGT.. inte en törstsläckare en skön sommarkväll.. 😰
👎
Citera
2021-04-07, 19:54
Bannlyst
Spontant tolkade inte jag "gå på knäna"-grejen som att Anna menade att hon själv gör det. Det beror lite på hur man väljer att tolka orden.

Jag kan ha fel.

Synd att det mest blivit mobbing om hennes utseende av denna tråden. Förr löste vi gåtor här, granskade klipp och lade pusselbitar. Personpåhopp är rätt oskönt överlag, även om Anna inte är så skön själv.
Citera
2021-04-07, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Spontant tolkade inte jag "gå på knäna"-grejen som att Anna menade att hon själv gör det. Det beror lite på hur man väljer att tolka orden.

Jag kan ha fel.

Synd att det mest blivit mobbing om hennes utseende av denna tråden. Förr löste vi gåtor här, granskade klipp och lade pusselbitar. Personpåhopp är rätt oskönt överlag, även om Anna inte är så skön själv.

Håller verkligen med!
För att inte tala om alla dessa (van)tolkningar av precis allt hon säger och gör, där det helt uppenbart handlar om att någon vill hinna först att upptäcka en fadäs och skriva något ofördelaktigt om henne. Ofta är det också någon som uttrycker sig på ett sätt som indikerar ungefär samma bildningsnivå som Anna.
Citera
2021-04-07, 20:26
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Om Anna varit äkta, genuin, ärlig, folklig och omtyckt hade tråden sett ut som du önskar.
Vi hade öst beröm över henne och tråden hade varit dubbelt så lång, Anna hade medverkat i TV varje vecka, gett ut ny musik, haft eget matprogram, varit influencer i klass med Bianca, håvat in miljoner osv.

Anna får välja hur hon vill ha det.
Citera
2021-04-07, 21:03
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Om Anna varit äkta, genuin, ärlig, folklig och omtyckt hade tråden sett ut som du önskar.
Vi hade öst beröm över henne och tråden hade varit dubbelt så lång, Anna hade medverkat i TV varje vecka, gett ut ny musik, haft eget matprogram, varit influencer i klass med Bianca, håvat in miljoner osv.

Anna får välja hur hon vill ha det.
Att Anna är genuin och folklig visar väl denna enorma tråd, om inte annat.
"Äta bör man, annars dör man", är väl den största visdomen som Anna förmedlat till populasen och man kan inte invända mot det.
Citera
2021-04-07, 21:03
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Som vanligt fattar ingen vad hon menar. Inte hon själv heller. Det är bara... ord staplade på varandra. Typ var snäll, gå försiktigt.
Ja, vad är vitsen med dessa oändliga "visdomsord"? Vill hon förmedla detta till sina följare så alla ska börja leva efter dom? Eller vill hon verka smart och vis för att hon kopierar dessa från internet? Tror inte hon fattar innebörden öht av dessa.
Citera
2021-04-07, 21:29
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:

Jag kan ha fel.

Jag kan hålla med om att hennes utseende och kroppshydda diskuteras litet för ofta. MEN det tror jag beror på hennes desperata försök att ständigt ”filtrera bort verkligheten”.
Samma gäller hennes skrytsamma (och ofta oärliga) sätt att beskriva vardagslivet.
Hon är en posör av stora mått och det är litet kul att visa att ”kejsaren är utan kläder”
Hon är inte sympatisk för 5 öre.
Citera
2021-04-07, 21:38
Medlem
Citat:

Jag kan ha fel.

Jag tolkar det som att hon anser att hon har övermäktigt mycket på gång och knappt orkar med vardagen mellan alla "måsten". Fullspäckat schema helt enkelt.
Sen blir det tragikomiskt hur fixerad hon är med att försköna sitt utseende med filter, fejkbryn, fejkfransar, helt osminkad, fast till och med jag ser att hon har smetat någonting..
Citera
2021-04-07, 21:52
Medlem
Citat:

Jag kan ha fel.

Jag kan tycka att förr hände lite mer i hennes liv. Hon syntes lite mer i media och hennes ungar gjorde bort sig. Det fanns mer att följa och försöka luska ut saker som hände i hennes liv utanför sociala medier. Men nu, nu är det verkligen torka på alla plan. Annas liv kretsar kring att försöka lägga upp en vanlig rostad macka med ost så att den ser lyxig ut, bädda sängen, moppa golvet och sola solarium. Hon kan sitta i en live i timmar men säger inte en enda vettig eller intressant mening. Tragiskt att ens ha en instagram med detta innehåll och försöka sig på att vara ”influencer”. Influencer för vad och för vem?
Citera
2021-04-07, 22:00
Åza B har skrivit pånsim blogg om en vän som "dumpat" henne. Hon följs inte längre av Book och vice versa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in