2021-08-08, 00:56
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Det stora problemet här är ju att hon har gjort barnen beroende av henne med vilje för att de inte ska kunna flytta hemifrån och alltid vara beroende av mamma.
Barnen måste vara ofattbart korkade om dom inte, åtminstone av ren nyfikenhet, lärt sig hur saker funkar i ett hem. Idag går faktiskt det mesta att googla sig till. Jag känner lätt förståndshandikappade som klarar sig bättre än den här vuxna trion.
Anna har misslyckats med allt utom att gå upp i vikt.
Citera
2021-08-08, 01:10
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Barnen måste vara ofattbart korkade om dom inte, åtminstone av ren nyfikenhet, lärt sig hur saker funkar i ett hem. Idag går faktiskt det mesta att googla sig till. Jag känner lätt förståndshandikappade som klarar sig bättre än den här vuxna trion.
Anna har misslyckats med allt utom att gå upp i vikt.

Du har själv sett hur Anna beter sig. Hon skriker och härjar värre än en sjörövare samt hånar sina egna barn inför alla.
Jag tror de inte vågar annat än lyda henne inom husets fyra väggar hur mycket de än har googlat. Om husets madame har sagt åt barnen att de inte får tvätta själva så tror jag att de inte ens vågar se på tvättmaskinen.
Citera
2021-08-08, 01:30
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Du har själv sett hur Anna beter sig. Hon skriker och härjar värre än en sjörövare samt hånar sina egna barn inför alla.
Jag tror de inte vågar annat än lyda henne inom husets fyra väggar hur mycket de än har googlat. Om husets madame har sagt åt barnen att de inte får tvätta själva så tror jag att de inte ens vågar se på tvättmaskinen.
3 vuxna barn som inte törs ha en egen vilja? Säg att du skojar.
Det var väl skillnad när dom var i mellanstadieålder. Nu kan dom stå enade mot Anna. Låt henne gapa och skrika tills hon tappar rösten, ta av henne bilnycklarna och betalkortet, frys ut henne tills hon fogar sig. Hur fan kan dom låta henne styra?
Det har hela tiden funnits en storasyster med skinn på näsan och dom borde ha kunnat vända sig till Roberto även om han är en toffel så borde han lyssna på sina barn.
5 martyrer.
Citera
2021-08-08, 01:35
Medlem
sverjevenns avatar
Meh! Book som alltid flashar om hur jävla rik, driftig och berömd hon är måste väl ha råd att swisha de bortkomna "baaarnen" några tusingar så dom åtminstone kan köpa sig nya (rena!) kläder, och att lyfta luren och ringa en Miele-försäljare ska väl inte vara så svårt. Hemkörning, installation, bortforsling av de gamla skrotet-klart! Eller hon kanske ännu sörjer Maritha så till den milda grad att hon inte "orkar"...
Och den dumme snickaren som fixade allt förra gången har hon gjort sig ovän med såklart, polackerna krävde mer än en tallrik matrester och ett glas KALLT vatten, alla jävlar motarbetar världens bästa, trevligaste, snyggaste, omtänksammaste, ödmjukaste supermorsa/ folkkäraste artist :/
WHY?
Citera
2021-08-08, 02:10
Citat:
Den här tvättcirkusen visar ju att resan kom hastigt på av någon anledning så Anna hann inte med sig. Troligen var det spanska banken som krävde att Roberto snabbt måste åka ner och ordna med något. Så var det ju i fjol också att Roberto fick åka ner och ordna med vissa saker på banken. Den resan var lika brådstörtad har jag för mig så det är väl en massa obetalda skulder som de ligger efter med i Spanien. Dotterns skolgång eller betalningen för att hon var inkvarterad hos en familj kanske de ligger efter med att betala.
Föreningen för fantastiska spekulationer antecknar
Citera
2021-08-08, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Vad är oddset för att både Graafs och Books tvättmaskin pajar samtidigt och att båda inleder samarbete med tvättomat??? Think not.

Eller hur?! 😂
Betvivlar starkt att hennes tvättmaskin har gått sönder efter 2 år. Narcissistisk härmapa, som gillar uppmärksamhet och att gratis är gott.
Citera
2021-08-08, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Eller hur?! 😂
Betvivlar starkt att hennes tvättmaskin har gått sönder efter 2 år. Narcissistisk härmapa, som gillar uppmärksamhet och att gratis är gott.
Håller med. Dessa tvättinlägg känns väldigt fejk. Skulle hon lyckats ha ordnat samarbete så snabbt från Spanien, nej, så företagssam är hon inte.
Det där var redan gjort innan de åkte, men för att få mer drama så hittade hon på att tvättmaskinen gick sönder nu när de var borta.
Citera
2021-08-08, 03:28
Medlem
HateWrecks avatar
Lite skumt är det med alla snabba ryck.
Banken är en möjlighet.. Det har hänt förr.
En annan möjlighet skulle kunna vara att lilleman har dummat ner sig.
Han är där nere nu va? Deporterad? Eller har jag missförstått situationen?

Antonio känner ju, enligt egen utsago, jämnåriga där som han chillar med. (zutt i luften i filmen?)
Det finns tusen frestelser på spanska solkusten för en ung aspirerande plastgangster.
Citera
2021-08-08, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teneriffa
Håller med. Dessa tvättinlägg känns väldigt fejk. Skulle hon lyckats ha ordnat samarbete så snabbt från Spanien, nej, så företagssam är hon inte.
Det där var redan gjort innan de åkte, men för att få mer drama så hittade hon på att tvättmaskinen gick sönder nu när de var borta.
Jag tror också att det var ordnat innan, varför skulle det räcka med att Anna ringer ett samtal från Spanien och de ger en person som de kanske inte ens vet vem det är ett samarbete per telefon och rusa hem till huset för att fixa allt. Det blir inte heller så mycket tvätt på sex dagar, det finns inte ens några småbarn i familjen. Det kanske var på hennes fyratimmarsmöte för några veckor sedan som hon fick sitt samarbete efter att ha tjatat på dem tills de tröttnade.
Citera
2021-08-08, 09:06
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P944
Föreningen för fantastiska spekulationer antecknar

Anna har redan sagt att Roberto har varit på banken medan hon själv var nere på stranden så det är inga spekulationer. Det var i samband med att hon träffade det där paret hon sedan bjöd på frukost så det står om det i tråden.
Citera
2021-08-08, 09:26
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Roberto har ju tidigare aktivt sökt jobb i Spanien och för att jobba i Spanien behöver man ett spanskt bankkonto. Kanske därför han besökte en bank men bara spekulation från min sida.
Citera
2021-08-08, 09:36
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag tror också att det var ordnat innan, varför skulle det räcka med att Anna ringer ett samtal från Spanien och de ger en person som de kanske inte ens vet vem det är ett samarbete per telefon och rusa hem till huset för att fixa allt. Det blir inte heller så mycket tvätt på sex dagar, det finns inte ens några småbarn i familjen. Det kanske var på hennes fyratimmarsmöte för några veckor sedan som hon fick sitt samarbete efter att ha tjatat på dem tills de tröttnade.
Visst känns det lite väl lägligt att katastrofen inträffade just nu, lite väl märkligt att det hunnit bli så mycket tvätt och lite out of character för Anna att plötsligt bli så företagsam och snabbt få saker gjorda. Men det sägs ju att mirakel sker ibland 😃.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in