2016-12-01, 22:19
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
http://www.expressen.se/noje/melodif...ligt-besviken/

OMG! Nu har hon tappat det helt. Självförhärligandet har inga gränser.

Hon pratar om sig själv som tredje person "de hade lovat Anna Book"
Citera
2016-12-01, 22:32
Medlem
Att lova någon en plats i Mellon tror jag inte går, bidragen skall gå igenom jurys osv innan något blir bestämt om deltagande. Nu är det väl som vanligt med Tunnans sjuka självförhärligande, hennes önsketänkande blir till sanning. HaHa tycker jag , skit att inte hon ramlade av hästen hade vart en syn för gudarna. Hur löjliga familjen står ut med henne fattar jag inte, blandar hon lugnande i sina bruna kläggiga kreationer till mat?
Citera
2016-12-01, 22:33
Medlem
godboys avatar
Ett sånt utfall om melodifestivalen. Herregud! !! Hon behöver psykiatrisk hjälp! Hon blir bara värre och värre! Beter sig som en trettonåring med hormoner på svaj.
Citera
2016-12-01, 23:23
Medlem
SpencerHastingss avatar
Men om man säger så här, Anna har ju varit med i melodifestivalen tre gånger om man räknar med förra gången också. Därmed borde hon ju också ha ganska bra koll på deadlines och vad man ska göra för att komma med, eller hur?
Hur kan hon då vänta till sista minut för att ta upp det? Om jag var hon så hade jag redan i höstas (minst!) tagit kontakt med SVT och Fredrik Kempe och hört hur de ställer sig till att ge henne plats/skriva låt till henne. Om nu SVT sagt nej till specialplats och Kempe sagt nej till att skriva så hade hon ju haft tid att hitta andra låtskrivare och kunnat spela in en låt för att kunna skicka in. Det finns ju alltid någon som är intresserad.

Hon måste ju ha insett bra länge att hon inte kommer med. Och när jag säger ta kontakt med SVT och Kempe så menar jag inte passivt aggressiva utläggningar på periscope eller instagram.
Citera
2016-12-01, 23:32
Medlem
Anna Book är den som har gett ordet Dramaqueen ett ansikte. Jag har nog aldrig skådat något liknande. Så förutsägbar.
Citera
2016-12-01, 23:38
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerHastings
Hon måste ju ha insett bra länge att hon inte kommer med. Och när jag säger ta kontakt med SVT och Kempe så menar jag inte passivt aggressiva utläggningar på periscope eller instagram.

Tror du på allvar hon vill delta i mellon? Det tror inte jag, jag tror hon vill ha drama.
Citera
2016-12-02, 00:00
Medlem
Jag vet mycket lite om nöjesbranschen men är det inte rätt mycket sånt, att folk lovar varandra saker hit och dit och sen blir det ingenting av? Har en bekant som är musiker och tydligen händer det att artister typ jobbar i flera år på att skriva låtar eftersom de blivit "lovade" av nån producent att få spela in en skiva - och sen är den där producenten som bortblåst och löftet glömt för längesen.
Citera
2016-12-02, 00:25
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Tror du på allvar hon vill delta i mellon? Det tror inte jag, jag tror hon vill ha drama.

Precis, för allvarligt, enda skälet till att någon ens kom ihåg hennes låt förra gången var pga att låten blev diskad. Hade hon tävlat med den så hade hon ju åkt ut med en gång. Hennes typ av låtar funkar inte längre i melodifestivalen, och det gäller ju för de flesta av våra gamla artister.
Citera
2016-12-02, 00:28
Medlem
Readyfreddies avatar
Tråkigt för Anna men den stora förloraren är ju musikvärlden.
Tänk om man kunde fått höra D E F, uppföljaren till A B C.

Hon är helt enkelt spritt språngande galen, ingen som helst kontakt med den verkliga världen längre.
Citera
2016-12-02, 01:07
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Åh nej nu kommer människan troligen att gå bärsärkagång och skicka hotelser till Christer Björkman och SVT mfl instanser, kanske även till kungen

Hon sa att hans huvud skulle rulla

Hats off för din siar-förmåga!
Citera
2016-12-02, 01:22
Medlem
Gabriel Knights avatar
Kära nån, hennes utspel blev nästan värre än jag trodde, hon anser sig helt plötsligt vara "larger than life" och precis som några av våra historiska kungar, uttalar sig i tredje person
Bärsärkagång med en massa hotelser var förväntat men inte en total kollaps där hon börjar uttala sig i tredje person.
Pressen i Stjärnhoppningen och att inte vara med i Melodifestivalen blev troligen för mycket för henne.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2016-12-02 kl. 01:26.
Citera
2016-12-02, 05:58
Medlem
Frammes avatar
Rullande huvud är ju ett rent hot i mina öron. Ska hon slippa undan det tro. Dessutom kallar hon sej själv för artist. Nä nu har kärringen verkligen börjat gå för långt. Hennes sjukdom eskalerar. Varför kan ingen i hennes närhet hjälpa henne att få vård. Snart ser vi henne sittandes naken och gråtande på Sergels Torg i protest mot något hon inte fick. Samtidigt passar hon nog på att framhäva hur smal hon har blivit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in