2016-12-01, 12:15
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Blev lite förvånad att hon inte framtvingat sig en plats i melodifestivalen. Hade räknat med det faktiskt.

Bara en tidfråga innan hon grinar ut i pressen och anklagar Kempe för att ha ljugit för henne. Han skulle ju enligt henne själv ordna så at hon fick vara med iår.
Citera
2016-12-01, 15:11
Medlem
Någon undrar varför inte vinnaren utav stjärnhoppningen fick rida på Bingo in till prisutdelningen. Anna svarar ödmjukt på @SVT_stjärnhoppningen:

https://www.instagram.com/p/BNZBpWMjG2E/
Citera
2016-12-01, 15:47
Medlem
snowbells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Någon undrar varför inte vinnaren utav stjärnhoppningen fick rida på Bingo in till prisutdelningen. Anna svarar ödmjukt på @SVT_stjärnhoppningen:

Men hur var det nu, var det inte Anna som så ödmjukt erbjöd "sin" häst, Bingo, till bl a Maxida???
Jag är förvirrad, enligt instainlägget här ovan så blev hon tillfrågad att låna ut Bingo, OBS! TILLFRÅGAD! alltså erbjöd hon inte någon annan att få rida honom...

Kan någon vänlig själ leta fram Annas inlägg på insta där hon så ödmjukt erbjuder andra att låna Bingo?

7 637 visningar
2 d
svt_stjarnhoppningenI år hade vi en något chockad vinnare! 😆🎉 #hästhoppning #vinnare #chocked #grattis #hästar #stjärnhoppningen #ponny #horses @maxidamarak
julialeoniee❤❤❤
idis20GRATTIS
elin.eliseVarför fick hon inte rida in till prisutdelningen på Bingo?!? De var ju bara så bäst och värdiga vinnare! :-D
feliciagladh2Omg 😨 GRATTIS
elin.elise@elin.elise @svt_stjarnhoppningen se min fråga ovan. :-)
annatoledanobook@elin.elise För att Bingo var "min" häst från dag 1 i Stjärnhoppningen & Maxida skulle till en början rida Lassie. Sedan visade det sig att inte dom var kompatibla. Då fick jag frågan om jag kunde & ville dela Bingo med Maxida i Stjärnhoppningen? Det gick jag med på, då jag inte önskar någon oerfaren ryttare att rida en allt för svår häst. Då säkerheten är A&O 🏇❤️🙏🏼 Sedan valde dock Maxida att rida ännu en annan häst som heter River, då hon uttryckt att hon ville rida en "snabbare" häst som passade hennes temperament bättre. Och all inspelning på tävlingsdagen skedde med hästen River. Men knappt 1 timme innan finalstarten utav Stjärnhoppningen. Så ändrades det till Bingo igen. Fast eftersom Bingo tilldelats mig från dag 1 då vi påbörjade den här resan & jag har hållit fast vid "min" Stjärnhäst från början till slut, hur rädd jag än varit & kämpat otroligt, otroligt många timmar på hästryggen för att komma dit jag kom med en & samma häst. Så var det jag som fick rida in på honom⭐️🏇❤️🏅 & det var ju inte bara Maxida som fick privilegiumet att rida Bingo i sista stund, det gällde ju även Robin ~ Och i slutändan vart jag den största vinnaren 😂 Då jag hela tiden har hävdat att Bingo är den bästa, tryggaste & klokaste hästen utav alla dom vackra duktiga hästarna ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Som placerade sig 1a🏆 2a🏅 & 3a🏅i Stjärnhoppningen ❤️ & jag är såååå TACKSAM gentemot Bingo's grymma tränare & ägare @fabian_rodhe att jag fått rida hans vackra & duktiga häst🙏🏼😘🙏🏼 & för allt han lärt mig tillsammans med härliga @lenabredberg ute på @swfrkofficial för den här fantastiska resan i mitt liv. Och jag hoppas jag får komma & hälsa på, & rida Bingo någon mer gång ~ utan press & stress 😂😂😂 Kärlek & tacksamhet från mig🍃🌹
Citera
2016-12-01, 15:54
Medlem
felstavadds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Fy fan! Ett fat bajskorvar kan nu ses på Tunnans insta:
https://www.instagram.com/p/BNZ0RKmA...natoledanobook

OBS! Kolla inte om du precis ska äta.

Tycker de ser jävligt goda ut, personligen föredrar jag sån här riktig färsk korv, inte det där halvfabrikatet som man kan äta direkt ur paketet.
Citera
2016-12-01, 16:32
Medlem
Aigiss avatar
Citat:

Asså det är sånt här som gör att jag till och från faktiskt tycker illa om Anna. Oftast är det ju skoj att bara skratta åt henne men den här självgoda och tillgjorda sidan är äcklig när man vet vilken falsk och bitter människa hon faktiskt är. "Kärlek & tacksamhet från mig🍃🌹"? Kyss mig i röven.
Senast redigerad av Aigis 2016-12-01 kl. 16:34.
Citera
2016-12-01, 16:56
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:

Jag vet inte om man ska skratta eller gråta. Inte ens någon som gör satir av Anna skulle kunna skriva något värre än det här. Hur kan man ha så lite självinsikt??Vem fan tar åt sig en hästs bedrifter?

Tänk bara att ha en sån som mamma, ha ha... "Jaså du fick mvg? Egentligen kan man ju säga att jag fick mvg eftersom jag både födde dig, och generös som jag är låter jag dig använda mitt hem. Sen gjorde jag ju maten som du åt när du studerade, så egentligen var det ju jag som studerade. Kläderna du hade på dig under provet har jag ju köpt också så... ja, då gjorde jag ju provet också. Men vad kul att jag fick mvg på egen hand. Nu måste jag lägga upp min bedrift på instagram!"
#ödmjuk #hårdplugg #gjortpåegenhand
Senast redigerad av SpencerHastings 2016-12-01 kl. 17:47.
Citera
2016-12-01, 20:05
Medlem
Rondavouzs avatar
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle24023126.ab
Och där kom besvikelsen över SVT o mellon. Tog ett dygn mer än jag trodde
Citera
2016-12-01, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snowbell
Men hur var det nu, var det inte Anna som så ödmjukt erbjöd "sin" häst, Bingo, till bl a Maxida???
Jag är förvirrad, enligt instainlägget här ovan så blev hon tillfrågad att låna ut Bingo, OBS! TILLFRÅGAD! alltså erbjöd hon inte någon annan att få rida honom...

Kan någon vänlig själ leta fram Annas inlägg på insta där hon så ödmjukt erbjuder andra att låna Bingo?

7 637 visningar
2 d
svt_stjarnhoppningenI år hade vi en något chockad vinnare! 😆🎉 #hästhoppning #vinnare #chocked #grattis #hästar #stjärnhoppningen #ponny #horses @maxidamarak
julialeoniee❤❤❤
idis20GRATTIS
elin.eliseVarför fick hon inte rida in till prisutdelningen på Bingo?!? De var ju bara så bäst och värdiga vinnare! :-D
feliciagladh2Omg 😨 GRATTIS
elin.elise@elin.elise @svt_stjarnhoppningen se min fråga ovan. :-)
annatoledanobook@elin.elise För att Bingo var "min" häst från dag 1 i Stjärnhoppningen & Maxida skulle till en början rida Lassie. Sedan visade det sig att inte dom var kompatibla. Då fick jag frågan om jag kunde & ville dela Bingo med Maxida i Stjärnhoppningen? Det gick jag med på, då jag inte önskar någon oerfaren ryttare att rida en allt för svår häst. Då säkerheten är A&O 🏇❤️🙏🏼 Sedan valde dock Maxida att rida ännu en annan häst som heter River, då hon uttryckt att hon ville rida en "snabbare" häst som passade hennes temperament bättre. Och all inspelning på tävlingsdagen skedde med hästen River. Men knappt 1 timme innan finalstarten utav Stjärnhoppningen. Så ändrades det till Bingo igen. Fast eftersom Bingo tilldelats mig från dag 1 då vi påbörjade den här resan & jag har hållit fast vid "min" Stjärnhäst från början till slut, hur rädd jag än varit & kämpat otroligt, otroligt många timmar på hästryggen för att komma dit jag kom med en & samma häst. Så var det jag som fick rida in på honom⭐️🏇❤️🏅 & det var ju inte bara Maxida som fick privilegiumet att rida Bingo i sista stund, det gällde ju även Robin ~ Och i slutändan vart jag den största vinnaren 😂 Då jag hela tiden har hävdat att Bingo är den bästa, tryggaste & klokaste hästen utav alla dom vackra duktiga hästarna ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Som placerade sig 1a🏆 2a🏅 & 3a🏅i Stjärnhoppningen ❤️ & jag är såååå TACKSAM gentemot Bingo's grymma tränare & ägare @fabian_rodhe att jag fått rida hans vackra & duktiga häst🙏🏼😘🙏🏼 & för allt han lärt mig tillsammans med härliga @lenabredberg ute på @swfrkofficial för den här fantastiska resan i mitt liv. Och jag hoppas jag får komma & hälsa på, & rida Bingo någon mer gång ~ utan press & stress 😂😂😂 Kärlek & tacksamhet från mig🍃🌹

Book är sjuk. Riktigt sjuk.
Citera
2016-12-01, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rondavouz
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle24023126.ab
Och där kom besvikelsen över SVT o mellon. Tog ett dygn mer än jag trodde

http://unvis.it/http://www.aftonblad...cle24023126.ab
Anna Book i tårar: SVT bröt sitt löfte
Lovades ny plats i Melodifestivalen efter diskningen

– Jag är otroligt besviken att det är så lätt att häva ur sig en massa löften, säger hon.

Citat:
Bara två dagar före deltävlingen diskades Anna Books låt ur Melodifestivalen. Sedan dess har hon väntat på sin revansch, med en ny låt i tävlingen nästa år.
Men när SVT under onsdagen presenterade alla 28 artister som ska tävla i Melodifestivalen 2017 fanns Anna Books namn inte med.

Citat:
Hon är förtvivlad när Nöjesbladet når henne och gråter under i stort sett hela samtalet.
Anna Book känner sig sviken av SVT och Melodifestivalens högsta ledning med tävlingsgeneralen Christer Björkman och projektledaren Anette Helenius i spetsen.
– Jag är otroligt besviken att det är så lätt att häva ur sig en massa löften och haranger om att ”så här får det inte gå till” och ”vi ska kompensera det här”, men så hör man ingenting, säger hon.
Enligt Anna Book fick hon löftet samtidigt som hon fick veta att hennes tävlingsbidrag skulle diskas.
– Jag är ledsen på Christer och jag är ledsen på Anette Helenius för de var så otroligt måna om mig just där och då när de förmedlade diskningen.

Citat:
Men enligt SVT har ringa löften getts till Anna Book.
– Vi har inte fått någon propå eller låtförfrågan angående Anna Books medverkan i Melodifestivalen 2017 och vi har inte lovat henne en plats i Melodifestivalen, hälsar Christer Björkman via sin presskontakt.

Hon gråter. Och gråter. Och gråter. Och gråter.
Citera
2016-12-01, 21:27
Medlem
Nu är det tårar och tandgnissla igen. Hon är ledsen och förtvivlad över att inte Christer Björkman lät henne vara med i festivalen. Nu storbölade hon sig igenom hela samtalet med Aftonbladets nöjesreporter och förmodligen är hon på krigsstigen framöver.
Senast redigerad av gurkelurkan 2016-12-01 kl. 21:37.
Citera
2016-12-01, 21:34
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snowbell
Min fetning
Senast redigerad av Flor-Ida 2016-12-01 kl. 21:36.
Citera
2016-12-01, 21:49
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Du får säga precis vad du vill om Anna Book men om du ifrågasätter min ärlighet då har du gått för långt, då ryker huvudet, säger Anna Book.

Citat:
– Jag gjorde det inte bara för att vara med i Melodifestivalen.

Citat:
– Ibland känns det lite som att jag är för ärlig för den här branschen.

Citat:
Det är inte så många som hade varit så ödmjuka i den här situationen.

Citat:
Men jag är ingen lögnare

http://www.expressen.se/noje/melodif...ligt-besviken/

OMG! Nu har hon tappat det helt. Självförhärligandet har inga gränser.
Senast redigerad av Flor-Ida 2016-12-01 kl. 21:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in