Citat:
Ursprungligen postat av
Tallintorsk
Någon undrar varför inte vinnaren utav stjärnhoppningen fick rida på Bingo in till prisutdelningen. Anna svarar ödmjukt på @SVT_stjärnhoppningen:
https://www.instagram.com/p/BNZBpWMjG2E/
Men hur var det nu, var det inte Anna som så ödmjukt erbjöd "sin" häst, Bingo, till bl a Maxida???
Jag är förvirrad, enligt instainlägget här ovan så blev hon tillfrågad att låna ut Bingo, OBS! TILLFRÅGAD! alltså erbjöd hon inte någon annan att få rida honom...
Kan någon vänlig själ leta fram Annas inlägg på insta där hon så ödmjukt erbjuder andra att låna Bingo?
7 637 visningar
2 d
svt_stjarnhoppningenI år hade vi en något chockad vinnare! 😆🎉 #hästhoppning #vinnare #chocked #grattis #hästar #stjärnhoppningen #ponny #horses @maxidamarak
julialeoniee❤❤❤
idis20GRATTIS
elin.eliseVarför fick hon inte rida in till prisutdelningen på Bingo?!? De var ju bara så bäst och värdiga vinnare! :-D
feliciagladh2Omg 😨 GRATTIS
elin.elise@elin.elise @svt_stjarnhoppningen se min fråga ovan. :-)
annatoledanobook@elin.elise För att Bingo var "min" häst från dag 1 i Stjärnhoppningen & Maxida skulle till en början rida Lassie. Sedan visade det sig att inte dom var kompatibla. Då fick jag frågan om jag kunde & ville dela Bingo med Maxida i Stjärnhoppningen? Det gick jag med på, då jag inte önskar någon oerfaren ryttare att rida en allt för svår häst. Då säkerheten är A&O 🏇❤️🙏🏼 Sedan valde dock Maxida att rida ännu en annan häst som heter River, då hon uttryckt att hon ville rida en "snabbare" häst som passade hennes temperament bättre. Och all inspelning på tävlingsdagen skedde med hästen River. Men knappt 1 timme innan finalstarten utav Stjärnhoppningen. Så ändrades det till Bingo igen. Fast eftersom Bingo tilldelats mig från dag 1 då vi påbörjade den här resan & jag har hållit fast vid "min" Stjärnhäst från början till slut, hur rädd jag än varit & kämpat otroligt, otroligt många timmar på hästryggen för att komma dit jag kom med en & samma häst. Så var det jag som fick rida in på honom⭐️🏇❤️🏅 & det var ju inte bara Maxida som fick privilegiumet att rida Bingo i sista stund, det gällde ju även Robin ~ Och i slutändan vart jag den största vinnaren 😂 Då jag hela tiden har hävdat att Bingo är den bästa, tryggaste & klokaste hästen utav alla dom vackra duktiga hästarna ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Som placerade sig 1a🏆 2a🏅 & 3a🏅i Stjärnhoppningen ❤️ & jag är såååå TACKSAM gentemot Bingo's grymma tränare & ägare @fabian_rodhe att jag fått rida hans vackra & duktiga häst🙏🏼😘🙏🏼 & för allt han lärt mig tillsammans med härliga @lenabredberg ute på @swfrkofficial för den här fantastiska resan i mitt liv. Och jag hoppas jag får komma & hälsa på, & rida Bingo någon mer gång ~ utan press & stress 😂😂😂 Kärlek & tacksamhet från mig🍃🌹