Citat:
Ursprungligen postat av
kostymnisse
Hur många har egentligen matbord för fler än åtta personer?
Eller är det bara för att jag, till skillnad från kok-booken, inte lever ett så fantastiskt socialt liv att jag bjuds hem till folk med jättestora matbord?
Hon får väl göra som dom flesta av oss när man har massa folk hemma och dela upp sig? Jisses.
När jag och sambon bjuder hem människor har vi kommit på den briljanta idén att trycka ihop oss vid bordet. Eller, som du säger, dela upp sig. Jag har nog också ett dåligt socialt liv då det inte är ofta vi är mer än åtta personer på middag hos mig.
Jag ser fram emot Arga Snickaren på onsdag. Hur hon kan se detta som upprättelse är helt ofattbart. Jag skulle inget säga om de hade förstört en massa men att gnälla över fel kakel och för litet bord är bortom alla gränser för rimlighet. Hon fick ju allt gratis! Jag skulle personligen inte köpa en vit soffa, men skulle jag få en helt ny gratis så skulle jag vara tacksam. Som vuxen med barn i övre tonåren så borde det ju gå att hålla någorlunda rent. Det springer ju inte omkring småungar med färgkritor.
Det var någon som förundrades över att Anna kunde hålla sin vita julstjärna (blomman) så fin. Är inte det en plastblomma?