2017-01-22, 00:48
Medlem
Alltså, jag måste få klarhet i det här med Annas förvärvsarbete! Hjälp mig gärna, vad vet vi att Anna har gjort genom åren? Fyll gärna i listan Ni som vet.

Artist, sångerska:
- ABC
- Samba Sombrero
- den där mellolåten som redan hade spelats

Framträdanden sång:
- Turné i samband med ABC
- Pride 2016

TV:
- Solstollarna
- let's Dance
- operera magen programmet
- Arga snickaren VIP
- Arga snickaren reparationsavsnitt
- Japansk Game show
- Fångarna på fortet
- Kändisar bakar

Musikal:
-

Dubbning:
- pokemon (för tio år sedan)
Citera
2017-01-22, 01:13
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pauleisen
Alltså, jag måste få klarhet i det här med Annas förvärvsarbete! Hjälp mig gärna, vad vet vi att Anna har gjort genom åren? Fyll gärna i listan Ni som vet.

Artist, sångerska:
- ABC
- Samba Sombrero
- den där mellolåten som redan hade spelats

Framträdanden sång:
- Turné i samband med ABC
- Pride 2016

TV:
- Solstollarna
- let's Dance
- operera magen programmet
- Arga snickaren VIP
- Arga snickaren reparationsavsnitt
- Japansk Game show
- Fångarna på fortet
- Kändisar bakar

Musikal:
-

Dubbning:
- pokemon (för tio år sedan)

Hmm, hon spelade med i en teateruppsättning av Sune år 2008. Sen har hon väl haft någon julshow har jag för mig? Sen har det väl varit diverse gig och företagsfester kan jag tänka mig? Det är väl det de flesta artister i Sverige egentligen lever på, de där småshowerna runt om i landet.
Citera
2017-01-22, 09:42
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerHastings
Ja men helvete, inte visste jag att det var så illa. Klart Anna Book var besviken, det kan man ju förstå!! Asen bytte ju inte kakel åt henne, inte heller bänkskivorna. Ska hon behöva leva som ett djur, va??? Och gud, det värsta, de skulle ju ge henne ett bord som skulle passa hela hennes familj och så fick hon ett bord för...håll i er nu...åtta personer!!!! Stackars, stackars Anna. Tänk att behöva leva så. Trots allt så "öppnade hon ju upp sitt hjärta" så det minsta de kunde ha gjort var att specialbygga ett bord för 60 personer.

Det här kommer att bli skitkul. Usch, jag känner skadeglädjen stiga. Hur kan hon ens se detta som upprättelse? Alla andra ser en otacksam nobody som klagar för struntsaker. Men visst, vill hon göra bort sig ännu mer och bli ännu mer av en driftkucku so be my guest liksom. Jag skulle vilja emigrera om detta vore min mamma.

Hur många har egentligen matbord för fler än åtta personer?
Eller är det bara för att jag, till skillnad från kok-booken, inte lever ett så fantastiskt socialt liv att jag bjuds hem till folk med jättestora matbord?

Hon får väl göra som dom flesta av oss när man har massa folk hemma och dela upp sig? Jisses.
Citera
2017-01-22, 10:11
Medlem
Kan komplettera hennes CV med att 2009 så tog hon bort (eller snarare minskade kanske)
"gäddhänget" på överarmarna OCH omformade och förstorade brösten.
Allt i TV (förstås) och självklart GRATIS (mot att hon visade upp sig i TV och det gör hon ju gära som bekant).
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle12066042.ab
Operationerna skulle annars tydligen kostat 120 000:-.
Maken till gamaktigt beteende finns inte. Allt ska vara gratis, hon ska ändå klaga lite efteråt för att sedan avsluta med att "hon är stolt över sin sk insats!!??"
Senast redigerad av Menace2Sobriety 2017-01-22 kl. 10:13.
Citera
2017-01-22, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menace2Sobriety
Kan komplettera hennes CV med att 2009 så tog hon bort (eller snarare minskade kanske)
"gäddhänget" på överarmarna OCH omformade och förstorade brösten.
Allt i TV (förstås) och självklart GRATIS (mot att hon visade upp sig i TV och det gör hon ju gära som bekant).
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle12066042.ab
Operationerna skulle annars tydligen kostat 120 000:-.
Maken till gamaktigt beteende finns inte. Allt ska vara gratis, hon ska ändå klaga lite efteråt för att sedan avsluta med att "hon är stolt över sin sk insats!!??"

Och ändå hävdar hon att brösten minsann är äkta till skillnad mot Silvstedts.
Citera
2017-01-22, 14:42
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Hur många har egentligen matbord för fler än åtta personer?
Eller är det bara för att jag, till skillnad från kok-booken, inte lever ett så fantastiskt socialt liv att jag bjuds hem till folk med jättestora matbord?

Hon får väl göra som dom flesta av oss när man har massa folk hemma och dela upp sig? Jisses.

När jag och sambon bjuder hem människor har vi kommit på den briljanta idén att trycka ihop oss vid bordet. Eller, som du säger, dela upp sig. Jag har nog också ett dåligt socialt liv då det inte är ofta vi är mer än åtta personer på middag hos mig.

Jag ser fram emot Arga Snickaren på onsdag. Hur hon kan se detta som upprättelse är helt ofattbart. Jag skulle inget säga om de hade förstört en massa men att gnälla över fel kakel och för litet bord är bortom alla gränser för rimlighet. Hon fick ju allt gratis! Jag skulle personligen inte köpa en vit soffa, men skulle jag få en helt ny gratis så skulle jag vara tacksam. Som vuxen med barn i övre tonåren så borde det ju gå att hålla någorlunda rent. Det springer ju inte omkring småungar med färgkritor.

Det var någon som förundrades över att Anna kunde hålla sin vita julstjärna (blomman) så fin. Är inte det en plastblomma?
Citera
2017-01-22, 14:59
Medlem
Photoshoppeds avatar
annatoledanobookKaffe, te & varm choklad med vispgrädde. Och till det gjorde jag små baguettebröd som varma smörgåsar, med skinka, riven mozzarella & 🌶 chiliexplosion 😋👍🏼 #coffee #te #chocolatmilk #whippedcream #warmsandwiches #simpleandgood
tazzanneMåste fråga, ursäkta om jag stör, men kokbok? Eller öppna restaurang/café/ matblogg?

Fy fan. De måste driva med henne. Choklad med vispgrädde blandat med varma mackor med chilliexplosion och den vämjeliga blandningen ska in i en kokbok??? Serveras på ett café??? Denna kost byggde Annas kropp, och den ska det has recept på? Ska boken heta - "Hur du blir skitfet trots en Gastric Bypass?" eller "Matlagning när du kommit hem själv från fritids"?. Men de driver med henne, nu måste jag lugna mig.
Citera
2017-01-22, 15:27
Medlem
William Hainess avatar
ANNA BOOK har kommit på idéen att bjuda hem alla sina vänner.

Varför? Ptjae, varför inte? När William Haines kök var på reperation så fick mina vänner stå för mat. Hur underbar person är inte ANNA BOOK som inte endast låter människor ta del av hennes liv men även hennes kök!

ANNA BOOK ÄR OFFICIELLT DEN BÄSTA MÄNNISKAN NÅGONSIN!!!!!
Citera
2017-01-22, 19:29
Medlem
Nu bakas det vaniljmuffins https://www.periscope.tv/annabook/1OwxWnLqYAZJQ?
Citera
2017-01-22, 19:35
Medlem
VanDeKamps avatar
Nu är det liv i luckan och Anna är jättearg på Flashback, ett forum hon inte vill nämna vid namn. Någon hon känner har dessutom tagit livet av sig på grund av mobbing härifrån.

Och nu gråter hon...

Edit: Hon läser aldrig vad som skrivs här enligt henne själv, men hon vet att Flashback är ett fruktansvärt forum ändå.
Citera
2017-01-22, 19:38
Medlem
torrenttobbes avatar
Även ett tappert försök att koppla ihop flashback med unga som blir mobbade på internet.
Citera
2017-01-22, 20:44
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
Nu är det liv i luckan och Anna är jättearg på Flashback, ett forum hon inte vill nämna vid namn. Någon hon känner har dessutom tagit livet av sig på grund av mobbing härifrån.

Och nu gråter hon...

Edit: Hon läser aldrig vad som skrivs här enligt henne själv, men hon vet att Flashback är ett fruktansvärt forum ändå.

Vi alla normalbegåvade vet ju att tonen kan vara synnerligen rå på Fl.b. Det har jag råkat ut för, men bryr jag mig? Näe inte ett dugg. Man ska inte ta det personligt här. Det är ju ett anonymt forum.

Sen vet vi nog alla att Tunnan spanar in denna tråd dagligen.

Jag undrar också hur Tunnan försörjer sig. Troligen är det väl den stackars Roberto som får jobba dubbelt.

Kan bara tänka mig Tunnan på ett jobb. Herregud, bara konflikter och inget jobb gjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in