2016-09-03, 17:46
Medlem
Flor-Idas avatar
Nu var det dags igen. Anna Tunnan Book är kränkt. Någon (i detta fall Christer Lindarw) har kallat henne för TJOCK Då måste man givetvis passa på att gråta ut i tidningarna igen.

Fy fan vilken äcklig råtta till människa du är Anna! Fattar du inte att du ÄR tjock. Hur mycket du än låtsas som att du nu har storlek S, så är det inte sant.

Dessutom avsåg CL sin kollega Flinkman, att han var tjock och fick applåder när han imiterade dig.

Väx upp för fan!!
http://www.expressen.se/noje/books-v...rws-ord-i-tv4/
Citera
2016-09-03, 17:46
Medlem
ace_secs avatar
"Books vrede efter Lindarws ord i TV4"

Citat:
TV4-tittarna kräver att artisten Christer Lindarw och "Nyhetsmorgons" programledare Jesper Börjesson ber Anna Book om ursäkt.
Detta efter att Lindarw under lördagen beskrev artisten som tjock.
Nu reagerar även Anna Book:
– Inte ens barnen i sandlådan är så här dumma mot varandra, säger hon.

Citat:
Det var när den bokaktuella artisten talade om den tidigare avundsjukan mellan honom och After Dark-kollegan Lasse Flinckman som många reagerade över Lindarws beskrivning.
– Han kunde bara gå in som en tjock liten Anna Book, 45, och dra de största applåderna, sa artisten till programledaren Jesper Börjesson, 45, och skrattade lågt åt minnet från 80-talet.

Book gråter ut återigen
Citera
2016-09-03, 18:20
Medlem
PiusXIIIs avatar
Så här skriver Aftonbladet:

"Reaktionerna har inte låtit vänta på sig. Både ”Nyhetsmorgons” programledare Jesper Börjesson och Lindarw får hård kritik på Instagram och vissa kräver en ursäkt."

Man undrar vilka det är som kritiserar?
Citera
2016-09-03, 18:21
Medlem
godboys avatar
Jag hörde själv detta när jag kollad i morse! Jag höll på att ramla ur soffan av garv!

Normalt hade jag inte reagerat (och troligen inte artisten heller) men jag kom osökt att tänka på denna tråd och hur Tunnan varit genom åren. Det är ju just hennes sätt att bete sig som skapat allt. Hon beter sig ju som en 13 åring!

Vilken annan artist hade skitit i detta. Men för Tunnan ger det ytterligare en möjlighet att få publicitet och lipa i pressen. Om man tänker efter så sa de aldrig att Tunna var tjock, utan att han spelade en tjock Anna. En normal människa skiter i sånt här, men alla i denna tråden vet ju att det inte finns nåt likhetstecken mellan normal och Tunnan.
Citera
2016-09-03, 18:23
Medlem
godboys avatar
Sen är ju Börjesson en av fyrans största PK fjantar, så han svettas nog lite och det är i och för sig ännu roligare
Citera
2016-09-03, 18:25
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
"Books vrede efter Lindarws ord i TV4"

Book gråter ut återigen
Anna Book menar att hon alltid tyckte det var roligt när Lasse Flinckman imiterade henne, men att hon blir ledsen över Christer Lindarws ord i "Nyhetsmorgon".

Om det nu alltid har varit kul att Flinckman drev med henne, då förstår jag inte varför Lindarws anekdot inte skulle ha varit i alla fall lite rolig. Ordet tjock är ju inget att hänga upp sig på, det var väl en stor del i Flinckmans parodi av Book. Och direkt smal är hon ju inte. Men visst, nu får hon ännu en gråta-ut-artikel att rama in på väggen.
Citera
2016-09-03, 18:34
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Så här skriver Aftonbladet:

"Reaktionerna har inte låtit vänta på sig. Både ”Nyhetsmorgons” programledare Jesper Börjesson och Lindarw får hård kritik på Instagram och vissa kräver en ursäkt."

Man undrar vilka det är som kritiserar?
Jag gissar på Susanne Wollter, Marita Friberg och Felicia Book
Citera
2016-09-03, 18:34
Medlem
ace_secs avatar
http://www.tv4play.se/program/nyhets...deo_id=3502792

Klippet med Lindarw.

Book-citatet är 5:45 in i klippet =)
Citera
2016-09-03, 19:04
Medlem
Min brors kusins avatar
Om 20 år är det nog fortfarande full rulle på den här tråden. Tänk vad mycket hon kommer att vara kränkt över som pensionär
Citera
2016-09-03, 20:09
Medlem
Många yngre borde undra vem denna feta människa är som så ofta är arg i media? Idag var det dags igen och jag förstår inte att personen råkar ut för så mycket elände ständigt. Finns ingen hejd och man undrar hur det ska sluta? Hennes vikt borde uppmärksammas mer av professorer då den pendlar mellan 65 och 280 kg regelbundet.
Citera
2016-09-03, 20:38
Medlem
torrenttobbes avatar
på 4an nu! vilken entertainer!
Citera
2016-09-03, 20:38
Medlem
JumpingJacks avatar
Nu är hon på TV4, något dansbandsprogram med Bert Karlsson, och sjunger Samba Sambero. Jag har inte hört Book sjunga på åratal och blev förvånad över hur otroligt tunn och svajig hennes röst blivit.

Hade hon en dålig dag idag eller låter hon alltid så här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in