2017-01-21, 19:03
Medlem
https://www.periscope.tv/annabook/1YqJDAEpgbOxV? Nu är det LIVE
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Jaha, ska Anna sänka en BiB på Periscope i kväll?
Citera
2017-01-21, 19:12
Medlem
Ananys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x2016

Fullt fredagsmys på gång, med betoning på full
Citera
2017-01-21, 19:14
Medlem
Inte direkt barnvärnligt snack när hon pratade om fitt* pussy
Citat:
Ursprungligen postat av Anany
Fullt fredagsmys på gång, med betoning på full
Citera
2017-01-21, 19:21
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Jaha, ska Anna sänka en BiB på Periscope i kväll?

Jag kom in precis när hon sa (på skämt) att man kunde ta en shot med mensblod istället för alkohol, och att det var rikligt med järn. Jag vet inte, det verkade vara någon kille som sagt något drygt och hon svarade med det. Och hon tyckte det var bra att hon var hela 46 år och fortfarande hade sin mens. Är inte det ganska vanligt? haha

Sen fy fan vad jag hatar när hon är på Periscope i bilen. Man kan helt enkelt inte ha koll på trafiken och omgivningen om man titt som tätt sneglar till vänster på mobilen.
Citera
2017-01-21, 19:24
Medlem
Har inte följt det här speciellt länge men hon verkar visa allt hon gör men sänghalmen håller hon för sig själv?
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerHastings
Jag kom in precis när hon sa (på skämt) att man kunde ta en shot med mensblod istället för alkohol, och att det var rikligt med järn. Jag vet inte, det verkade vara någon kille som sagt något drygt och hon svarade med det. Och hon tyckte det var bra att hon var hela 46 år och fortfarande hade sin mens. Är inte det ganska vanligt? haha

Sen fy fan vad jag hatar när hon är på Periscope i bilen. Man kan helt enkelt inte ha koll på trafiken och omgivningen om man titt som tätt sneglar till vänster på mobilen.
Citera
2017-01-21, 20:34
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clean-Cut-Kid
Anna Toledano Book avslöjar på Periscope att hennes son nog är kär samt ignorerar när hennes dotter i bakgrunden säger att hon håller på att svimma och behöver hjälp.
Stabil morsa.

Tja, äpplet faller ju inte långt från trädet. Om jag inte mins galet så har även dottern snattat på NK. Jag misstänker att hon är är lika uppmärksamhetssökande som Tunnan. typ "åååhhh jag svimmar"
Citera
2017-01-21, 20:46
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Stämmer det att Anna tänker göra en "Wahlgrenare" och släppa in kameror i sitt hem 24/7? Det skulle säkert få tittare, tror jag.
I o m att Tunnan är gränslös och extremt narcissistisk så skulle hon bara älska det. Tror dock inte hennes make är lika glad åt det. Sen kan jag ju bara gissa att Kanal 5 och ITV lätt skulle hoppa på detta. Snacka om (nästan) gratis produktion. Bara smälla upp ett gäng kameror och mickar, samt fixa ett team som följer Tunnan under typ en månad. Sen klipp bara ihop skiten. DVS Tunnans vredesutbrott och eviga lipande och dramaturgin är fixad!
Citera
2017-01-21, 21:27
Medlem
Kanal 5 har publicerat ett klipp ur Tunnas nya medverkan i Arga Snickaren. Tror knappt mina öron, kärring är alltså sur för att man inte bytt hennes kakel samt att hon inte fick någon ny bänkskiva?! Kan detta bli det mest patetiska avsnittet i Arga Snickarens historia tro?

De som kommenterat klippet verkar inte sympatisera med henne!

https://www.facebook.com/Kanal5/vide...4768601421071/
Citera
2017-01-21, 23:01
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghjghj
Kanal 5 har publicerat ett klipp ur Tunnas nya medverkan i Arga Snickaren. Tror knappt mina öron, kärring är alltså sur för att man inte bytt hennes kakel samt att hon inte fick någon ny bänkskiva?! Kan detta bli det mest patetiska avsnittet i Arga Snickarens historia tro?

De som kommenterat klippet verkar inte sympatisera med henne!

https://www.facebook.com/Kanal5/vide...4768601421071/

Ja men helvete, inte visste jag att det var så illa. Klart Anna Book var besviken, det kan man ju förstå!! Asen bytte ju inte kakel åt henne, inte heller bänkskivorna. Ska hon behöva leva som ett djur, va??? Och gud, det värsta, de skulle ju ge henne ett bord som skulle passa hela hennes familj och så fick hon ett bord för...håll i er nu...åtta personer!!!! Stackars, stackars Anna. Tänk att behöva leva så. Trots allt så "öppnade hon ju upp sitt hjärta" så det minsta de kunde ha gjort var att specialbygga ett bord för 60 personer.

Det här kommer att bli skitkul. Usch, jag känner skadeglädjen stiga. Hur kan hon ens se detta som upprättelse? Alla andra ser en otacksam nobody som klagar för struntsaker. Men visst, vill hon göra bort sig ännu mer och bli ännu mer av en driftkucku so be my guest liksom. Jag skulle vilja emigrera om detta vore min mamma.
Citera
2017-01-21, 23:05
Medlem
Citat:

En redig och stabil bh har hon som tur är.
Citera
2017-01-21, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigeIvar
En redig och stabil bh har hon som tur är.
Citera
2017-01-22, 00:09
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Har inte följt det här speciellt länge men hon verkar visa allt hon gör men sänghalmen håller hon för sig själv?

Tacka gudarna för det! Brösten har hon visat i tv i samband med sin operation (gratis förstås) dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in