Citat:
Ursprungligen postat av
ghjghj
Kanal 5 har publicerat ett klipp ur Tunnas nya medverkan i Arga Snickaren. Tror knappt mina öron, kärring är alltså sur för att man inte bytt hennes kakel samt att hon inte fick någon ny bänkskiva?! Kan detta bli det mest patetiska avsnittet i Arga Snickarens historia tro?
De som kommenterat klippet verkar inte sympatisera med henne!
https://www.facebook.com/Kanal5/vide...4768601421071/
Ja men helvete, inte visste jag att det var så illa. Klart Anna Book var besviken, det kan man ju förstå!! Asen bytte ju inte kakel åt henne, inte heller bänkskivorna. Ska hon behöva leva som ett djur, va??? Och gud, det värsta, de skulle ju ge henne ett bord som skulle passa hela hennes familj och så fick hon ett bord för...håll i er nu...åtta personer!!!! Stackars, stackars Anna. Tänk att behöva leva så.

Trots allt så "öppnade hon ju upp sitt hjärta" så det minsta de kunde ha gjort var att specialbygga ett bord för 60 personer.

Det här kommer att bli skitkul.

Usch, jag känner skadeglädjen stiga. Hur kan hon ens se detta som upprättelse? Alla andra ser en otacksam nobody som klagar för struntsaker. Men visst, vill hon göra bort sig ännu mer och bli ännu mer av en driftkucku so be my guest liksom. Jag skulle vilja emigrera om detta vore min mamma.