2016-06-02, 14:42
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Först: det stavas Wahlgren (ej Whalgren)

Tar vi ett av "överhuvudena" i den stora familjen Wahlgren - Pernilla - så har ju hon haft stora roller i musikaler och uppsättningar varje år, samt haft seriösa program på tv. Det har inte Anna Book, inte ens i närheten.

Så sorry, men Wahlgren är A-kändis och Book B-kändis (kan vara snäll och uppgradera henne ett snäpp).
Är inte AB snarare än C kändis? En person vars huvudsakliga meriter inträffade för länge sedan och nuförtiden endast är känd för att hon känd genom sin medverkan i alla tänkbara Fångarna på fortet program?
Citera
2016-06-02, 14:50
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Är inte AB snarare än C kändis? En person vars huvudsakliga meriter inträffade för länge sedan och nuförtiden endast är känd för att hon känd genom sin medverkan i alla tänkbara Fångarna på fortet program?

Så kan tyckas, men hon syns relativt mycket i diverse program som Arga Snickaren, Lets Dance, Klippans Karaoke osv så en B-kändis är hon nog trots att hennes egna meriter inträffade för några decennier sedan.
Citera
2016-06-02, 15:58
Medlem
Citat:
Så kan tyckas, men hon syns relativt mycket i diverse program som Arga Snickaren, Lets Dance, Klippans Karaoke osv så en B-kändis är hon nog trots att hennes egna meriter inträffade för några decennier sedan.
He he.. och i samtliga programmen har hon ilsknat till och anklagat övriga för fusk. När hon bakade sin morsa som en kaka i programmet "Hela ? bakar", någonting så vägrade hon sitta med på prisutdelningen. Alla andra hade tjyvbakat hemma, enligt vår egen bagerska. Måns skulle inte vunnit och Irwing fick en känga där också. Arga snickaren vet vi då det är färskt. Alla är dumma!
Citera
2016-06-02, 17:42
Medlem
Citat:
Först: det stavas Wahlgren (ej Whalgren)

Tar vi ett av "överhuvudena" i den stora familjen Wahlgren - Pernilla - så har ju hon haft stora roller i musikaler och uppsättningar varje år, samt haft seriösa program på tv. Det har inte Anna Book, inte ens i närheten.

Så sorry, men Wahlgren är A-kändis och Book B-kändis (kan vara snäll och uppgradera henne ett snäpp).

Wahlgren är väl ingen A-kändis. A-kändis = T ex Robyn, ABBA, kungabarnen. Wahlgren är B-kändis. Book C eller D.
Citera
2016-06-02, 17:44
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Problemet för Anna Book är att hon ju inte presterar något "eget", hon hoppar på vilket skit som helst bara för att synas och hennes rykte bland andra kändisar är inte direkt på topp.

Hon sjunger väl fortfarande ABC och de andra gamla låtarna ibland. Dessutom är väl materialet som hon lägger ut på nätet hennes eget. Som t ex direktsändningarna med matlagning mm. Det kan knappast bli mer genuint än så.
Citera
2016-06-02, 22:20
Medlem
LaPearls avatar
Tunnan har ju töjt ut sin magsäck alldeles. Senaste instagrambilden med 11 sushibitar och någon ställer sig frågande till om tunnan verkligen klarar att äta så mycket, hon kan prata hur mkt hon vill om sin metabolism, men om hon får ner 11 sushibitar...
Citera
2016-06-02, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaPearl
Tunnan har ju töjt ut sin magsäck alldeles. Senaste instagrambilden med 11 sushibitar och någon ställer sig frågande till om tunnan verkligen klarar att äta så mycket, hon kan prata hur mkt hon vill om sin metabolism, men om hon får ner 11 sushibitar...

Det var väl flera år sen hon gjorde den operationen? Alla andra som gör en sån operation blir ju jättesmala. Hon gjorde den helt i onödan verkar det som.
Citera
2016-06-02, 22:35
Medlem
LaPearls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filippasol
Det var väl flera år sen hon gjorde den operationen? Alla andra som gör en sån operation blir ju jättesmala. Hon gjorde den helt i onödan verkar det som.

Hon har töjt ut sin magsäck genom att äta mycket, det är skillat
Citera
2016-06-03, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luffarn-med-kniven
Är det bara jag som misstänker att hon försöker att bli sponsrad av Santa Maria? Hon använder deras kryddblandning "Chili explosion" i precis ALLTING.

Kolla bara här, till exempel:
https://www.instagram.com/p/BF9v6mPj...natoledanobook

Inte ens i salladen kunde hon ge fan i chili explosion!

Haha! Jävlar vad hon kryddar med chilin!!!
Citera
2016-06-03, 01:15
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Hon sjunger väl fortfarande ABC och de andra gamla låtarna ibland. Dessutom är väl materialet som hon lägger ut på nätet hennes eget. Som t ex direktsändningarna med matlagning mm. Det kan knappast bli mer genuint än så.

Men du måste medge att det är en viss gradskillnad i att ha huvudrollen i stora musikaler och ha egna tv-program jämfört med att prata in i smartphonen när man kör bil och lägga ut det på nätet?

Du kanske inte förstår alls vad jag menar eller vad vi pratar om så fortsätt du leva i tron att hon gör en massa stora egna saker.
Citera
2016-06-03, 01:22
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Men du måste medge att det är en viss gradskillnad i att ha huvudrollen i stora musikaler och ha egna tv-program jämfört med att prata in i smartphonen när man kör bil och lägga ut det på nätet?

Du kanske inte förstår alls vad jag menar eller vad vi pratar om så fortsätt du leva i tron att hon gör en massa stora egna saker.

Det kanske inte är så stort, men eget är det definitivt. Och jag antar att hon på något sätt lever på det.
Citera
2016-06-03, 04:15
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luffarn-med-kniven
Är det bara jag som misstänker att hon försöker att bli sponsrad av Santa Maria? Hon använder deras kryddblandning "Chili explosion" i precis ALLTING.:
Hade jag tillverkat en känd produkt så skulle jag kunna tänka mig att betala en peng för att INTE synas i sammanhang som inbegriper Anna Book
Jobbar hon på dagarna tex skriver låtar, repeterar o dylikt eller är hon hemmafru mellan skitprogrammen hon ställer upp i?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in