2021-02-20, 13:57
Medlem
😔 Att Anna inte har någon verklighetsuppfattning, det ser man i hennes live'er.. hon tjatar å tjatar hur LITE hon äter.. men i stort sett sitter hon alltid och äter/dricker, det är inga små bitar hon tar.. nä hon skyfflar in skiten i det hungriga gapet 😲 och när det är slut börjar hon tugga på något annat som hon ställt fram eller hämtar. Och alla små kakor hon ber om när någon kommer ut i köket.. Anna tänker nog inte på vad och hur mycket hon stoppar i sig under en live, hon måste bara ha något att tugga på när det är slut ja då är liven också slut.. 🎬
Citera
2021-02-20, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna är ju dålig på att räkna, hon missar massor av smulor som hon stoppar i sig.
Vad kan en hel semla innehålla i smulor?
För att inte tala om alla dessa mackor, bullar, kakor och.. kaffedrycker som man inte ens kan räkna i smulor..

Kaffedryckerna ja. Jag såg en gång att hon gjorde en sådan till sig och My. Men i Mys var det till större delen kaffe och så en mindre mängd mjölk, i Annas var det på sin höjd hälften kaffe bara. Men jag tror jag tror inte hon som inser att även några sådana påverkar vikten, jag tror hon tänker att kaffe ger ju inga kalorier ...
Citera
2021-02-20, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Det är inte första gången hon skriver hole, vi har sett det förut. Anna är en fruktansvärt otrevlig person som aldrig kan ta att någon rättar henne när hon har fel. Härligt att han svarade lär dig engelska old Lady.

Reflekterade över samma sak när jag såg inlägget. Hon har skrivit ”hole” när hon menat ”whole” tidigare och det är således en konsekvens av hennes bristande kunskaper i engelska.

Roande att hon känner behovet av att skriva ett långt inlägg som försvar och tydligt visa hur förnärmad hon blir istället bara för att bara hålla med den som rättar henne. Men Anna har ju inte avslutat grundskolan utan hoppade av åttan och hennes engelskakunskaper blir därefter.
Citera
2021-02-20, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Gårdagens live: https://youtu.be/JlmkUrL1CQU

Varmt Tack för att du delar med dig 🌹

Änengång stoppar hon i sig godis och en croissant som hon kletar på en STOR klick Nutella på varje bit hon bryter av.. och skyfflar in i sitt gap.....
Måste tyvärr avsluta tittande när hon börjar kråmma sig framför mobilen och säger att Roberto säger att hon är vacker när hon sover 😫 så kör hon några poser..
NEJ NEJ jag orkade inte se mer 😵
Citera
2021-02-20, 15:11
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Tack för uploads, pallade dock inte se hela, det blev för mycket. 🤢
Citera
2021-02-20, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
Varmt Tack för att du delar med dig 🌹

Änengång stoppar hon i sig godis och en croissant som hon kletar på en STOR klick Nutella på varje bit hon bryter av.. och skyfflar in i sitt gap.....
Måste tyvärr avsluta tittande när hon börjar kråmma sig framför mobilen och säger att Roberto säger att hon är vacker när hon sover 😫 så kör hon några poser..
NEJ NEJ jag orkade inte se mer 😵

”Jag vill nog bara ha lite plock till middag” (som ju alltså var rätt MYCKET plock) ”för jag är inte så hungrig” säger människan efter att ha krängt en massa croissant med hasselnötskräm. Jojo.
Citera
2021-02-20, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
”Jag vill nog bara ha lite plock till middag” (som ju alltså var rätt MYCKET plock) ”för jag är inte så hungrig” säger människan efter att ha krängt en massa croissant med hasselnötskräm. Jojo.
Och sen ”kvällsmyset” skulle bli lösgodis, grönsaksstavar med dip, bröd med färskost, minikorvar och oliver ... det blir en rejäl måltid av det med.
Citera
2021-02-20, 15:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
De han ger henne i rabatt är en form av marknadsföring och skall beskattas. Betalar hon inget är det också något det ska betalas skatt på. Om skattemyndigheten gick in och kollade skulle båda två åka dit. Likaså bryter hon mot konsumentverkets regler då hon inte talar om att det är reklam. Skulle hon mot all förmodan betala fullt pris på allt skulle hon kunna göra avdrag, om hon hade en registrerad firma. Kan någon som har lite bättre kunskap styra upp vad jag skrivit?

Man kan inte dra av för privata levnadsomkostnader i ett företag.....Till det räknas besök hos frisör.
Citera
2021-02-20, 16:05
Medlem
Citat:

Såg några minuter mitt i: AB, vars utbildningsnivå är upptill åk8, gör sig lustig över att V rättar henne ang vad hennes gymnasieprogram heter, dessutom framhåller AB att dottern fått beröm för nåt arbete som hon hjälpt till med.
Att framhålla sig själv och göra sig lustig över vad andra (hennes barn) säger och gör är väldigt typiskt för svagbegåvade och extremt lågpresterande människor, som AB.

Dessutom, hennes underarmar sväller upp rejält redan efter handryggen, hur ska då resten av armarna se ut?
Citera
2021-02-20, 16:07
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Och sen ”kvällsmyset” skulle bli lösgodis, grönsaksstavar med dip, bröd med färskost, minikorvar och oliver ... det blir en rejäl måltid av det med.
Men inte till Roberto som kör periodisk fasta - vilket hon tyckte var helt idiotiskt .
Citera
2021-02-20, 16:15
Medlem
Tycker det är bra att Anna börjat göra matlagningsprogram. Då gör hon alls fall något vettigt och inte bara sitter och pratar in i telefonen med okända människor. Ser det som ett steg framåt för Anna
Citera
2021-02-20, 16:18
Medlem
TPLs avatar
Hann läsa Gastronomic bypass i ett inlägg men innan jag hann citera var det borta. Synd, det var roligt. 😂

Vad är det som säger att det var 1 croissant hon åt bitar av? Resterna hon visade upp stämde inte riktigt med allt hon stoppat i sig. Choco nussa - "Andel hasselnötter: 13 %. Fetthalt: 33,6 %. Kcal/100 g: 550."
Mums!

Magsäckar och tarmar jag hållit i har varit töjbara.
Annas kompis som är "näringsfysiolog" kan förklara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in