2021-03-06, 13:38
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Någon som är förvånad?
Som vanligt för Tunnan:
Extremt storvulna planer som i slutar bästa fall slutar i absolut ingenting men oftast landar som totalfjasko.

Anna kan ju fira 35 år av ständiga misslyckanden, man måste ju försöka se positivt på saker och ting.
Alla kan ju inte vara bäst på allt någon måste ju vara bäst på att vara sämst med.
Eller typ aldrig en vinnare, hon vann ju i och för sig BLVIP, men blev ju förlorare i slutänden.
Citera
2021-03-06, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rondavouz
https://www.bildtagg.se/file/ll4tyaohpjhu2y100lrtvtr5

He, she, it = is
Melody and lyrics = they = are
Dagen lärdom.
Trodde Anna kom så långt i skolan innan hon ansåg sig färdiglärd i skolan o lämnade denna för den spikraka karriärskurvan till 5h lives vid 50 års ålder för i snitt 150 pers.
Och återigen: varför skriva på engelska? Jag är tämligen säker på att hennes nära kollega och vän Zara inte tappat sin svenska.
Citera
2021-03-06, 13:52
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Har hon gett upp Cook a Long eller ska hon köra den igen i helgen?

Jag som inhandlat ingredienser och en kockhatt. Nu helt i onödan.
Anna kanske kan kommentera melodifestivalen live istället?
Citera
2021-03-06, 14:02
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:

He, she, it = is
Dagen lärdom.
Trodde Anna kom så långt i skolan innan hon ansåg sig färdiglärd i skolan o lämnade denna för den spikraka karriärskurvan till 5h lives vid 50 års ålder för i snitt 150 pers.

Uttalanden vi skulle vilja höra från Annas mun:

"Jag har rökt mycket gräs under mina år, nu har jag slutat med det. Jag är trött på den känslan, den fick mig att känna mig lite ångestfylld."

"Zara Larsson är skeptisk till att det kan bli några större spelningar till sommaren. I stället har hon ett tydligt mål med 2021: det här ska bli hennes "alkoholår"."

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...angest-av-gras
Citera
2021-03-06, 14:03
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Och återigen: varför skriva på engelska? Jag är tämligen säker på att hennes nära kollega och vän Zara inte tappat sin svenska.
Svenska, engelska eller spanska - allt är lika illa. Kvittar vilket hon väljer.
Hennes engelska är bättre än hennes sångröst.
Citera
2021-03-06, 14:09
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Inspelningsteamet har några andra jobb (?) plus att Anna själv skulle vara borta och "jobba" (leka kurragömma) 1 eller 2 helger.

Det kanske är de som ska sända Paolo Robertos Cookalong?

Jag tror de skulle hålla vecka 2 öppen ifall de gick till final. Jag vet inte om Annas lag gjorde det. Men något säger mig att de inte gjorde det. Är rätt säker på att vi hade fått höra om det då.

Kvalomgången har jag för mig spelades in på en tisdag eller onsdag. Cookalong sänds ju på direkt på lördagar, så vi måste ju förstå att Mamacita behöver två tre dagar att vila upp sig på efter den pärsen.

Men Anna har ju redan kastat ut en brasklapp där hon skriver att hon gör det för sin egen skull, så länge det är roligt. Jag antar att hon inte tyckte det var roligt då. Inser väl att dottern är bättre i köket.
Citera
2021-03-06, 15:06
Medlem
Citat:

He, she, it = is
Dagen lärdom.

Anna tror att hon är någon som bedömer olika unga personer hur de sjunger. Hon kanske tror att någon jury skall anställa henne. Talang, idol mm. Hon kan fortsätta drömma, hon kommer inte få något erbjudande. Det är så löjligt att skriva på engelska till Zara men det är väl för att hon taggar henne och Zara har väldigt många följare i olika länder. Jag har sett att Tusse följer henne nu, hon har säkert skrivit DM till honom och gett råd och talat om att hon firar 35årsjubileum, han vet ju inte vem hon är. Snart tar de väl ut de som skall vara med i så mycket bättre, så nu sitter Anna och hoppas hon får vara med i år.
Citera
2021-03-06, 15:20
Medlem
Någon måste ju varna stackars Tusse Inte bra för hans varumärke att ” tussas” ihop med Tooken Please Tusse beware of this evil bitch Anna Tooken Stolledano som inte kan sätta en enda lite ton rätt
Citera
2021-03-06, 15:46
Medlem
Magictrixs avatar
Nu varnar hon andra för mobbare. Hon är ju den största mobbaren själv.

Skriver om ett samarbete i samband med sin operation. Hon kanske ska laga sjukhusmat? Eller så är det något läkemedelsbolag som sponsrar med värktabletter. Våren är räddad. Flisan kan kränga hälften på Insta.

Och, jag, hon tror på allvar att hon besitter en viss pondus när det gäller att bedöma andras talang. Spelar ingen roll om det rör sig om dans eller sång. Men börjar det inte bli ett mönster nu att hon alltid tror på vinnaren? Något hon förstod tidigt. Hon måste vara helt unik. Kanske en profet? Preach preach!
Citera
2021-03-06, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Nu varnar hon andra för mobbare. Hon är ju den största mobbaren själv.

Skriver om ett samarbete i samband med sin operation. Hon kanske ska laga sjukhusmat? Eller så är det något läkemedelsbolag som sponsrar med värktabletter. Våren är räddad. Flisan kan kränga hälften på Insta.

Och, jag, hon tror på allvar att hon besitter en viss pondus när det gäller att bedöma andras talang. Spelar ingen roll om det rör sig om dans eller sång. Men börjar det inte bli ett mönster nu att hon alltid tror på vinnaren? Något hon förstod tidigt. Hon måste vara helt unik. Kanske en profet? Preach preach!

Det är ett samarbete med ett städföretag. Känner en som jobbar där och hon har själv kontaktat dom ett antal gånger för att kunna få lägga upp ett samarbete. Det kommer inte bli långvarigt då dom nu ( lite försent ) insett misstaget att ha med både henne och My att göra. Det blir och har redan kickat tillbaka väldigt negativt. Så, dom kommer inte att förlänga samarbetet med någon av dom.
Citera
2021-03-06, 16:27
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Det är ett samarbete med ett städföretag. Känner en som jobbar där och hon har själv kontaktat dom ett antal gånger för att kunna få lägga upp ett samarbete. Det kommer inte bli långvarigt då dom nu ( lite försent ) insett misstaget att ha med både henne och My att göra. Det blir och har redan kickat tillbaka väldigt negativt. Så, dom kommer inte att förlänga samarbetet med någon av dom.

Men vad har det med hennes operation att göra? Hon har ju uttryckt det så. Hade hon velat säga att samarbetet kickar igång efter hennes operation hade hon väl skrivit det just så?

Om det är som du säger kan man ju undra vad Annas roll är? Var det tänkt att hon skulle vara ansiktet utåt för en städfirma? När man ser Annas ansikte så tänker man genast att man ska anlita städerska? Gissar att hennes jobb blir att ragga kunder då. För städa åt andra är väl det sista hon skulle göra.

Jag gissar att Anna gråter sig till sömns varje natt när hon ligger och har våta drömmar om att ha en städerska i huset. Jag tror på riktigt att det är så. Det skulle ju vara lite kul om eftersom de är fem vuxna arbetslösa i huset som skaffar städerska...

Dock skulle aldrig Anna släppa en främmande människa innanför dörren. Det skulle vara dels vara en personlig skymf att ha städerska som skulle innebära att Anna inte städar bättre än någon annan. Dels skulle en städerska se "verkligheten" och ve och fasa, kanske se vilken storlek Anna har på sina sloggitrosor?

Men skönt ändå att de hoppar av. Då kan Anna andas ut och slipper konfronteras med fler idioter.
Citera
2021-03-06, 16:54
Medlem
[quote=Magictrix|74943105]Men vad har det med hennes operation att göra? Hon har ju uttryckt det så. Hade hon velat säga att samarbetet kickar igång efter hennes operation hade hon väl skrivit det just så?

Efter vissa operationer ska man undvika att anstränga sig eller lyfta något. Då kan samarbete med städfirma vara aktuellt.

Att de hemmavarande barnen kan städa finns nog inte i tanken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in