2021-02-08, 21:42
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Så hon har köpt grills?

Kronor är ingenting man klickar på själv, om dom nu inte skulle vara köpa på wish kanske.

Anna ville ha tänderna i en färg som måste specialbeställas.
Anna hämtade ut fasaderna som sedan monterades fast av Jelena efter att de slipades ned.
Citat:
Ingreppet innebar att hon fick slipa ner sina gamla, riktiga tänder.
https://www.expressen.se/noje/anna-b...n-om-tanderna/
Typ som bloggerskans Paows tänder.
https://pasteboard.co/JNsaNgs.jpg
Skulle gärna ha velat se Annas nedfilade tänder
Senast redigerad av cece123 2021-02-08 kl. 22:03.
Citera
2021-02-08, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Så hon har köpt grills?

Kronor är ingenting man klickar på själv, om dom nu inte skulle vara köpa på wish kanske.
Hon köpte fasaderna på postorder och hämtade ut dem på macken i Brottby. Tandläkaren Jelena gjorde själva jobbet med att fila ner Tunnans tänder (hua!) och satte in fasaderna.
Tunnan och Jelena blev såååå goda vänner och Mehmetina anställdes som marknadschef (!!) på tandläkarkliniken, sedan blev Tunnan och Jelena ovänner vilket förstås inte var så oväntat - hon kanske var så fräck så hon ville ta betalt!
Från att ha rekommenderat Jelena och sagt att hon inte bara var en fantastisk tandläkare utan även en fantastisk god vän - till att på en LIVE i höstas säga att hon kan verkligen inte rekommendera den tandläkaren och med illa dold skadeglädje meddela att kliniken inte finns längre.
Ja det är väl som en vanlig dag i Tunnans liv, inga konstigheter.
Citera
2021-02-08, 21:46
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna ville ha tänderna i en färg som måste specialbeställas.
Anna hämtade ut fasaderna som sedan monterades fast av Jelena efter att de slipades ned.

https://www.expressen.se/noje/anna-b...n-om-tanderna/
Typ som bloggerskans Paows tänder.
https://pasteboard.co/JNsaNgs.jpg
Fresh from the boat
http://nebula.wsimg.com/3b5c2a917ba3...&alloworigin=1
Det gratis tandbesöket resulterade i ett pinsamt misslyckande och frågan hur han skulle få tillbaka sina gamla tänder.
Citera
2021-02-08, 22:34
Medlem
cece123s avatar
Anna lägger upp tre mackbilder, bla med sin älskade mosade avacado som troget pålägg
och skriver att veckan börjar bra.
Det händer mycket nu...
Förra veckan gjorde Anna tapas för typ 5 pers i ett självbetalt liveprogram och tjänade någon hundring och bjöd en snart pensionerad Dr Alban på chips.. Tjo, vad det är livat i holken..
Citera
2021-02-08, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Som när han livade och skröt om deras herrgård och att han klippte sig på bobbys och sa till den som frågat om vart han klippte sig nånting i stil med följande "kostar 1000 spänn, skulle du aldrig ha råd med"

Så pinsamt beteende

Kvinnor med narcissistiskt beteende tenderar att favorisera män/söner vilket gör att jag tror att hon totalt curlar honom medan hon gjort F och V till redskap/syndabockar om än på lite olika sätt. Medan A är förlåten vad han än gör. Toffeln Roberto måste vakna upp.
Citera
2021-02-08, 22:50
Medlem
Tribolts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Kvinnor med narcissistiskt beteende tenderar att favorisera män/söner vilket gör att jag tror att hon totalt curlar honom medan hon gjort F och V till redskap/syndabockar om än på lite olika sätt. Medan A är förlåten vad han än gör. Toffeln Roberto måste vakna upp.

1+🙌🏼 Nån som kan!
Citera
2021-02-08, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Som när han livade och skröt om deras herrgård och att han klippte sig på bobbys och sa till den som frågat om vart han klippte sig nånting i stil med följande "kostar 1000 spänn, skulle du aldrig ha råd med"

Så pinsamt beteende

Broo du skulle se, vi har köpt värsta herrgårn höhöö.. sen broo, jag klipper mig hos Bobby.. du skulle aldrig ha råd kosta 1400 spänn.. sen visar han stolt upp en pistol som ligger i innefickan på en jacka..höö höö ..
Allt medan han ligger i sängen och kollar lite oroligt mot dörren.
Fan Anna måste vara en jävligt stolt morsa.. Bamm Baamm
Citera
2021-02-08, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tribolt
1+🙌🏼 Nån som kan!

Tack Dyrköpt erfarenhet av att vara kvinna och ha en Anna-mamma
Citera
2021-02-09, 00:03
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman

Så är det tyvärr, ja han verkar väldigt curlad och behöver inte göra mycket hemma.

Stackars V verkar vara lägst ner i rang för flisan hyllas ju till skyrna när hon lagat mat, 30 år och hyllas likt en sjuåring när hon stekt kyckling
Citera
2021-02-09, 00:08
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
Broo du skulle se, vi har köpt värsta herrgårn höhöö.. sen broo, jag klipper mig hos Bobby.. du skulle aldrig ha råd kosta 1400 spänn.. sen visar han stolt upp en pistol som ligger i innefickan på en jacka..höö höö ..
Allt medan han ligger i sängen och kollar lite oroligt mot dörren.
Fan Anna måste vara en jävligt stolt morsa.. Bamm Baamm

Hahaha ja så var det ja, ytterst pinsamt. En herrgård de höll å att bygga på också. Måste vara jobbigt för honom när han insåg ayy folk kan kolla upp det mesta på nätet och kunde se att det är ett hus på ynka 91 kvm.
Citera
2021-02-09, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Nej Kin och Doktorn har inte varit gifta, mig veterligen. Correct me if Im wrong.
Doktorn har förvisso ritat ett svart hjärta över Kin, men det här ser ju inte bra ut..
https://pasteboard.co/JNrk9G5.jpg
https://pasteboard.co/JNrjX9Q.jpg

Kin och Anna kände varandra genom Doktorn, My började blogga och lärde känna kretsen runtom Anna och Kin, som tycks ha gått på mycket evenemang tillsammans https://blogg.improveme.se/tanjafylking/tag/anna-book/

Basic Element och Doktorn gjorde en låt ihop 2016, genom Mys relation med Jonas, har Kin, Jonas, My och Doktorn kommit varandra närmre. Doktorn hyllar Jonas på IG, så de gillar varandra varmt.
Tror att både Doktorn och Jonas är väldigt snälla och mjuka personer.
Medan Peter Thelenius har ju varit inte varit känd som mysgubbe direkt.
Anna fixar nog inte personer som är lite hårdare i sitt sätt.

Nja,nästan rätt har du,men Jonas och Alban kände varandra långt innan My kom in i bilden.
Tjejerna har det gemensamt att de var på samma bloggportal,men varken Kin eller Anna bloggar längre.Anna är "person non grata"i kändisvärlden,även bland Albans vänner,och My blev för ett par år sedan ovän med Magdalena Graaf.Då passade det väldigt bra för Anna att bli bästis med My för att reta Magdalena.
Linda och Magdalena är kompisar,och bägge två avskyr Anna och My.

Tro inte annat än att Anna är en väldigt elak och beräknande person,korkad och med stor hybris.
Alban är också en person med stor hybris och lite halvkorkad,men betydligt trevligare än Anna.
Att Alban åkte hem till Anna var säkert för att reta Kin,typ se på mig,du hade inte haft några tjejkompisar utan mig.
Jag ger mig fan på att Alban varit otrogen och kanske till och med köpt sex och att det är därför Kin lämnat honom.
Nu vet jag inte att det är så,men det är min känsla,och jag tycker så himla synd om Kin.
Det är mig en gåta att han lyckats plugga till tandläkare en gång i tiden för han är verkligen inte en intellektuell människa,och Anna,hon är bara dum som ett spån.
Citera
2021-02-09, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Nja,nästan rätt har du,men Jonas och Alban kände varandra långt innan My kom in i bilden.
Tjejerna har det gemensamt att de var på samma bloggportal,men varken Kin eller Anna bloggar längre.Anna är "person non grata"i kändisvärlden,även bland Albans vänner,och My blev för ett par år sedan ovän med Magdalena Graaf.Då passade det väldigt bra för Anna att bli bästis med My för att reta Magdalena.
Linda och Magdalena är kompisar,och bägge två avskyr Anna och My.

Tro inte annat än att Anna är en väldigt elak och beräknande person,korkad och med stor hybris.
Alban är också en person med stor hybris och lite halvkorkad,men betydligt trevligare än Anna.
Att Alban åkte hem till Anna var säkert för att reta Kin,typ se på mig,du hade inte haft några tjejkompisar utan mig.
Jag ger mig fan på att Alban varit otrogen och kanske till och med köpt sex och att det är därför Kin lämnat honom.
Nu vet jag inte att det är så,men det är min känsla,och jag tycker så himla synd om Kin.
Det är mig en gåta att han lyckats plugga till tandläkare en gång i tiden för han är verkligen inte en intellektuell människa,och Anna,hon är bara dum som ett spån.

Anna, 50 år, citerar Dr Alban: "Vilket vackert hus !"... givetvis måste ALLA få veta att någon "känd" person berömt Anna Books storslagna slott. Människan är verkligen inte frisk någonstans..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in