2021-02-20, 16:20
Medlem
cece123s avatar
Vilka brottararmar Anna fått, de är ju enorma.
Anna är lagomt självgod när hon pratar om Lets Dance, hon skulle vilja se Roberto i det programmet.
Men han är ju ingen celebrite... Menar Anna och skrattar gott.
Det är ju iof inte Felicia heller, hon lever på mammas "kändisskap"
Citera
2021-02-20, 17:25
Medlem
Galna Anna Stollet Nu börjar hon bli riktigt äcklig. Sitter i sin live och mumsar öronen full. Sen måste hon vara ge sig på en ung kille som kommenterar hennes ”Hole” som f ö betyder HÅL. HÅL Anna Stollet!! HÅL som du har i huvudet. Så jävla patetisk. Hole har hon använt flertal gånger i sina patetiska inlägg. Och hon fattar inte varför människor har roligt på hennes bekostnad.Noterat att när Jojjebetto är borta är det galnare än galet hemma hos Stollarna. Eftersom Jojjebetto inte har alla hästar i stallet är det ingen mening att be honom kolla fruns livar. Fy vad hon skämmer ut sin familj men ju mer jag tittar förstår jag att hela familjen verkar vara retarded. Förresten såg ni att Anna ”nästan” hade en struken duk på bordet Hon som inte läser FB. Anna Stollet har dessutom ingen aning om hur många troll som berömmer hennes äckliga fisk-ögon
Citera
2021-02-20, 17:36
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Galna Anna Stollet Nu börjar hon bli riktigt äcklig. Sitter i sin live och mumsar öronen full. Sen måste hon vara ge sig på en ung kille som kommenterar hennes ”Hole” som f ö betyder HÅL. HÅL Anna Stollet!! HÅL som du har i huvudet. Så jävla patetisk. Hole har hon använt flertal gånger i sina patetiska inlägg. Och hon fattar inte varför människor har roligt på hennes bekostnad.Noterat att när Jojjebetto är borta är det galnare än galet hemma hos Stollarna. Eftersom Jojjebetto inte har alla hästar i stallet är det ingen mening att be honom kolla fruns livar. Fy vad hon skämmer ut sin familj men ju mer jag tittar förstår jag att hela familjen verkar vara retarded. Förresten såg ni att Anna ”nästan” hade en struken duk på bordet Hon som inte läser FB. Anna Stollet har dessutom ingen aning om hur många troll som berömmer hennes äckliga fisk-ögon
Alltså, är jag osäker på hur ett ord stavas så kollar jag givetvis upp det. Men i det här fallet så är ju Anna så säker på hur det stavas så hon blir förbannad på en som korrigerar henne. Psykfall.
Citera
2021-02-20, 17:40
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
Måste tyvärr avsluta tittande när hon börjar kråmma sig framför mobilen och säger att Roberto säger att hon är vacker när hon sover 😫 så kör hon några poser..
NEJ NEJ jag orkade inte se mer 😵
När Anna sover tänker nog Roberto inte så mycket på om hon är vacker eller inte, han är nog bara glad att hon håller käften.
Citera
2021-02-20, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
När Anna sover tänker nog Roberto inte så mycket på om hon är vacker eller inte, han är nog bara glad att hon håller käften.
Tänk att vakna på natten och möts av ett häst-gap Alltså dessa horse-teeth Jojjebetto vicken jävla lirare! Inte bättre än sin äckliga mamacita.
Citera
2021-02-20, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Jag tror inte hon är tyst när hon sover. Jag tror hon snarkar utav bara faaan.
Citera
2021-02-20, 18:23
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
The Gunilla 🙄 firar sin mamma som fyller 95 år.
Anna gratulerar the hole family 😁😁😁😁

https://postimg.cc/gallery/Znn8H7H

Men varför skriver hon på engelska när till och med Gunilla som har något slags skäl att göra det skriver på svenska? Absurt.
Citera
2021-02-20, 18:54
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Tänk att vakna på natten och möts av ett häst-gap Alltså dessa horse-teeth Jojjebetto vicken jävla lirare! Inte bättre än sin äckliga mamacita.

Det behövs nog ingen mysbelysning inne i sovrummet.
Annas tänder ger ett visst sken.
Citera
2021-02-20, 18:56
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Tycker det är bra att Anna börjat göra matlagningsprogram. Då gör hon alls fall något vettigt och inte bara sitter och pratar in i telefonen med okända människor. Ser det som ett steg framåt för Anna

Ropa inte hej förrän du är över bäcken...
Anna har redan tagit en förmodad tre veckors time out, för att hon ska "arbeta"...
Citera
2021-02-20, 18:57
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna har redan tagit en förmodad tre veckors time out, för att hon ska "arbeta"...
Kanske får en snutt i kvällens Mello då.
Men den ser jag inte i vilket fall 🤪
Citera
2021-02-20, 19:03
Medlem
irrljuss avatar
"Råkade" kolla var vår Anna är taggat på IG och hittade en pod där hennes världsmästarbastugrader tydligen diskuteras. SSHIpod

Jag har just nu inte lyssnat på den då jag inte har tid, men det kanske kan förgylla någons kväll.
Citera
2021-02-20, 19:39
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Innan dess hinner det där grå komma fram igen. Nytt frisörbesök om 1-2 veckor?
Arbeta? Är det maratonlives inplanerade? 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in