2021-03-16, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Ursäkta! Ungdomarna. Barnen. Ungarna. Dessa tre personer är vuxna personer som inte har några förebilder att vilja bli/vara ambitiösa ja det ska vara Vanessa då som verkar vara den enda i denna dysfunktionella familj som har glöden att vilja bli och bidra till något i vårt samhälle. De andra är endast vuxna parasiter precis som TookAnna

Väldigt förvånad på att det finns inga böcker inte i något rum el bokhylla
Citera
2021-03-16, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs

Men på Anna finns en bookhylla, i fritt fall någonstans mellan hakan och knäna.
Citera
2021-03-16, 20:22
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Inte ett dugg förvånande. Böcker är slöseri med tid för dem. De kan redan allt. Frågan är mer varför Anna inte erbjuds att skriva om alla böcker själv? Då skulle de kunna bli läsvärda. Jag tror faktiskt inte ens de läser serietidningar. Möjligen tittar de avundsjukt på bilderna i Hänt i veckan varje helg så de vet vilka fester de har tackat nej till om någon frågar varför de inte var där.
Citera
2021-03-16, 21:13
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Inte ett dugg förvånande. Böcker är slöseri med tid för dem. De kan redan allt. Frågan är mer varför Anna inte erbjuds att skriva om alla böcker själv? Då skulle de kunna bli läsvärda. Jag tror faktiskt inte ens de läser serietidningar. Möjligen tittar de avundsjukt på bilderna i Hänt i veckan varje helg så de vet vilka fester de har tackat nej till om någon frågar varför de inte var där.

Anna läser Flashbacktråden, det räcker..
Citera
2021-03-16, 21:14
Medlem
Om hon nu är så bra på att städa, varför svabbar hon golven två gånger efter varandra o även skurat trappen två gånger efter varandra????
Inte enklare att göra rätt och ordentligt första gången?
Citera
2021-03-16, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viderenonvideri
Om hon nu är så bra på att städa, varför svabbar hon golven två gånger efter varandra o även skurat trappen två gånger efter varandra????
Tvångstankar kanske?
Citera
2021-03-16, 22:58
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmamedE
Tycker faktiskt rummen var rätt fina. Men jag håller med dig om att de var väldigt opersonliga. Ett hem vill man ju ska se personligt och ombonat ut. Speciellt barn och ungdomar inreder ju alltid sina rum och sätter stor prägel på de med sina egna personligheter.

Väldigt ovanligt att ungdomarnas rum ser typ lika ut. Som att de inte har egna personligheter eller att de undertrycks.

Tycker att det är märkligt att Annas vuxna barn får sina rum städade av morsan.
Får Felicia det med?
Antonio fyller 21 år, vet han ens hur man dammsuger och tvättar.
Eller har Anna tänkt att han ska bo hemma tills han dör, totalt bortkommen.
Citera
2021-03-17, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sigbratt
Men på Anna finns en bookhylla, i fritt fall någonstans mellan hakan och knäna.
Det kommer nog snart ett foto på det Hon har ju EN bok iaf, som hon idel visade eftersom den var personligt skickad till henne med autograf och allt. Hon skulle väl sitta på playan (förlåt, plaskdammen) i Spanien och läsa.
Citera
2021-03-17, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viderenonvideri
Hade hon inte fått städhjälp från någon firma?
Citera
2021-03-17, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Får Felicia det med?

Det händer någon gång ibland att jag kör ett race i mina vuxna barns rum också. Mest för att om jag får sånt Anna-ryck, dock av något mer normal kaliber, är det oftast inför ett besök med övernattning. Å då kan det vara bra om barnens rum/gästrum är någorlunda städat. Jag har en trea. Så det tar inte fyra timmar att städa, men så svabbar jag bara en gång.
Ibland händer det att jag BARA dammsuger. Utan att svabba.
Undra om det kryper lite i dig Anna nu när du läser det.
Citera
2021-03-17, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Får Felicia det med?

Det var "barnens" rum, med dubbelsängar, byrå, spegel och ingenting personligt?
Sorgligt. Tror inte de (små "barnen ) får städa själva, det blir nog inte rätt gjort, enligt annas mått mätt..

Jag funderade på bilden på lilla toan, med ett badlakan utlagt på hela golvet, varför? Läcker det från det snuskiga röret till vänster i bilden?
Citera
2021-03-17, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Det händer någon gång ibland att jag kör ett race i mina vuxna barns rum också. Mest för att om jag får sånt Anna-ryck, dock av något mer normal kaliber, är det oftast inför ett besök med övernattning. Å då kan det vara bra om barnens rum/gästrum är någorlunda städat. Jag har en trea. Så det tar inte fyra timmar att städa, men så svabbar jag bara en gång.
Ibland händer det att jag BARA dammsuger. Utan att svabba.
Undra om det kryper lite i dig Anna nu när du läser det.
Man ska inte svabba för ofta, det mår golvet inte bra av, kanske hon spillt nutella?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in