2021-02-20, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Haha the hole family var det ja. Anna briljerar som vanligt.
Gunilla skriver på svenska och följarna gratulerar på svenska eller norska. Anna skriver på engelska som hon inte kan. Nyss såg jag en i Gunillas flöde som skrivit på engelska till Anna att det heter whole inte hole och att Gunilla är från Sverige så Anna behöver inte skriva på engelska ha ha Den personen blir säkert blockad av Anna nu.
Citera
2021-02-20, 10:49
Medlem
Loquitas avatar
Gårdagens live: https://youtu.be/JlmkUrL1CQU
Citera
2021-02-20, 10:58
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Gunilla skriver på svenska och följarna gratulerar på svenska eller norska. Anna skriver på engelska som hon inte kan. Nyss såg jag en i Gunillas flöde som skrivit på engelska till Anna att det heter whole inte hole och att Gunilla är från Sverige så Anna behöver inte skriva på engelska ha ha Den personen blir säkert blockad av Anna nu.

https://pasteboard.co/JPd7lC4.jpg
Anna försöker få det att låta som att det var ETT misstag, en engångs händelse..
Anna är inte så tajt på engelska som hon tror.
Hennes svenska ligger ju inte heller på topp.
Eftersom Anna sitter och rullar tummarna så mycket kan väl barnen ladda ner en språkapp till henne, så får åtminstone någon del av Annas kropp jobba hårt.

Tala om att inte kunna ta tillrättalägganden från andra. 🙄
Senast redigerad av cece123 2021-02-20 kl. 11:00.
Citera
2021-02-20, 11:02
Medlem
Roligt att han skrev Old Lady till Anna
Citera
2021-02-20, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
https://pasteboard.co/JPd7lC4.jpg
Anna försöker få det att låta som att det var ETT misstag, en engångs händelse..
Anna är inte så tajt på engelska som hon tror.
Hennes svenska ligger ju inte heller på topp.
Eftersom Anna sitter och rullar tummarna så mycket kan väl barnen ladda ner en språkapp till henne, så får åtminstone någon del av Annas kropp jobba hårt.

Tala om att inte kunna ta tillrättalägganden från andra. 🙄
Det är inte första gången hon skriver hole, vi har sett det förut. Anna är en fruktansvärt otrevlig person som aldrig kan ta att någon rättar henne när hon har fel. Härligt att han svarade lär dig engelska old Lady.
Citera
2021-02-20, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Hon har inga pengar säger hon och ändå springer hon till frissan minst en gång i månaden ! Jag förstår inte hur det går ihop .. färgning och omsättning av extensions borde gå på några tusen . Jag tror iofs att hon får väldigt hög rabatt och inte betalar några tusen . Men vad får salongen ut på det ? Förstår om man som egenföretagare vill ge någon tjänst , någon gång för att få fin recension av någon med mkt följare . Men kan inte förstå att man vill jobba gratis så ofta för någon som bara syns i sina egna lives.
Vad söt hon är här !
Det måste vara efter biggest loser , men innan nya tänderna ?
https://www.michaelofrisorerna.se/anna-book/

De han ger henne i rabatt är en form av marknadsföring och skall beskattas. Betalar hon inget är det också något det ska betalas skatt på. Om skattemyndigheten gick in och kollade skulle båda två åka dit. Likaså bryter hon mot konsumentverkets regler då hon inte talar om att det är reklam. Skulle hon mot all förmodan betala fullt pris på allt skulle hon kunna göra avdrag, om hon hade en registrerad firma. Kan någon som har lite bättre kunskap styra upp vad jag skrivit?
Citera
2021-02-20, 11:52
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Roligt att han skrev Old Lady till Anna
Ännu roligare är att han om möjligt är ännu sämre än Anna på engelska.
Citera
2021-02-20, 12:45
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHotter
Hold your horses! Har Annas egna lägenhet legat vid stranden i Malaga? Menar hon lägenheten med inburad community pool och att dom nu har flyttat den?

Också: hur troligt är det att Anna tillbringade många somrar med sin undflyende strandraggare till Pappa på Mallorca?
Svärfar äger flera objekt, var av ett ligger närmare stranden, men antingen är det sålt eller så får de inte låna just det objektet längre.
Citera
2021-02-20, 12:54
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Gårdagens live: https://youtu.be/JlmkUrL1CQU
Tack!
Croissant och hasselnötskräm till kaffet. Inga kalorier?
Anna skrattar så hon nästan kiknar när hon berättar att hon kommit in i Vanessas rum och V ligger och sover med vidöppen mun. Hur kul är det att få höra morsan sitta och berätta sånt för halva landet. Arma unge.

När Anna är i Spanien köper hon med sig en årsförbrukning av soppåsar (eller kompostpåsar?). Perfekt att släpa hem från Spanien.

Anna har svårt att bestämma vilken efterrätt som är godast. Alternativet fruktsallad var inte med på hennes lista.
I helgen ska hon, som omväxling, slappa och mysa, titta på film. Till det har hon köpt 2 kg lösgodis.

Allt det hemliga om kroppen handlar om en cysta i bröstet och nåt tjall med livmodern. Ska på mammografi.
(En bekant upptäckte en knöl i bröstet. Inom 2 veckor var hon opererad och cellgiftsbehandling påbörjad så Annas bröstproblem kan inte vara nåt akut.)
Munsåret verkar svårläkt. Fläcken på kinden syntes inte nu. Översminkad? Har sett ut som en solskada. Slutsolat nu?

Det blir ingen matlive på ett par veckor, Anna ska jobba...
Posera på bild i MåBra? Sitta i nån TV-soffa?
Citera
2021-02-20, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Tack!
Croissant och hasselnötskräm till kaffet. Inga kalorier?
Anna skrattar så hon nästan kiknar när hon berättar att hon kommit in i Vanessas rum och V ligger och sover med vidöppen mun. Hur kul är det att få höra morsan sitta och berätta sånt för halva landet. Arma unge.

När Anna är i Spanien köper hon med sig en årsförbrukning av soppåsar (eller kompostpåsar?). Perfekt att släpa hem från Spanien.

Anna har svårt att bestämma vilken efterrätt som är godast. Alternativet fruktsallad var inte med på hennes lista.
I helgen ska hon, som omväxling, slappa och mysa, titta på film. Till det har hon köpt 2 kg lösgodis.

Allt det hemliga om kroppen handlar om en cysta i bröstet och nåt tjall med livmodern. Ska på mammografi.
(En bekant upptäckte en knöl i bröstet. Inom 2 veckor var hon opererad och cellgiftsbehandling påbörjad så Annas bröstproblem kan inte vara nåt akut.)
Munsåret verkar svårläkt. Fläcken på kinden syntes inte nu. Översminkad? Har sett ut som en solskada. Slutsolat nu?

Det blir ingen matlive på ett par veckor, Anna ska jobba...
Posera på bild i MåBra? Sitta i nån TV-soffa?

Jag tror på allvar att hon har verkliga problem att avgöra och bedöma vad som är mycket resp. lite mat. T ex när hon pratar om eventuella alternativ till middag och bl a rabblar upp diverse småplock som skulle ”räcka för henne” men antydan på att det inte är så mycket då. Hon äter ju inte så mycket. Men i själva verket skulle det utgöra en rätt rejäl måltid även om varje sak för sig är liten liksom.
Citera
2021-02-20, 13:21
Medlem
cece123s avatar
Anna är ju motsägelsefullhetens moder.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ar-gnagt-i-mig
Citat:
Även om jag bara lägger 30 minuter eller en timme om dagen på sociala medier – då ska det fan kännas fint och värt det. Sedan i påskas har jag känt att ”vafan, jag delar med mig och lägger ner tid på det här”
2 månader efter paus förra året så var hon ju igång igen på IG, bloggen avslutade hon.
Förmodligen för att det blev för jobbigt att skriva långa texter för ofta.
Att arbeta är inte Lazy Annas favvissysselsättning
..
Citat:
Så jag känner att då tar jag bort den här plattformen, för i nuläget känns det inte fint. Det är synd, för egentligen är det många fina människor som blir drabbade.
Det roliga är att Anna överskattar sig själv och drar till med att när Anna tar en paus, ja då drabbar det väldigt många människor.. Jasåååå..
Att LIVA i 5 timmar är det fint det?
Citera
2021-02-20, 13:37
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Jag tror på allvar att hon har verkliga problem att avgöra och bedöma vad som är mycket resp. lite mat. T ex när hon pratar om eventuella alternativ till middag och bl a rabblar upp diverse småplock som skulle ”räcka för henne” men antydan på att det inte är så mycket då. Hon äter ju inte så mycket. Men i själva verket skulle det utgöra en rätt rejäl måltid även om varje sak för sig är liten liksom.

Anna är ju dålig på att räkna, hon missar massor av smulor som hon stoppar i sig.
Vad kan en hel semla innehålla i smulor?
För att inte tala om alla dessa mackor, bullar, kakor och.. kaffedrycker som man inte ens kan räkna i smulor..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in