Citat:
Ursprungligen postat av
SpencerHastings
Hon kommer tillbaka till Periscope och instagram snart nog, tro mig. Just nu slickar hon såren och väntar på att allt ska blåsa över och jag förstår henne helt och fullt för hon blev ju totalt bortgjord inför hela svenska folket. Att det sedan var helt hennes eget fel är ju en annan femma.
Skulle tippa på någon gång efter att Melodifestivalen är över för i år så att ingen kan påminna henne om att hon inte fick vara med.
Citat:
Ursprungligen postat av
PinkLacey
Ni som undrar vad hon gör, hon ligger inte lågt. Hon har övergett Periscope och livesänder på Instagram istället.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dagg i gräset
Fast då ligger hon ju lågt, hennes Instagram är ju låst. Om någon säger nått dumt så ryker ju personen och kommentaren för alltid, där har hon mer kontroll.
Precis. Just nu slickar Tunnan såren efter Arga Snickaren återblicken. Hon trodde ju att hon skulle få "upprättelse" och hyllningstillrop efter Arga Snickaren. Hur man kan vara så urbota blåst i skallen att man tror att man ska få folkets glada tillrop genom otacksamhet.

Man måste aningen vara starkt dum i huvudet eller ha omfattande psykiatrisk problematik för att resonera på det sättet. Och i detta fall gissar jag på båda delar.
Sen är det bara en tidsfråga innan hon kommer öppna både Periscope och Instagram och vad hon nu har för fler kanaler. Kan ingen följa henne så kommer hon snart falla i total glömska. Hon har ju inget att vara känd för idag och de sista 25 åren förutom att vara weard! Tunnan är så bekräftelsesökande och har ett extremt sjukligt behov av att vara känd och synas och höras.
Det hade kunnat bli bra med Tunnan om hon gjort nåt vettigt istället för att sätta sig på sina höga hästar och vara så förbannat otacksam. Tunnan! Du ska fatta hur många familjer som hade blivit tacksamma för den GRATISRENOVERING du fick och för alla GRATIS vitvaror du fått! Du borde skämmas ordentligt och inte visa ditt nylle offentligt förrän du ber OFFENTLIGT om ursäkt, via Expressen. Att en list lossnar är sånt som händer, SÄTT FAST DEN DÅ, samma med köksön om det nu är nåt fel på den, LAGA SJÄLV. Räcker att man är normalbegåvad. Sen tror inte jag en sekund på att det är fel på vitvarorna, det gör ingen annan heller, om det är fel på någon av dem, så har du ju garanti! GÖR NÅGOT SJÄLV FÖR EN GÅNG SKULL istället för att alla andra ska passa upp dig! Självklart läser du denna tråd, säkert dagligen!