2017-02-09, 13:13
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Ni som undrar vad hon gör, hon ligger inte lågt. Hon har övergett Periscope och livesänder på Instagram istället.

Kan man livesända på Instagram också?
Jag trodde man bara kunde ladda upp bilder

Jaha, det är väl bara att inse att man är för gammal för att förstå de nya sociala medierna. Det är bara barn och ungdomar samt sådana som Anna som kan utnyttja potentialen i dem.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-02-09 kl. 13:16.
Citera
2017-02-09, 14:41
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Ni som undrar vad hon gör, hon ligger inte lågt. Hon har övergett Periscope och livesänder på Instagram istället.

Fast då ligger hon ju lågt, hennes Instagram är ju låst. Om någon säger nått dumt så ryker ju personen och kommentaren för alltid, där har hon mer kontroll.
Citera
2017-02-09, 17:22
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerHastings
Hon kommer tillbaka till Periscope och instagram snart nog, tro mig. Just nu slickar hon såren och väntar på att allt ska blåsa över och jag förstår henne helt och fullt för hon blev ju totalt bortgjord inför hela svenska folket. Att det sedan var helt hennes eget fel är ju en annan femma.
Skulle tippa på någon gång efter att Melodifestivalen är över för i år så att ingen kan påminna henne om att hon inte fick vara med.
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Dagg i gräset
Fast då ligger hon ju lågt, hennes Instagram är ju låst. Om någon säger nått dumt så ryker ju personen och kommentaren för alltid, där har hon mer kontroll.

Precis. Just nu slickar Tunnan såren efter Arga Snickaren återblicken. Hon trodde ju att hon skulle få "upprättelse" och hyllningstillrop efter Arga Snickaren. Hur man kan vara så urbota blåst i skallen att man tror att man ska få folkets glada tillrop genom otacksamhet. Man måste aningen vara starkt dum i huvudet eller ha omfattande psykiatrisk problematik för att resonera på det sättet. Och i detta fall gissar jag på båda delar.

Sen är det bara en tidsfråga innan hon kommer öppna både Periscope och Instagram och vad hon nu har för fler kanaler. Kan ingen följa henne så kommer hon snart falla i total glömska. Hon har ju inget att vara känd för idag och de sista 25 åren förutom att vara weard! Tunnan är så bekräftelsesökande och har ett extremt sjukligt behov av att vara känd och synas och höras.

Det hade kunnat bli bra med Tunnan om hon gjort nåt vettigt istället för att sätta sig på sina höga hästar och vara så förbannat otacksam. Tunnan! Du ska fatta hur många familjer som hade blivit tacksamma för den GRATISRENOVERING du fick och för alla GRATIS vitvaror du fått! Du borde skämmas ordentligt och inte visa ditt nylle offentligt förrän du ber OFFENTLIGT om ursäkt, via Expressen. Att en list lossnar är sånt som händer, SÄTT FAST DEN DÅ, samma med köksön om det nu är nåt fel på den, LAGA SJÄLV. Räcker att man är normalbegåvad. Sen tror inte jag en sekund på att det är fel på vitvarorna, det gör ingen annan heller, om det är fel på någon av dem, så har du ju garanti! GÖR NÅGOT SJÄLV FÖR EN GÅNG SKULL istället för att alla andra ska passa upp dig! Självklart läser du denna tråd, säkert dagligen!
Citera
2017-02-09, 19:52
Medlem
Jag säger bara det när hon är offline och ungarna bråkar..hon har säkert 0 tålamod Jävlar vilket utbrott det måste bli herrejävlar det där med att hon måste psykhjälp Skulle aldrig fungera kanske på en annan planet som jag inte vet om ??
Citera
2017-02-09, 21:09
Medlem
Idag, trots feber på 38,6 grader så har hon bankat ut och panerat schnitzel, gjort egen klyftpotatis och sin "egna" pepparsås..normalt beteende med så hög feber och influensa! Om det nu inte var lögn med febern förstås.. Men hon brukar väl aldrig överdriva?
Citera
2017-02-09, 21:53
Medlem
37.6
Citera
2017-02-09, 22:07
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Tunnan firar en ny triumf, hon är på omslaget till *trumvirvel* TV-guiden. Kanske var ett av de spännande projekten?

Givetvis med texten "tårfylld kamp". Vad annars?
Citera
2017-02-09, 22:55
Medlem
Arga snickaren är förmodligen är den första i hela hennes liv som har sett till att plocka ner henne på jorden, klart att det blev en chock för henne att få sanningen i ansiktet efter 40/50 år av offermentalitet. Synd bara att det inte bet och hon verkar ha precis lika lite självdistans som före.
Citera
2017-02-10, 01:21
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shpdv
Idag, trots feber på 38,6 grader så har hon bankat ut och panerat schnitzel, gjort egen klyftpotatis och sin "egna" pepparsås..normalt beteende med så hög feber och influensa! Om det nu inte var lögn med febern förstås.. Men hon brukar väl aldrig överdriva?

Är det bara jag som inte skulle bli speciellt sugen på att äta mat lagad av en sjuk person med feber?
Det är ju otroligt hur de i princip hoppar mellan kött och potatis/pommes och pasta. Jag menar, det finns ju andra maträtter.
Jag kan sakna periscopesändningarna lite, jag brukade ha dem på i bakgrunden medan jag kollade annat och sen när jag hörde nåt intressant hoppade jag över och kollade.
Citera
2017-02-10, 10:27
Medlem
Ni som följer henne, har hon fått omgjort hemma ännu och nya vitvaror?
Citera
2017-02-10, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerHastings
Är det bara jag som inte skulle bli speciellt sugen på att äta mat lagad av en sjuk person med feber?

Det var en användare som frågade typ det i kommentarerna, hon la dessutom till något i stil med "menar inget illa, bara att du ska ta hand om dig" men den och några liknande kommentarer är nu raderade.
Citera
2017-02-10, 11:35
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Anna är med på fångarna på fortet TV4 ikväll kl. 20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in