2016-11-03, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag lägger en tia på att Tunnan INTE kommer att delta på Friends Arena. I alla fall inte hoppa några 1,20-hinder. Hon kommer att simulera någon åkomma i vanlig ordning. Någon som sätter emot?

PS. Vi kan även slå vad om vilken åkomma hon simulerar. Jag sätter min andra tia på svullen tå.

Absolut så kommer hon köra med knät. Hon tränar ju ingen hoppning alls vad man kan se. Lika bra det för hon kommer till 100 % ramla av och skada sig om hon försöker.
Citera
2016-11-03, 21:51
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Jag lägger en tia på att Tunnan INTE kommer att delta på Friends Arena. I alla fall inte hoppa några 1,20-hinder. Hon kommer att simulera någon åkomma i vanlig ordning. Någon som sätter emot?

PS. Vi kan även slå vad om vilken åkomma hon simulerar. Jag sätter min andra tia på svullen tå.
Nu ska vi inte glömma att Book trots allt har avverkat 1,2 mil på 1 timme under en power-walk. I alla fall i sin egen lilla värld.

Så nog hoppar hon 1,80 meter hur lätt som helst, även om hindret egentligen bara är 20 cm. I alla fall i sin egen lilla värld.
Citera
2016-11-03, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666

Du har nog missförstått vad hästhoppning innebär. Det är inte ryttaren som hoppar...det är hästen.

Vad jag vet är det väl ryttaren som styr och får hästen i galopp över ett hinder. Och framförallt sitta kvar när hästen hoppar
Citera
2016-11-03, 23:16
Medlem
StigAllans avatar
Vi kan väl anta att Barnkanalen har tecknat en försäkring för deltagarna och det är nog Annas plan att skada sig så hon kan leva på försäkringspengarna, för självklart blir hon rullstolsbunden och kan håva in livslångt skadestånd.
Men hon simulerar värre än vad det är.
Citera
2016-11-04, 00:10
Medlem
Jag sätter en tia på magen. Ett säkert kort för Tunnan att dra till med. Den har ju har ju krånglat förr och hon har säkerligen frikort på Danderyds och läkarna är oförskämda med att antyda att hon är lite överviktig. Rubriker kommer hon ju få och det är väl bättre än en förlust på friends arena..
Citera
2016-11-04, 09:16
Medlem
Ångrade ett inlägg jag skrev här.
Senast redigerad av Ruskette 2016-11-04 kl. 09:56.
Citera
2016-11-04, 10:45
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Vi kan väl anta att Barnkanalen har tecknat en försäkring för deltagarna och det är nog Annas plan att skada sig så hon kan leva på försäkringspengarna, för självklart blir hon rullstolsbunden och kan håva in livslångt skadestånd.
Men hon simulerar värre än vad det är.

Självklart har alla deltagarna tecknat försäkring, det gör man alltid i den här typen av sammanhang.

Att någon skulle utnyttja försäkringen medvetet är ju självklart kontraproduktivt eftersom det medför att artisten ifråga eliminerar sina möjligheter att fortsätta delta i olika evenemang.

Att hålla sig frisk och oskadad är givetvis det mest optimala för både Anna Book och andra artister.
Senast redigerad av Moltas666 2016-11-04 kl. 10:52.
Citera
2016-11-04, 10:50
Medlem
Citat:
Självklart har alla deltagarna tecknat försäkring, det gör man alltid i den här typen av sammanhang.

Att någon skulle utnyttja försäkringen medvetet är ju självklart kontraproduktivt eftersom det medför att artisten ifråga eliminerar sina möjligheter att fortsätta delta i olika evenemang.

Att hålla sig frisk och oskadad är givetvis det mest optimala.

Lloyds of London är väl kända för att försäkra precis allt inklusive katastrofer?
Citera
2016-11-04, 14:16
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pauleisen
Lloyds of London är väl kända för att försäkra precis allt inklusive katastrofer?

Då har dom säkert varit inblandade i det här fallet.
Citera
2016-11-04, 16:45
Medlem
Jag såg reklamen för programmet. Hon är ju grotesk. Tala om att den där magoperationen var helt meningslös. Om hon trillar av hästen kommer det garanterat att ge utslag på Richterskalan.
Citera
2016-11-04, 19:35
Medlem
godboys avatar
Citat:

Att hålla sig frisk och oskadad är givetvis det mest optimala för både Anna Book och andra artister.

Vi alla vet att Moltas666 trollar i denna tråd. Måste dock berömma för ihärdigheten.

Tunnan nyttar självklart alla tillfällen till publicitet även när den är negativ. Hon bara ääälskar snyftartiklar om sig själv. Självklart kommer hon få ett skavsår i vecken på magen som kräver både ambulans och intensivvård enligt henne själv. Dessutom kommer skavsåret se ut som hallontårta.
Citera
2016-11-04, 22:20
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:

Du har redan förlorat tian, men har rätt till hälften. Hon kommer vara med. Och göra bort sig. Sedan skyller hon på en svullen tå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in