Citat:
Ursprungligen postat av
blondinibland
Vilken otroligt fin person hon är. Så fantastiskt god och ödmjuk.
https://www.instagram.com/p/BMcDSlmg...natoledanobook
Otroligt jobbigt och enerverande att läsa hennes långa uppsatser. Hon borde korrekturläsa det eller be någon kika på det. Många meningar inleds med ett Så, när det är en bisats. Och och Men inleder också ofta nya meningar, sedan alla dessa &-tecken överallt.
Huruvida Book har någon läs- eller skrivsvårighet vet jag inte, mycket möjligt att hon har genuint svårt för grammatik eller stavningsregler och liknande. Oavsett vilket blir det otroligt störande att läsa, när det dessutom är ett enda långt stycke och även massa smileys/emojis och andra udda tecken som ~ lite varstans.
Så när jag uppmärksammade detta & belyste frågan till Produktionsledningen & Svt. Så fick jag äntligen frågan officiellt. Om jag kunde tänka mig att dela @bingo_official med Maxida? Och eftersom jag är en person som vill allas bästa & väl. Så svarade jag naturligtvis ja. Jag skulle aldrig vilja att någon av mina kollegor ev. skadar sig eller riskerar att ramla av, för att dom inte tagit tillräckligt med timmar på ryggen. Eller har en häst som faktiskt är för svår. Bara för att själv klara mig bättre - jag har en bättre uppfostran än så. 🙏🏼❤️🙏🏼 & Bingo är inte helt lätt han heller, han kräver också att man ska rida honom. MEN han har stor publik & arenavana & det gör Bingo till en på många sätt tryggare hopphäst, speciellt om man inte tränat & är en van tävlingsryttare. & det är ju ingen utav oss. Men som sagt...