2016-11-06, 11:33
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigeIvar
Jag tror faktiskt att det är just dåligt självförtroende, eller snarare självkänsla, som plågar Anna Book. En person som hela tiden, alltid, är besatt av att framhäva hur fantastiskt allt är som hon kommer i närheten av kan inte må bra. Det må gälla mat, inredning, resor, ridning, artisteri, barn, utseende, bilkörning, you name it ...

Kan mycket väl stämma plus att hon verkar vara av high sensitive personality. Att hon måste visa och berätta hur mycket hon älskar sin familj, hur mycket de älskar varandra och liknande. Är en person mer trygg i sig själv har de i regel inte det behovet tänker jag. Hon verkar extremt känslig och lättberörd så fort något hänt oavsett om det är mot henne eller inte.

Sen har hon säkerligen någon typ av diagnos också
Citera
2016-11-06, 15:20
Medlem
Photoshoppeds avatar
"& Bingo är inte helt lätt han heller, han kräver också att man ska rida honom. "

Haha - fy fan. Det finns ingen mer lugn och tålig häst på denna jord. Jag har ärligt talat aldrig sett någon rida så dåligt som hon, men han står ut med det.
Citera
2016-11-06, 15:54
Medlem
Flor-Idas avatar
Hehe, hur länge får den här kommentaren stå kvar?

Citat:
bubblaren2009Men Bingo rids ju vanligtvis av barn och nybörjare. På vilket sätt är han inte lätt?
Citera
2016-11-06, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
"& Bingo är inte helt lätt han heller, han kräver också att man ska rida honom. "

Haha - fy fan. Det finns ingen mer lugn och tålig häst på denna jord. Jag har ärligt talat aldrig sett någon rida så dåligt som hon, men han står ut med det.

Kanske därför Maxida lagt in ett klipp på Insta där hennes 4-åriga dotter rider ensam på Bingo.
Citera
2016-11-06, 19:11
Medlem
Flor-Idas avatar
Anna har helt klart den snällaste, lättaste och bästa hästen. Bingo vann förra året. Han var överlägset snabbast, trots att han hoppade mycket högre hinder än de andra. Så Anna kan absolut inte skylla sina tillkortakommanden på hästen
Bingos vinst förra året: http://www.svt.se/barnkanalen/barnpl...ningen/4962856
Citera
2016-11-07, 17:17
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Anna har helt klart den snällaste, lättaste och bästa hästen. Bingo vann förra året. Han var överlägset snabbast, trots att han hoppade mycket högre hinder än de andra. Så Anna kan absolut inte skylla sina tillkortakommanden på hästen
Bingos vinst förra året: http://www.svt.se/barnkanalen/barnpl...ningen/4962856

Det kommer dock att bli intressant nu. När en annan ryttare också ska rida Bingo och Anna avundsjukt måste se på när det går så bra för dem. Hon kommer inte att palla att man så tydligt kan se hur värdelös hon är. Det här blir slutet.
Citera
2016-11-08, 11:51
Medlem
Vilken otroligt fin person hon är. Så fantastiskt god och ödmjuk.

https://www.instagram.com/p/BMcDSlmg...natoledanobook
Citera
2016-11-08, 12:17
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blondinibland

Haha.. Ja, får hon säga det själv är hon är närmast en reinkarnation av Jesus.
Citera
2016-11-08, 13:25
Medlem
Parallaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Haha.. Ja, får hon säga det själv är hon är närmast en reinkarnation av Jesus.

Jäklar vilken stor grej hon gör över att vara med i ett litet barnprogram...
Citera
2016-11-08, 14:53
Medlem
emma80s avatar
Citat:

Otroligt jobbigt och enerverande att läsa hennes långa uppsatser. Hon borde korrekturläsa det eller be någon kika på det. Många meningar inleds med ett Så, när det är en bisats. Och och Men inleder också ofta nya meningar, sedan alla dessa &-tecken överallt.

Huruvida Book har någon läs- eller skrivsvårighet vet jag inte, mycket möjligt att hon har genuint svårt för grammatik eller stavningsregler och liknande. Oavsett vilket blir det otroligt störande att läsa, när det dessutom är ett enda långt stycke och även massa smileys/emojis och andra udda tecken som ~ lite varstans.

när jag uppmärksammade detta & belyste frågan till Produktionsledningen & Svt. fick jag äntligen frågan officiellt. Om jag kunde tänka mig att dela @bingo_official med Maxida? Och eftersom jag är en person som vill allas bästa & väl. svarade jag naturligtvis ja. Jag skulle aldrig vilja att någon av mina kollegor ev. skadar sig eller riskerar att ramla av, för att dom inte tagit tillräckligt med timmar på ryggen. Eller har en häst som faktiskt är för svår. Bara för att själv klara mig bättre - jag har en bättre uppfostran än så. 🙏🏼❤️🙏🏼 & Bingo är inte helt lätt han heller, han kräver också att man ska rida honom. MEN han har stor publik & arenavana & det gör Bingo till en på många sätt tryggare hopphäst, speciellt om man inte tränat & är en van tävlingsryttare. & det är ju ingen utav oss. Men som sagt...
Citera
2016-11-08, 17:10
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:

Det värmer verkligen att läsa alla fina kommentarer på Annas instagram. Jag är säker på att om Anna fick Polarpriset (vilket hon sannolikt får någon gång) så vill hon inte ta emot det av ren ödmjukhet.
Citera
2016-11-08, 20:42
Medlem
Teleslingas avatar
"bubblaren2009: Men Bingo rids ju vanligtvis av barn och nybörjare. På vilket sätt är han inte lätt?"
Bra svar där. Ska bli skoj att se Annas utläggning om detta..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in