2017-01-06, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kingstown
Anna själv bjuder på denna tråd genom hennes instagram och tv-program. Ja,hon är tragisk.

För att inte tala om hennes periscope. Undrar om hennes två största beundrare någonsin sett henne gå bananas där och kalla folk för idioter mm. Om inte så borde de göra det och se hur jäkla otrevlig hon kan vara.
Citera
2017-01-06, 17:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kingstown
Anna själv bjuder på denna tråd genom hennes instagram och tv-program. Ja,hon är tragisk.

Jaha, på så vis, men måste du läsa där slaviskt då och måste du/ni kommentera precis allt vad hon gör och skriver? Låter ganska osunt faktiskt. Det räcker kanske att säga sin åsikt en gång eller framföra skvaller i tråden och inte massa återkommande mundiarré.

Vad man nu än tycker om Anna, så måste det vara någon form av belägg för alla konstiga påståenden som basuneras här.

Jag känner inte henne personligen, men jag kan tänka mig att media gärna vill förstärka bilden av henne som lipsill, överdrivet känslig o.s.v. och att Anna blivit ett allmänt villebråd då det gäller att häckla och göra sig rolig på hennes bekostnad. Möjligtvis har hon bjudit in till detta någon gång, men som sagt, det finns gränser!
Citera
2017-01-06, 18:43
Medlem
När kommer den nya hemsidan som "är på gång"?
Det är mycket som är på gång. Podd, youtubekanal och kanske mer?
Det är fascinerande hur hon glider fram på sociala medier, och särskilt uttalet av Periscope och Instagram, hon har ett så uttalat amerikanskengelskt uttal.
Hur tycker hennes ungar att det egentligen är att mamma periscopar och har sig värre än en tonåring?
De får ju ibland säga åt henne att sluta. Och hur hinner hon ha alla dessa evighetslive? Det kommer meddelande om att hon är igång, och det verkar hålla på hur länge som helst. Hon jobbar ju minsann hårdare och mer än de flesta, hur hinner hon då "gå live" timmavis?
Underhållande är det i alla fall, på ett lite läskigt sätt.
Citera
2017-01-06, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagg i gräset
Har ingen aning om vad som upprörde Anna då hon givetvis raderat kommentaren men hon är arg jättearg, som vanligt.

annatoledanobook@maritafriberg1 😋 @anticamaccheroneria 😀 @liesepe Skriver du så här till alla som lagar mat?! Menar du att vi alla som jobbar mer än heltid & kämpar månad efter månad för att tjäna våra pengar. Ska be om ursäkt för att jag / vi lagar god mat?! Jag har dessutom jobbat sedan jag var 14 år ung & idag är jag 46 år gammal ~ så allt jag har & allt "dyrt" jag / vi köpt eller köper. Har jag / vi sparat till. Den här maträtten kostade dessutom inte mer än 160kr totalt att laga 👍🏼 & räcker till oss 5 personer till 2 middagar & även lunch 1gång ~ så ja, DET är väldigt lyxigt!!! Men inte dyrt! & våra resor.....dom jobbar & spar vi också för ~ Så jag tycker enbart att du låter som en utav få i raden av människor som är missunnsamma & avundsjuka. Flera ggr om året skänker vi dessutom pengar till olika organisationer till bl.a. Ensamstående föräldrar med barn, som har det svårt & vi har även ett mindre Änglanätvärk ~ där jag & vänner samlar in nödvändigheter & leksaker som skänks bort till behövande av olika slag & nationaliteter ~ Så snälla peka finger åt någon annans håll & för din skull så såg jag till att du avföljde mig nu 👍🏼😂👍🏼 Så slipper du störa dig på mitt & min familjs liv & levnadsstandard ~ Allvarligt alltså😂😂😂😂😂😂😂😂 Hur man än vrider & vänder sig......så nog fan har man ändan bak & man slutar aldrig att förvånas 🙄😳🙄😳🙄😳🙄 jeeeeesus!

Den här tråden förgyller mina dagar när jag är sjuk, för Anna bjuder alltid på nya guldkorn, dag ut och dag in.
Anna sluta aldrig att vara arg och bitter. Amen

Hon blev förbannad på nån som tyckte hon visade för mycket lyxig mat på sin instagram...
Hon gick även bananas på den personen på Periscope. På bloggbevakning finns ett litet klipp!
Citera
2017-01-08, 11:28
Medlem
AB ska vara med i Fångarna på fortet tillsammans med dotter och dörrvakt om ett par veckor, är detta avsnitt redan inspelat?
Citera
2017-01-08, 14:45
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pauleisen
AB ska vara med i Fångarna på fortet tillsammans med dotter och dörrvakt om ett par veckor, är detta avsnitt redan inspelat?

Svar ja. Allt är väl inspelat i somras. Det är ju ett under att Anna är med igen efter att hon blev så "dåligt" behandlad förra gången. Undrar om det blev skaldjursplatå i år?
Citera
2017-01-08, 17:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Svar ja. Allt är väl inspelat i somras. Det är ju ett under att Anna är med igen efter att hon blev så "dåligt" behandlad förra gången. Undrar om det blev skaldjursplatå i år?

Hon var duktig i Fångarna på Fortet sist och kämpade på bra!
Citera
2017-01-08, 17:53
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guninger
När kommer den nya hemsidan som "är på gång"?
Det är mycket som är på gång. Podd, youtubekanal och kanske mer?
Det är fascinerande hur hon glider fram på sociala medier, och särskilt uttalet av Periscope och Instagram, hon har ett så uttalat amerikanskengelskt uttal.
Hur tycker hennes ungar att det egentligen är att mamma periscopar och har sig värre än en tonåring?
De får ju ibland säga åt henne att sluta. Och hur hinner hon ha alla dessa evighetslive? Det kommer meddelande om att hon är igång, och det verkar hålla på hur länge som helst. Hon jobbar ju minsann hårdare och mer än de flesta, hur hinner hon då "gå live" timmavis?
Underhållande är det i alla fall, på ett lite läskigt sätt.
www.annabook.se är parkerad hos Loopia. Där bloggade hon sporadiskt fram till för ett par år sedan.
https://whois.loopia.se/annabook.se
Citera
2017-01-08, 20:16
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
www.annabook.se är parkerad hos Loopia. Där bloggade hon sporadiskt fram till för ett par år sedan.
https://whois.loopia.se/annabook.se

Ok. Då är det säkert så att hon inte betalat domain- avgiften eller vad det nu kallas. Vilket lett till att siten stängts ner.

Är du säker på att det är exakt den adressen hon haft innan? Annars kan loopia köpt den i väntan på att sälja den.
Citera
2017-01-08, 22:18
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ok. Då är det säkert så att hon inte betalat domain- avgiften eller vad det nu kallas. Vilket lett till att siten stängts ner.

Är du säker på att det är exakt den adressen hon haft innan? Annars kan loopia köpt den i väntan på att sälja den.
Svar ja, det var hennes bloggsajt, har haft den bookmarked
Citera
2017-01-09, 06:21
Medlem
Bladgulds avatar
Från inlägget:
https://www.instagram.com/p/BPBC2GgAo6N/?hl=sv

"....jag smaksätter med färskpressad citron, lite salt & chiliexplosion ( en krydda från Santa Maria )"

Ok, vi vet vid det här laget att fru Anna T-B aldrig rör grytorna utan den magiska kryddan chilliexplosion. Nu vet vi vilka som tillverkar den också (som om vi inte visste det förut) Min fundering är om hon är så desperat efter spons från Santa Maria att hon försöker namedroppa samma krydda i varje inlägg hon gör tills dom faller för tjatet och sticker till henne lite pengar, eller har hon så ensidig smak och fantasilös matlagning att det är den enda krydda hon använder förutom salt och peppar?

För övrigt har jag i denna tråden lyckats få en varning för första gången efter alla år på FB. Förvånande med tanke på de menlösa inlägg jag presterar här. Var tydligen inte uppskattat att påstå att det trollpostades 😉
Senast redigerad av Bladguld 2017-01-09 kl. 07:12.
Citera
2017-01-09, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bladguld
Från inlägget:
https://www.instagram.com/p/BPBC2GgAo6N/?hl=sv

"....jag smaksätter med färskpressad citron, lite salt & chiliexplosion ( en krydda från Santa Maria )"

Ok, vi vet vid det här laget att fru Anna T-B aldrig rör grytorna utan den magiska kryddan chilliexplosion. Nu vet vi vilka som tillverkar den också (som om vi inte visste det förut) Min fundering är om hon är så desperat efter spons från Santa Maria att hon försöker namedroppa samma krydda i varje inlägg hon gör tills dom faller för tjatet och sticker till henne lite pengar, eller har hon så ensidig smak och fantasilös matlagning att det är den enda krydda hon använder förutom salt och peppar?

För övrigt har jag i denna tråden lyckats få en varning för första gången efter alla år på FB. Förvånande med tanke på de menlösa inlägg jag presterar här. Var tydligen inte uppskattat att påstå att det trollpostades 😉

Och i kommentarerna till nämnda inlägg kommer frågan om AB gör egen sås eller om hon gör den på pulver! Dagens vadslagning gäller alltså tidpunkten då en kränkt AB går bananas och skäller ut såsfrågaren efter noter! Jag satsar mina pengar på kl 09.45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in