2020-12-22, 07:55
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Du tycker inte att rasism är vidrigt?
Jo, har själv utsatts för det. Men jag tycker att våldtäkt och grov stöld från gamlingar är ännu värre.
Citera
2020-12-22, 07:57
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Du tycker inte att rasism är vidrigt?

Tycker du att personen ovanför dig skrev att rasism inte är vidrigt?

Hen undrade vad det är som Anna tycker är SÅ vidrigt i videon? Om man nu jämför med hennes egna och hennes egna barns handlingar som hon minsann inte mått illa över eller tagit avstånd ifrån.
Citera
2020-12-22, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Tycker du att personen ovanför dig skrev att rasism inte är vidrigt?

Hen undrade vad det är som Anna tycker är SÅ vidrigt i videon? Om man nu jämför med hennes egna och hennes egna barns handlingar som hon minsann inte mått illa över eller tagit avstånd ifrån.

Rasismen är det vidriga i klippet.
Citera
2020-12-22, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Jo, har själv utsatts för det. Men jag tycker att våldtäkt och grov stöld från gamlingar är ännu värre.

Det finns ofta saker som är värre men det tar inte bort faktumet att rasism är vidrigt.
Citera
2020-12-22, 08:11
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:

Vänd det svaret till Anna Book då, hon blir säkert glad av ytterligare en apologet

Du väljer själv hur du vill läsa något. För mig och andra blir det konstigt när man försvarar våldtäktsmän ena sekunden, för att i nästa hata på rasister.

Det betyder inte att man inte tycker illa om rasism.
Citera
2020-12-22, 08:14
Medlem
Topgun855s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
ny filterbild på insta

https://i.postimg.cc/VLxmgB6Y/CAD975...B20-E303-E.jpg

Fettot trodde nya tänder och viktminskningen skulle sätta fart på karriären igen.

Nu är hon lika tjock igen som tidigare med ännu mer kriminella ungar.

Bästa Anna sätt dig i kassan på Coop jag lovar att det inte blir "spring' för att se dig!
Tror även att du skulle få riktiga vänner där som du skulle må bättre av.
Citera
2020-12-22, 08:55
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Berätta gärna vad som sas så jag vet var Annas gräns för vidrigt går. Så man kan jämföra med allt annat hon engagerar sig i. Har aldrig sett att hon vurmat för till exempel flyktingar, hemlösa, BRIS eller världssvält.

Har hon skänkt sitt gage till välgörenhet nån gång?
Säkert en trådsanning det där att hon inte ville delta i nåt lekprogram för att vinnaren skulle skänka prispengarna till välgörenhet.

Hon hoppade i alla fall på #metoo-tåget och att hon själv kletar på bringan på alla karlar med sina äckliga klor är helt naturligt i Annas universum.
Anna, den barmhärtiga samariten, Florence Nightingale - städar kattldådor, gynnar lokala näringslivet, bjuder på tonfisksmörgås och isvatten. 😇
Citera
2020-12-22, 09:05
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Berätta gärna vad som sas så jag vet var Annas gräns för vidrigt går. Så man kan jämföra med allt annat hon engagerar sig i. Har aldrig sett att hon vurmat för till exempel flyktingar, hemlösa, BRIS eller världssvält.

Har hon skänkt sitt gage till välgörenhet nån gång?
Säkert en trådsanning det där att hon inte ville delta i nåt lekprogram för att vinnaren skulle skänka prispengarna till välgörenhet.

Hon hoppade i alla fall på #metoo-tåget och att hon själv kletar på bringan på alla karlar med sina äckliga klor är helt naturligt i Annas universum.
Anna, den barmhärtiga samariten, Florence Nightingale - städar kattldådor, gynnar lokala näringslivet, bjuder på tonfisksmörgås och isvatten. 😇

Du glömde.. Anna skippar Polar priset för att gråta på begravning, ringer upp folk för att erbjuda sin skönsång g r a t i s vid välgörenhetgalor, det är Annas välgörningar i livet... Fantastiskt..

Anna menar på att hon jobbat mycket med Bris, men det enda egentliga hon gjort var att berätta kort om sin saknad av sin pappa när hon var liten i en Bris kampanj för ett antal år sedan. I allafall vad jag kan erinra mig. https://www.svenskamagasinet.nu/arti...?articleid=293
Senast redigerad av cece123 2020-12-22 kl. 09:14.
Citera
2020-12-22, 09:44
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Du glömde.. Anna skippar Polar priset för att gråta på begravning, ringer upp folk för att erbjuda sin skönsång g r a t i s vid välgörenhetgalor, det är Annas välgörningar i livet... Fantastiskt..

Anna menar på att hon jobbat mycket med Bris, men det enda egentliga hon gjort var att berätta kort om sin saknad av sin pappa när hon var liten i en Bris kampanj för ett antal år sedan. I allafall vad jag kan erinra mig. https://www.svenskamagasinet.nu/arti...?articleid=293
Har Anna verkligen bott på Mallis under flera år!?
Citat:
-Palma de Mallorca är mitt verkliga smultronställe, därifrån kommer min pappa och där har jag levt under flera år.
Citat:
-Jag skulle vilja spela in en skiva på spanska. Man är friare musikalisk sett här i Spanien, i Sverige hamnar man så lätt i ett fack.
🤣 Kan Anna spanska? Roberto rättar ju henne hela tiden men redan 2006 ansåg hon sig kunna få fram en skiva på spanska.
Ett dubbelalbum kanske...

#tiagruesa #incompetente #sindientes
Citera
2020-12-22, 09:50
Medlem
magpies avatar
Citat:

🤣 Kan Anna spanska? Roberto rättar ju henne hela tiden men redan 2006 ansåg hon sig kunna få fram en skiva på spanska.

Det kanske är GalenpAnna-år; en dag för oss vanliga är lika med ett år för henne, om man sträcker ut sanningen lite grann. Då stämmer iaf matematiken med hennes totalt arbetade år som "artist".
Citera
2020-12-22, 15:02
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Vet inte vad det är som Anna tycker är så vidrigt. Vad kan vara värre än det hon och hennes barn gjort?
Fyyyyy fan så vidrigt!!! 👎👎👎 Helt rätt att lägga upp och visa hur barn och ungdomar beter sig vid sina datorer / mobiler 🤢

[bild/film jag inte kan kopiera/TPL]

@sozz._ 💪❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Klicka på bilden / filmen för att få se HELA VIDEON - såååå vidrig mår illa
Jag tycker det är vidrigt av henne att som sk VUXEN OFFENTLIG person outa BARN som inte vet bättre.
Mobbning är hemskt. Men den pojken som syns mest kanske bara gör det pga grupptrycket från kompisarna bakom. Den mobbade blir samtidigt också outad OFFENTLIGT vilket gör skadan värre..

Att hon som har barn som bevisligen har både VÅLDTAGIT och genom STÖLD faktiskt SKADAT sårbara människor yttrar sig överhuvudtaget är GENOMVIDRIGT......👎🏻👎🏻👎🏻
Citera
2020-12-22, 15:11
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:

Hur kunde du missa det här? 😂
”Hallå där Anna Book...
2006-06-29

...sångare och underhållare, vald till Årets kvinna i Aftonbladet och med villa i Arroyo de la Miel…”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in