2020-12-22, 15:52
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Hur kunde du missa det här? 😂
”Hallå där Anna Book...
2006-06-29

...sångare och underhållare, vald till Årets kvinna i Aftonbladet och med villa i Arroyo de la Miel…”

Ja, hur kunde jag missa det?
Varför klämmer dom in sig i en liten lägenhet på Pasaje Cantarranas 7 i Torremolinos när Anna har en hel villa i Arroyo de la Miel? 😂
Citera
2020-12-22, 15:59
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Jag tycker det är vidrigt av henne att som sk VUXEN OFFENTLIG person outa BARN som inte vet bättre.
Mobbning är hemskt. Men den pojken som syns mest kanske bara gör det pga grupptrycket från kompisarna bakom. Den mobbade blir samtidigt också outad OFFENTLIGT vilket gör skadan värre..

Att hon som har barn som bevisligen har både VÅLDTAGIT och genom STÖLD faktiskt SKADAT sårbara människor yttrar sig överhuvudtaget är GENOMVIDRIGT......👎🏻👎🏻👎🏻
Anna är som en elefant i en porslinsaffär.
Hon är ingen som jag skulle anförtro mig åt. Sa hon inte i Klassfesten att hon trodde gamla skolkamrater skulle beskriva henne som skvallerbytta?
Citera
2020-12-22, 17:08
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL

Ja, hur kunde jag missa det?
Varför klämmer dom in sig i en liten lägenhet på Pasaje Cantarranas 7 i Torremolinos när Anna har en hel villa i Arroyo de la Miel? 😂
Ja. Den villan i La Espania vill jag allt se en bild på..
Sedan undrar jag också om det verkligen inte fanns någon annan kvinna som är mer värd titeln årets kvinna det året? Misstänker starkt att det fanns det. Jag själv tex gjorde ten och annan god gärning det året..😂
Misstänker att det var en massa dansbandsfolk/letsdancetittare som röstade. Resten av världen var upptagna med annat...
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...r-arets-kvinna

”ANNA BOOK OM

Sin jämställdhetsprognos: Jag hoppas vi har ett jämställt samhålle inom tio år. Jag vill se att mina döttrar och son har samma möljigheter att utbilda sig och skaffa jobb.

Den viktigaste kvinnofråga: Att samhället blir bättra på att bekämpa våldet mot kvinnor och barn.

Sina viktigaste kvinnliga förebilder: Min mamma för hennes öppna, varma hjärta och Barbro Svensson, LIll-Babs för att hon utstrålar energi och positivism och så är hon en urduktig underhållare.

Sina krav på mannen: Att jag som kvinna med mina drömmar och mål blir behandlad med respekt.

Sina bästa tips: Tro på dig själv, fortsätt att vara nyfiken, ändra aldrig på dig själv för att någon annan tycker det, lyssna till ditt hjärta, var ödmjuk.”

Vald på FALSKA premisser....=Eller vad var det som hände?
Ljuger redan år 2006 om sin egen förträfflighet....
”Skönhetsoperationer är definitivt inget för mig”. Jojo.
Anna Book är väl en av dom mest offentligt dokumenterat tillfilxade kändisarna i Sverige....

Fina rara Laleh var tydligen nominerad av Aftonbladet samma år.. Och Anna fick mer röster.. Jag är tallös🤣

https://www.aftonbladet.se/relatione...m-arets-kvinna
Senast redigerad av Lillamig72 2020-12-22 kl. 17:43.
Citera
2020-12-22, 17:50
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Sedan undrar jag också om det verkligen inte fanns någon annan kvinna som är mer värd titeln årets kvinna det året? Misstänker starkt att det fanns det. Jag själv tex gjorde ten och annan god gärning det året..😂

Vald på FALSKA premisser.... Ljuger redan år 2006 om sin egen förträfflighet....
Anna Book är väl en av dom mest offentligt dokumenterade tillfilxade kändisarna i Sverige....
Haha, den här var bäst
Citat:
Jag vill se att mina döttrar och son har samma möljigheter att utbilda sig och skaffa jobb.
Samma möjligheter som vem? Som Anna?

2006 kunde väl ingen tro att allt skulle finnas så lättillgängligt i framtiden. Allra minst Anna. Hon har ljugit sig blå i så många år och när hennes lögner har avslöjats har hon fått hitta på nya saker i tron att folk glömmer.

Hon har inte arbetat "för att hon inte behöver det" - inte förrän pandemin... Hon hade äntligen "hittat sitt rätta jag" efter vinsten i BL och slängde alla stora trosor.
Hon ger råd om barnuppfostran och äktenskap. Visar upp filterbilder för att hon inte kan visa hur hon ser ut i verkligheten.
Nästa gång de åker ner till "villan" i Spanien behöver hon 2 säten.
Citera
2020-12-22, 17:58
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Fina rara Laleh var tydligen nominerad av Aftonbladet samma år.. Och Anna fick mer röster.. Jag är tallös🤣
Var det inte i Hitfabriken Felicia berättade att hon röstat på Anna för tusentals kronor i nån tävling? Det kanske var så Anna vann i Aftonbladet också.
Citera
2020-12-22, 18:12
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Var det inte i Hitfabriken Felicia berättade att hon röstat på Anna för tusentals kronor i nån tävling? Det kanske var så Anna vann i Aftonbladet också.
Ja. Något gick snett det året. Det är något som är helt klart i alla fall...
Nu börjar jag att förstå VARFÖR Aftonbladet skrivit så mycket trams om Anna Book genom åren.
De måste efter2006 års val hålla uppe fasaden om att Booken är en intressant artist med nyhetsvärde för att inte helt tappa ansiktet.....
Citera
2020-12-22, 19:25
Medlem
TPLs avatar
Har plågat mig igenom Hitfabriken igen och mycket riktigt sa Felicia att hon spenderat "säkert 60 tusen" för att Anna skulle ha chans att vinna vad det nu var. Programledaren häpnade så Felicia ändrade sig till "inte riktigt så mycket". Hon hade gott ställt då tydligen.

Det verkade som det tjafsas en hel del i Casa blanca. När Felicia och pojkvännen tjafsade/grälade hörde dom Anna och Roberto göra detsamma. Lucas sa då att Felicia lät precis som sin mamma...
Citera
2020-12-22, 19:38
Medlem
TPLs avatar
Det var vid Melodifestivalen 2007 som fröken Book spenderade närmare 60 tusen på Samba sombero. Bortkastat då Anna kom på plats 9 i finalen. Allt går inte att köpa för pengar.
De pengarna hade ju behövts nu när Anna blev arbetslös.
Citera
2020-12-22, 20:04
Medlem
nickomyras avatar
Jag har inte läst tråden på typ 3 veckor .. har jag missat något väsentligt , eller rullar det på som vanligt i ankersborg ?
Har hon sagt någon om Federley ? Han har ju brutit av hennes tår tidigare och nu en peddovurmare !
Citera
2020-12-22, 20:07
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Misstänker att det var en massa dansbandsfolk/letsdancetittare som röstade. Resten av världen var upptagna med annat...
”ANNA BOOK OM
Sin jämställdhetsprognos: Jag hoppas vi har ett jämställt samhålle inom tio år. Jag vill se att mina döttrar och son har samma möljigheter att utbilda sig och skaffa jobb.
Den viktigaste kvinnofråga: Att samhället blir bättra på att bekämpa våldet mot kvinnor och barn.
Sina viktigaste kvinnliga förebilder: Min mamma för hennes öppna, varma hjärta och Barbro Svensson, LIll-Babs för att hon utstrålar energi och positivism och så är hon en urduktig underhållare.
Sina krav på mannen: Att jag som kvinna med mina drömmar och mål blir behandlad med respekt.
Sina bästa tips: Tro på dig själv, fortsätt att vara nyfiken, ändra aldrig på dig själv för att någon annan tycker det, lyssna till ditt hjärta, var ödmjuk.”
Vald på FALSKA premisser....=Eller vad var det som hände?
Ljuger redan år 2006 om sin egen förträfflighet....
Anna Book är väl en av dom mest offentligt dokumenterat tillfilxade kändisarna i Sverige....

https://www.aftonbladet.se/relatione...m-arets-kvinna

Du kan ju alltid ställa upp i Lets Dance, för det var det ju utan tvekan det som gjorde Anna till detta Årets kvinna
Laleh är ju inte känd för att vilja vara i centrum och upplevs väl som rätt så superseriös, ambitiös och begåvad.
Inget som man kan säga om dem som gillar Anna.
Birgit och Lennart i Säffle känner inte till henne.
Inte heller Sune i Kiruna, eller Per-Ronald i Timrå.
Årets kvinna är ju ingen talangtävling..Kunde lika gärna vara sura bonden Kristin i Bonde söker fru som vann den tävlingen.

Men Anna med sina frodiga former som får Lastbilschaufförer Bengt 170 kg att flåsa tungt
när hon liderligt smetar sina fingrar på dansaren i Lets Dance, så att Bengt nästan går ner i spagat av lustfull lycka, DET ger röster.
Anna var ju en i gänget på den tiden hon ljög och påstod att hon ville visst vara fet..och vara precis som alla andra som är WT utan att dölja det. Saknar Foppa tofflor på Annas fossingar, eller har hon haft sådana?
Citera
2020-12-22, 20:18
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Jag har inte läst tråden på typ 3 veckor .. har jag missat något väsentligt , eller rullar det på som vanligt i ankersborg ?
Har hon sagt någon om Federley ? Han har ju brutit av hennes tår tidigare och nu en peddovurmare !

Federley blev väl en persona non grata för Anna efter tåtraumat.
Anna har i sedvanlig ordning lagt upp mackor och varit hos frissan, dock fick frisörsalongen kritik för att Anna varit på besök, de tog bort bilden av Anna på sitt IG.
Ja och sedan har Anna lagt upp ett stort antal ofiltrerade.. bilder på den hon gillar mest.. Henne själv.
Och reats ut på Memmo.se.
Citera
2020-12-22, 20:21
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Hon har klippt sig. Nytt frisörbesök då håret förlängdes. Varit till My och fikat. Bakat pepparkakshus med barnen. Lappat pepparkakshuset med wellpapp och vadd. Tiggt till sig granriskransar. Inte klippt gräset. Städat kryddlådan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in