2020-12-06, 10:30
Medlem
Egen gjord deg och hemma gjord kristyr, herregud vilken talang! Om jag inte visste skulle jag tro det var en stolt mormor som berömde ett femårigt barnbarn men att en 30-åring behandlas som ett infantilt barn är skämmigt. Det krävs noll talang för att knåpa ihop ett pepparkakshus, det har väl varenda mamma gjort.
Citera
2020-12-06, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Alltså dessa milslånga inlägg och stories på insta dränkt med emojis och felstavningar, vem i 50 års åldern mer märstatunnan gör så?? Märkligt och udda sätt att visa sin omsorg, sorg, tacksamhet, lycka och kärlek via sociala medier till familjemedlemmarna med dessa låååånga texter. Tunnas instapredikningar varvas alltid med matmatmat i olika vinklar, pinsamt retuscherade ansiktsbilder med kakelplattor som äter upp halva ansiktet. Och naturligtvis det uberkitchiga sovrummet med kuddarna i centrum. Hon borde platsa på psykologutbildningen med hennes multidiagnoser och beteende.

Det har ju skrivits uppsatser om psykisk sjukdom där Anna har varit ett ämne. Det skulle vara intressant i att forska om hur Annas alkoholistmorsa har haft ett sånt stort elakt inflytande att hon sabbat både Anna och barnen. Jag skulle döpt avhandlingen till "Generationer av ondska".
Citera
2020-12-06, 12:54
Medlem
Annas säng är renbäddad, bara så ni vet. Snart kommer nog fler foton av den, bara för att retas med Flashback som hon inte läser på.

Det där beteendet att skriva om sina vuxna barns prestationer som om de vore typ 5 år är förvisso inte unikt för Anna men likväl anmärkningsvärt. Hade barnen varit ”normala” hade de nog sett det som förminskande liksom men här tror jag inte det är så.
Citera
2020-12-06, 13:21
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellint
Egen gjord deg och hemma gjord kristyr, herregud vilken talang! Om jag inte visste skulle jag tro det var en stolt mormor som berömde ett femårigt barnbarn men att en 30-åring behandlas som ett infantilt barn är skämmigt. Det krävs noll talang för att knåpa ihop ett pepparkakshus, det har väl varenda mamma gjort.

Herregud, jag gjorde fan i mig ett finare pepparkakshus när jag var 3 år med mormor
och kusiner.
Anna får ju det att verka som att Felicia är helt efterbliven på IG..med sina inlägg.

Det där pepparkakshuset visar ju hur låga krav Anna har på sin dotter,Anna kan ju själv inte skryta med framgång, därför är väl förväntningarna på barnen extremt låga..
Typ, Baka ett pepparkakshus, så klarar du dig bra i resten av livet. Sätt upp det på ditt CV.
Har du tur kan du bli marknadschef på den lokala korvmojen i Märsta.
Citera
2020-12-06, 14:08
Medlem
Då var det dags för söndags-övningskörning med Vanessa...Ers Hemskhet sitter sin natur trogen bak och filmar. Om man ser Vanessas blick i backspegeln ser hon allt annat än glad ut att morsan filmar. Vill bara skaka om Roberto och fråga varför han inte säger åt GalenpAnna att slå av mobilen eller gå av...han ser väl att dottern är obekväm ffs?

Hade-liksom säkert rätt många som en skräckblandad fascination av henne-en mamma med narcissistiska drag och jag både förstår lite varför Roberto inte säger något och samtidigt inte...han vill inte skapa konflikt men i längden bara han förvärrar situationen. Gissar att det är i stort sett kört för F att göra sig fri men Vanessa borde ha en chans. Iallafall om hennes pappa kan ge henne något jäkla stöd!
Senast redigerad av Omniman 2020-12-06 kl. 14:16.
Citera
2020-12-06, 14:49
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Då var det dags för söndags-övningskörning med Vanessa...Ers Hemskhet sitter sin natur trogen bak och filmar. Om man ser Vanessas blick i backspegeln ser hon allt annat än glad ut att morsan filmar. Vill bara skaka om Roberto och fråga varför han inte säger åt GalenpAnna att slå av mobilen eller gå av...han ser väl att dottern är obekväm ffs?

Hade-liksom säkert rätt många som en skräckblandad fascination av henne-en mamma med narcissistiska drag och jag både förstår lite varför Roberto inte säger något och samtidigt inte...han vill inte skapa konflikt men i längden bara han förvärrar situationen. Gissar att det är i stort sett kört för F att göra sig fri men Vanessa borde ha en chans. Iallafall om hennes pappa kan ge henne något jäkla stöd!
Dunjackor för minus 40 grader i en bil? Drog hem långt innan dom hamnade på Stora gatan så man slapp känna obehag.
Citera
2020-12-06, 15:11
Medlem
Boopidoos avatar
Två foton med några dagars mellanrum
https://postimg.cc/fJqhf7XX
Citera
2020-12-06, 15:32
Medlem
cece123s avatar
Naturligtvis måste Anna ut på coronaturne idag.
Varför sitta hemma och ha tråkigt när man kan sprida värme och smitta.
Det gjorde hon naturligtvis Som vanligt genom att lyfta fram sig själv. Anna är ju så omtänksam att hon tänker på företagen hon handlar hos.Hon är ju ambassadör..
Repostar andras inlägg där hon blir omskriven gör hon ju också.
https://pasteboard.co/JDG9mZl.jpg
https://pasteboard.co/JDG9FiR.jpg
Märk väl att Anna inte är sig riktigt lik på bilderna.. Vad har hänt.. Måste vara fel på mobilen..
Citera
2020-12-06, 15:37
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Två foton med några dagars mellanrum
https://postimg.cc/fJqhf7XX

Hon på första bilden måste nog ändå vara Pia Book..
Anna brukar ju alltid ha välkarvade kinder, smala och upplyfta med hög profil.
Stora pigga ögon, inte trötta rynkiga.
Vi alla vet ju att bild nr 2 är ju på Anna, efter alla hundratals ofiltrerade bilder på Annas IG, vet vi ju hur Anna verkligen ser ut.
Dessutom är ju Anna mycket smalare.
Citera
2020-12-06, 16:06
Medlem
Men stackars Vanessa! Inte nog med att det kan vara nervöst att övningsköra, stackarn ska dessutom bli filmad hela tiden? Skulle inte förvåna mig om det blir en liten krockelikrock.
Citera
2020-12-06, 17:14
Medlem
Om man nu föreställer sig en (låt vara självutnämnd) "ambassadör" för lokala småföretag så är väl inte internationella storföretag som Lidl och Circle K det första man tänker på att han eller hon taggar i nästa andetag...men nu är det ju Anna vi har att göra med. Kanske rabatt på bensin och julmaten hägrar? Jo, såklart det gör. F måste ju baka pepparkakshus och Anna göra sin "Comida a´la Anna".
Hennes taggande har på nåt sätt nått en all time-high sista veckan sen i somras med Valvet och det där.
(för den som är blockeliblockad är Picuki ett tips, men tyvärr kan åtminstone inte jag se kommentarerna på hennes inlägg där sen ett par veckor. Ingen aning om varför.)

Hon är på g!
Citera
2020-12-06, 17:20
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Om man nu föreställer sig en (låt vara självutnämnd) "ambassadör" för lokala småföretag så är väl inte internationella storföretag som Lidl och Circle K det första man tänker på att han eller hon taggar i nästa andetag...men nu är det ju Anna vi har att göra med. Kanske rabatt på bensin och julmaten hägrar? Jo, såklart det gör. F måste ju baka pepparkakshus och Anna göra sin "Comida a´la Anna".
Hennes taggande har på nåt sätt nått en all time-high sista veckan sen i somras med Valvet och det där.
(för den som är blockeliblockad är Picuki ett tips, men tyvärr kan åtminstone inte jag se kommentarerna på hennes inlägg där sen ett par veckor. Ingen aning om varför.)

Hon är på g!
Comida a´la Anna såg ju ganska... brunt ut? Och knappast någon smalmat men sån äter hon väl ändå inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in