2020-12-22, 00:15
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på story

https://postimg.cc/dkpV74nB

Och det ska komma från henne..
Anna OPS I did it again Book
Citera
2020-12-22, 00:29
Medlem
EndastJag01s avatar
Snälla Anna, ge oss något! Jag står inte ut snart!
Kan inte Felicia baka pepparkakor?
Citera
2020-12-22, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Man kan ha flera diagnoser.
Tex En fast personlighet som bygger på npf, plus personlighetsstörningar, en eller flera, som lagras på under uppväxtåren.
Precis som du skrev kan hon ha emotionell instabilt personlighetssyndrom( borderline) och narcissism.
Hon har nog ett pärlband av allsköns diagnoser.
Kvinnor som Anna brukar vanligtvis få det.
Och då är det extremt svårt att komma tillrätta med det, för att psykiatrin delat upp diagnoser, så man inte vet vad man ska behandla.
Inget av personlighetsstörningarna som finns är lätta att bli av med, om ens det är möjligt.

Annas mamma förstörde nog Anna ganska mycket i sin iver att göra henne till en stjärna, Anna totalfloppade, störtdök, ganska omgående efter ABC.
Hon har inte bearbetat den skamkänslan.
Sedan var det det här med pappan och skammen med pappans otrohetsaffär med Annas mamma.

Hade Annas morsa sett till att Anna skaffat sig
en yrkesutbildning, skulle hon haft ett eget "jag".Möjligtvis känt ett större egenvärde, varit möjligtvis mer stabil och haft en trygghet.
Nu famlar hon i blindo, söker efter acceptans och ett värde, som hon inte kommer att få från artist världen.
Hon stirrar sig blind på en artistkarriär, har svårt att se skogen för alla träden och andra möjligheter.
Ekonomisk är hon otrygg. Beroende av sin man.
Anna har inte DET för att bli en "riktig" artist och det vet hon nog om innerst inne själv.
Därav en stor del av hennes självlögner och problem.

Istället för att lyfta sin mamma, borde Anna ha en mer nyanserad bild av henne.
Kasta pil på mammans bild och svära lite åt julgransdekorationen av hennes mamma, varför inte stampa på den i ett utbrott.
Man va typ 8-9 år när man gillade ABC
Sen va det inget med den barnlåten 😀
Citera
2020-12-22, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Nu har jag kollat på klippet och blir bara arg när jag ser det. Jag har sett många Anders knackar på och folk har varit nöjda med det som gjorts . Jag har aldrig sett någon annan kändis klaga efteråt. Det är otacksamt och oförskämt att bete sig som Anna gör och Roberto står som en tönt bredvid och håller med. Anna är verkligen en otäck människa.🤮
Robejton vågar väl inget annat för tunnan har ju hotat stackarn 😫😫
Citera
2020-12-22, 04:18
Medlem
TPLs avatar
Citat:
nytt på story

Så det Annas egna barn gjort är inte vidrigt?
Citera
2020-12-22, 05:14
Medlem
ny filterbild på insta

https://i.postimg.cc/VLxmgB6Y/CAD975...B20-E303-E.jpg
Citera
2020-12-22, 05:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Så det är alldeles för lite aktivitet hos Anna vilket direkt speglar sig i den här tråden som går på tomgång... och väntar... och ältar samma saker som för flera år sedan... utan att komma med något nytt...

Snälla Anna, snälla, snälla kan du inte lägga upp lite julpyssel hemifrån? Bara så vi har något att prata om...
Ältande får stå för dig... och kärringen. Finns alltid något att skrämmas, äcklas, fascineras och garva åt vad gäller henne. Tunnans universum har inget slut
Citera
2020-12-22, 05:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Huvudet på spiken! Märstakärringen är vidrig. Försvarar, bortförklarar, förminskar den haklöse våldtäksfjorten från orten. Och lazy f har ärvt kärringens kleptomani. Har my's kartonger hittats?
Citera
2020-12-22, 06:48
Medlem
Scamps avatar
Citat:
nytt på story

Har man skötsamma barn så kan man skriva så där. Och det har ju verkligen Anna.
Citera
2020-12-22, 06:53
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:

Vete fan hur hon resonerar där. Mina barn, andras ungar, typ. Hennes barn gör ju aldrig fel, ens när de våldtar.

Jag undrar hur det känns för hennes barn att ha en morsa som är så jävla illa omtyckt av så stor del av befolkningen, och jag undrar hur det känns att 2 av 3 ens egna barn är minst lika bespottade.
Citera
2020-12-22, 07:23
Medlem
TPLs avatar
Citat:
nytt på story

Vet inte vad det är som Anna tycker är så vidrigt. Vad kan vara värre än det hon och hennes barn gjort?
Fyyyyy fan så vidrigt!!! 👎👎👎 Helt rätt att lägga upp och visa hur barn och ungdomar beter sig vid sina datorer / mobiler 🤢

[bild/film jag inte kan kopiera/TPL]

@sozz._ 💪❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Klicka på bilden / filmen för att få se HELA VIDEON - såååå vidrig mår illa
Citera
2020-12-22, 07:38
Medlem
Citat:
Vet inte vad det är som Anna tycker är så vidrigt. Vad kan vara värre än det hon och hennes barn gjort?
Fyyyyy fan så vidrigt!!! 👎👎👎 Helt rätt att lägga upp och visa hur barn och ungdomar beter sig vid sina datorer / mobiler 🤢

[bild/film jag inte kan kopiera/TPL]

@sozz._ 💪❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Klicka på bilden / filmen för att få se HELA VIDEON - såååå vidrig mår illa

Du tycker inte att rasism är vidrigt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in