2021-01-04, 17:38
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Upptäckte något riktigt obehagligt liven som Loquita lagt upp.

Vanessa kommer in och då passar Märstsmorsan på att berätta att
”Farfar har sagt till Vanessa att han tycker hon blivit tjock

Hon slutar inte där utan säger
Gordita (betyder fet kvinna på spanska).

Efter det fortsätter hon att le sitt otäcka leende vänder sig till Vanessa och säger
”Farfar tycker att Du fläskat på dig Vanessa”.

Jag tycker att det är SÅ okänsligt och elakt!!

I vilken av sändningarna och när på inspelningen? Jag klarar inte att lyssna på den där människan långa stunder.

Edit: Hittade det. Lät inte så elakt när hon sa det ändå, men märkligt att hon anser det lämpligt att säga offentligt inför andra människor.
Senast redigerad av Photoshopped 2021-01-04 kl. 17:44.
Citera
2021-01-04, 17:47
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
I vilken av sändningarna och när på inspelningen? Jag klarar inte att lyssna på den där människan långa stunder.

Edit: Hittade det. Lät inte så elakt när hon sa det ändå, men märkligt att hon anser det lämpligt att säga offentligt inför andra människor.
Inte elakt? Du tycker det var nåt man säger till sina barn i de känsliga tonåren?
Citera
2021-01-04, 18:28
Medlem
Citat:

Egentligen bra att hon sa det offentligt. Visar och bevisar hur fuc... idiotisk hon är. Bakom stängda herrgårdsdörrarna är hon säkert ännu värre.
Citera
2021-01-04, 19:31
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Inte elakt? Du tycker det var nåt man säger till sina barn i de känsliga tonåren?

Nej, absolut inte. Det enda jag menade var att hon inte lät elak på rösten. Självklart ägnat att ge stackars Vanessa ätstörningar.
Citera
2021-01-04, 19:52
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Nej, absolut inte. Det enda jag menade var att hon inte lät elak på rösten. Självklart ägnat att ge stackars Vanessa ätstörningar.
Vet inte när hon sa det där, men det verkar rätt tydligt nu att tanten inte mår så bra. Hon gör kraftsamlingar bara för att orka ge ifrån sig livstecken. Hon försöker motbevisa sin fetma att hon tar på sig samma blus hon hade när hon vann BL. (Ni som är kvinnor, finns det på kartan att hon skulle kunna komma i den idag? Eller har hon sytt om den?) Börjar jiddra en massa plattityder på spanska. Fortsätter jaga försvunna ungdomar. Hennes liv måste ha nått botten och det börjar lukta depression. Jag tänkte ett tag att hon "gått in i väggen", men sedan slår det mig att det har hon nog gjort för länge sedan. Nästa steg blir depression värre. Jag tror det är sista steget. Får hon inte vård snart kan det sluta riktigt illa. Sök hjälp nu Anna.
Citera
2021-01-04, 20:32
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:

Det är ju så hon gör, ler sitt falska leende (som aldrig når ögonen) sen levererar hon inlindad kritik och sarkasm.
När hon inte får som hon vill tar hon till baby-rösten.
Obehagligt tycker jag
Citera
2021-01-04, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Vet inte när hon sa det där, men det verkar rätt tydligt nu att tanten inte mår så bra. Hon gör kraftsamlingar bara för att orka ge ifrån sig livstecken. Hon försöker motbevisa sin fetma att hon tar på sig samma blus hon hade när hon vann BL. (Ni som är kvinnor, finns det på kartan att hon skulle kunna komma i den idag? Eller har hon sytt om den?) Börjar jiddra en massa plattityder på spanska. Fortsätter jaga försvunna ungdomar. Hennes liv måste ha nått botten och det börjar lukta depression. Jag tänkte ett tag att hon "gått in i väggen", men sedan slår det mig att det har hon nog gjort för länge sedan. Nästa steg blir depression värre. Jag tror det är sista steget. Får hon inte vård snart kan det sluta riktigt illa. Sök hjälp nu Anna.
Jag tror redan hon medicineras för depression.
Voxra,en antidepressiv medicin, kan man bli lite manisk av,om man har anlag för det.
Ett glas vin och receptbelagd medicin så blir man som hon,påtänd, självisk och befinner sig i en låtsasvärd.
Citera
2021-01-04, 21:10
Medlem
Nu har jag följt Anna länge och väl både på instagram och här och jag har lärt mig att man kan aldrig egentligen gissa vad som händer och kan tänkas ske. Men jag vill ta in lite av vad jag tror mig känt av. -Att det är verklig kris hos familjen kan vi vara överens om. Farfar Toledano har ganska säkert gått in och styrt upp mot att ändringar sker och riktigt vad det är vet jag inte men han skyddar med stor säkerhet Vanessa. Hon är den enda som inte har ställt till det för sig och familjen. Hon syns väldigt lite hemma och har lyckats med både skola och weekendjobb. Hur de ska lösa bagaget Felicia med pojkvän och Antonio kommer bli intressant att se. De är en stor belastning ekonomiskt. Och lilla Anna har svåra tider framför sig. Det hon formulerade som något svårt hon skulle göra var knappast ett gyn-besök eller mammografi. Nä, vad är svårare för en kvinna än att sälja sina smycken så som vigsel och förlovningsringar?
-Mitt första inlägg och hoppas allt hamnar rätt nu. Allt gott!
Citera
2021-01-04, 21:24
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LenaAnn
Nu har jag följt Anna länge och väl både på instagram och här och jag har lärt mig att man kan aldrig egentligen gissa vad som händer och kan tänkas ske. Men jag vill ta in lite av vad jag tror mig känt av. -Att det är verklig kris hos familjen kan vi vara överens om. Farfar Toledano har ganska säkert gått in och styrt upp mot att ändringar sker och riktigt vad det är vet jag inte men han skyddar med stor säkerhet Vanessa. Hon är den enda som inte har ställt till det för sig och familjen. Hon syns väldigt lite hemma och har lyckats med både skola och weekendjobb. Hur de ska lösa bagaget Felicia med pojkvän och Antonio kommer bli intressant att se. De är en stor belastning ekonomiskt. Och lilla Anna har svåra tider framför sig. Det hon formulerade som något svårt hon skulle göra var knappast ett gyn-besök eller mammografi. Nä, vad är svårare för en kvinna än att sälja sina smycken så som vigsel och förlovningsringar?

Bra skrivet!

Jag vill bara lämna följande kommentar:

"vad är svårare för en kvinna än att sälja sina smycken"

Annas smycken är och har alltid varit rent skräp.
Citera
2021-01-04, 21:56
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LenaAnn

Anna har redan sålt av en massa guld, som hon har fått sedan tidigare.
Kanske sånt som hon fått av Felicia🤷‍♂️.
Citera
2021-01-04, 22:57
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna har redan sålt av en massa guld, som hon har fått sedan tidigare.
Kanske sånt som hon fått av Felicia🤷‍♂️.
Det spelar ingen roll om smyckena designats av Cartier eller är ett guldhjärta från guldfynd. Säljer man en vigselring får man betalt för vikten. En tusenlapp i bästa fall. Anna har som sagt redan sålt av sitt arvegods så det är väl bara personliga smycken kvar. Kanske grabben har någon fet guldlänk i en träningsbag längst in i garderoben? Under burken med alla ryssfemmor.
Citera
2021-01-05, 04:09
Medlem
Topgun855s avatar
Det blev för tufft med hus för Stolleandos.
Förra sommaren snickra dom på nåt räcke på liven men gav upp.

Roberto slog nästan eld på hela skogen när brännhögen antändes.
Gräsmattan har bara grannarna sköt om.

Fyra vuxna vägrar ta alldagliga jobb eller pga tidigare brottslighet som sätter käppar i hjulen.

Inom 1 år sitter dom i en bostadsrätt i förorten igen och Anna tycker synd om sig själv.

Bam Bam Bam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in