Citat:
Ursprungligen postat av
Magictrix
En så kallad trådsanning är att det inte heller var första gången hon åkte dit. En gång är ingen gång. Det kan hända. Vi vet trots allt inte vad hon glömde att scanna. Om det var en liter mjölk eller en oxfilé? Man kan dock tycka att en gång är tillräckligt pinsamt för att inte upprepa det hela. Jag brukar inte scanna själv, men det har hänt några gånger. Det som kan vara knepigt ibland är frukt eller grönsaker i lösvikt. Det kan finnas många sorters äpplen... Att missa en vara kan vara hänt. Jag har dock aldrig blivit kontrollerad. Det vore intressant att veta vilka kriterier personalen på Ica har för att dubbelkolla en kund. Nu kanske det inte är så många i personalen som längre känner igen Anna, men om de gjort det borde det kanske kännas lite pinsamt att dubbelkolla en så kallad kändis? De måste ha misstänkt något.
Om man klagar för att butiken tar fel pris i kassan i efterhand, blir det kunden som får ta smällen och då blir det oftast koll nästa gång man scannar.
Alla brukar ju inte köra självscanning varje gång, en del varierar mellan att betala i kassan och scanna.
Sedan kan man ju även råka scanna in dubbelt el dylikt.
Ska jag vara ärlig tror jag självscanning är för komplicerad för Buuken.
Hon är ju inte en stjärna i matte enligt klassfesten och har väl knappt hunnit gå 8e klass, eftersom hon blev en superstjärna...
Att studera vidare vid 30, ansåg ju Anna att hon var aaaalldeles för gammal för.
På den tiden Anna gick i skolan fick man betyg i 7an?
Betyg är ju offentliga handlingar som man kan begära ut. Tror nog att Anna var sämst i klassen.