Citat:
Ursprungligen postat av
Muminflickan
En av Annas följare är övertygad om att Anna är en av Guds gåvor till oss. Om inte den personen driver med henne så förstår jag att det är en idiot som följer henne.
Om man är en vuxen kvinna som stavar sitt namn "Anjelli" är man inte som man ska.
Nu ska Anna äta en spontanlunch med gamlingarna. Hoppas de är vaccinerade. Anna steker korv. Spontankorv?
Kan någon förklara för mig vad en spontanlunch är? Hur går det till? Vaknar man på morgonen och tänker att "idag vore det kul att bjuda över någon på en spontanlunch?" Och så ringer man. Men är det spontant? Hur lång tid får det gå innan det räknas som en planerad lunch?
Eftersom vi alla här känner Anna väl vid det här laget - ja, jag skulle nog säga att vi känner henne bättre än hon känner sig själv - så betyder ordet "spontan" allt ljus på mig. Det betyder att Anna vill känna sig lite "wild and crazy". "Titta här, i mitt hem kan vad som helst hända. Helt galet. Jag bjuder ett par pensionärer på korv." Jag är så open minded. Vid en närmare eftertanke tror jag det mesta Anna gjort sista tiden har varit under parollen "spontant". Jag gör det när jag känner för det. Jag slänger ihop en äppelpaj. Hoppsan hejsan. Vad jag än rör vid så blir det guld fast jag låtsas att jag inte ens anstränger mig. Det är kanske nästa steg av narcissism när man inte längre nöjer sig med sina fans hyllningar utan måste understryka det med att hylla sig själv. Becuase Im worth it.